To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-19
Pułtusk: Organizacja 3-dniowego wyjazdu kulturalno - integracyjnego dla rodziców zastępczych oraz ich otoczenia - uczestników projektu systemowego pt. Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc
Numer ogłoszenia: 190449 - 2013; data zamieszczenia: 19.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173327 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 23 6925483, faks 6920099.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa powiatowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja 3-dniowego wyjazdu kulturalno - integracyjnego dla rodziców zastępczych oraz ich otoczenia - uczestników projektu systemowego pt. Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie 3 dniowego wyjazdu kulturalno-integracyjnego w miesiącu wrześniu dla uczestników projektu systemowego pt. Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc w roku 2013 - dla 15 rodziców zastępczych spokrewnionych, niezawodowych i zawodowej oraz ich otoczenia - 22 dzieci. Wyjazd kulturalno-integracyjny jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zadanie polega na kompleksowym zorganizowaniu jednego 3-dniowego wyjazdu kulturalno-integracyjnego do Sandomierza połączonego ze zwiedzaniem miasta oraz Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Usługowo - Turystyczne ATLANTIC, Plac Wolności 12, 35-073 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12325,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18200,00
Oferta z najniższą ceną: 18200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41820,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PUŁTUSKA
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków jednego miesiąca wakacyjnego sierpnia dla dzieci z placówki wsparcia dziennego Świetlicy "Słonecznikowa Brać" MOPS w Pułtusku w 2024r.
- Kompleksowa poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Pułtusk- etap III
- Remont elewacji budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Pułtusku - Etap III
- Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w ul. Słonecznej i odcinka w ul. Mickiewicza w Pułtusku.
więcej: przetargi w Pułtusku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług opiekuńczych oraz zorganizowanie edukacyjnych spotkań integracyjnych i turnusów rehabilitacyjnych" - powt.
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE"
- Usługa kompleksowego zorganizowania 10 wycieczek dla uczniów Technikum wraz z opiekunami, w podziale na 2 części
- TP43_Świadczenie usług kafeteryjnych dla pracowników Zamawiającego, realizowane poprzez dostęp do cyfrowej platformy świadczeń pozapłacowych
- Świadczenie usługi poleg. na koord. i wsparciu w prowadz. zajęć sport., zajęć WF i zajęć dodatkowych w ramach lekcji WF dla uczniów SP76 z O.Sport. we Wrocławiu w okresie 01.09.2024 - 31.12.2024
- Organizacja wyjazdów integracyjno - krajoznawczych dla uczestników projektu pt. "Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim - edycja 3" CZĘŚĆ I - POWTÓRKA
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.