Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-28
Rzeszów: Dostawa nabiału, mleka modyfikowanego początkowego dla niemowląt
Numer ogłoszenia: 190457 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina , ul. Chopina 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, faks 017 8666 097.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nabiału, mleka modyfikowanego początkowego dla niemowląt.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nabiału, mleka modyfikowanego początkowego dla niemowląt, wyszczególnionego w Częściach tj.: Część nr 1: Mleko, masło, margaryna, ser topiony, ser żółty, śmietana, jogurt naturalny, kefir, twaróg biały - 10 pozycji w Części nr 1; Część nr 2: Mleko modyfikowane początkowe, hypoalergiczne w płynie dla niemowląt, wzbogacone w LC PUFA i nukleotydy - 1 pozycja w Części nr 2 Część nr 3: Mleko modyfikowane początkowe, hypoalergiczne w płynie dla niemowląt, wzbogacone w LC PUFA, nukleotydy i prebiotyki - 1 pozycja w Części nr 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia na okres 12 miesięcy. Szczegółowy opis, rodzaj oraz ilość, przedstawiają Formularze cenowe - Część nr 1,2 i 3 będące integralną częścią SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert: - alternatywnych, - równoważnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.00.00 - Mleko i śmietana 15.43.11.00 - Margaryna 15.51.12.10 - Mleko UHT 15.53.00.00 - Masło 15.54.21.00 - Ser twarogowy 15.54.30.00 - Sery scalone, sproszkowane, z przerostami pleśni i pozostałe sery 15.55.13.10 - Jogurt bez dodatków substancji smakowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy w tym postępowaniuIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. przedstawią: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej niżej opisane, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych) i na tę okoliczność przedstawią niżej wymienione dokumenty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu , w którym upłynął termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o którym mowa w art. 25 ust. 1.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp (wzór w załączeniu do SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą; 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Uwaga: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197, poz. 1661 z póżn. zmian. ), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne; Informacja o oświadczeniach lub dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga, aby oferowane przedmioty zamówienia spełniały wymogi aktów normatywnych w Unii Europejskiej, a w szczególności obowiązujące na terenie RP wymogi Ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz wymogi Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. W celu potwierdzenia powyższego wymagania proszę przedstawić w ofercie oświadczenie, że : - oferowane przedmioty zamówienia spełniają wymogi aktów normatywnych w Unii Europejskiej, a w szczególności obowiązujące na terenie RP wymogi Ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia z dnia 11.05.2001 r. ( Dz. U. Nr 63, poz. 634 z późn. zm.) oraz wymogi Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - dotyczy Części nr 1,2 i 3 - oferowane przedmioty zamówienia - posiadają wysoką jakość- dotyczy Części nr 1,2 i 3; - oferowane przedmioty zamówienia posiadają aktualne atesty lub świadectwa CE dopuszczające do spożycia - dotyczy Części nr 2 i 3 . UWAGA: Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie przedstawiają pełnomocnictwo, o którym mowa w art.23 Ustawy Pzp. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania (jeśli takie warunki postawiono w danym postępowaniu): a) W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) Potencjał ekonomiczny, techniczny, finansowy i kadrowy Wykonawców w sumie musi spełniać wymagane warunki; c) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi udokumentować, iż posiada doświadczenie w wykonywaniu dostaw przewidzianych mu do wykonania. Wykazane doświadczenie w sumie musi spełniać warunki wymagane od Wykonawców; d) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; e) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem; f) Wadium może być złożone na konsorcjum. W takim przypadku powinno zawierać nazwy wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Może także zawierać tylko nazwę wskazanego lidera konsorcjum, co też będzie prawidłowe. g) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu może złożyć lider (pełnomocnik, partner wiodący) w imieniu konsorcjum. W przypadku warunków merytorycznych dopuszcza się możliwość wspólnych oświadczeń wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, potwierdzających, iż łącznie spełniają warunki, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp. Wypełniając dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina, Dział Zamówień Publicznych, ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, pokój nr 9, budynek J.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ul. Szopena 2, w Kancelarii Ogólnej pok. nr 3, bud. C.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W Sekcji II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania podano 12 m-cy. Dokładny termin realizacji zamówienia to: przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. W przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia możliwe jest przedłużenie terminu realizacji umowy o 3 m-ce, po wcześniejszym podpisaniu Aneksu do umowy. W Sekcji w IV.2.1 Kryterium oceny ofert ze względu na program zaznaczono: Najniższa cena, winno być: Cena brutto oferty - 100%. W punkcie 5A Załącznika I -informacje dotyczące ofert częściowych (Część nr 1,2,3) ze względu na program zaznaczono: Najniższa cena, winno być: Cena brutto oferty - 100%. Sygnatura sprawy: WSS.XII.255/Z/34/09, Postępowanie nr 62. Ponadto do oferty winny być dołączone następujące inne dokumenty: 1.Wypełnione w całości i podpisane Formularze cenowe wg wzoru załączonego do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień: Jeżeli osobą podpisującą ofertę nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonego odpisu za zgodność z oryginałem. Planowany termin otwarcia ofert: 06.11.2009r., o godzinie 09:30. Miejsce otwarcia: w pokoju nr 9, bud. J Szpitala, w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Szopena 2. Oferty złożone u Zamawiającego po upływie ww. terminu zostaną odesłane bez rozpatrywania.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa nabiału.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nabiału: mleka, masła, margaryny, sera topionego, sera żółtego, śmietany, jogurtu naturalnego, kefiru, twarogu białego - 10 pozycji w Części nr 1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia na okres 12 miesięcy. Szczegółowy opis, rodzaj oraz ilość, przedstawia Formularz cenowy - Część nr 1, będący integralną częścią SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.00.00-6, 15.43.11.00-9, 15.51.12.10-8, 15.53.00.00-2, 15.54.21.00-0, 15.54.30.00-6, 15.55.13.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mleka modyfikowanego początkowego dla niemowląt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mleka modyfikowanego początkowego, hypoalergicznego w płynie dla niemowląt, wzbogaconego w LC PUFA i nukleotydy - 1 pozycja w Części nr 2 Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia na okres 12 miesięcy. Szczegółowy opis, rodzaj oraz ilość, przedstawia Formularz cenowy - Część nr 2, będący integralną częścią SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.00.00-6, 15.51.12.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mleka modyfikowanego początkowego dla niemowląt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mleka modyfikowanego początkowego, hypoalergicznego w płynie dla niemowląt, wzbogaconego w LC PUFA, nukleotydy i prebiotyki - 1 pozycja w Części nr 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia na okres 12 miesięcy. Szczegółowy opis, rodzaj oraz ilość, przedstawia Formularz cenowy - Część nr 3, będący integralną częścią SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.00.00-6, 15.51.12.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa oprogramowania edukacyjnego do nauczania i weryfikacji praktycznych kompetencji studentów Wydziału Medycznego Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy DS Nestor
- Dostawa artykułów promocyjnych
- Kompleksowa obsługa szkoleń
- Dostawa pipet oraz statywów do prowadzenia zajęć dydaktycznych
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu 2 obiektów mostowych w ciągu DW Nr 893 Hoczew-Cisna: Zad. 1- przez potok Hoczewka w m.Jabłonki w km 21+493 Zad. 2-przez potok bez nazwy w m.Jabłonki w km 24+443
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności (produktów spożywczych) na potrzeby Żłobka Samorządowego w Niebylcu, Niebylec 217, 38-114 Niebylec w okresie od 01.04.2025r. do 31.12.2025r."
- Dostawa produktów żywnościowych do Zespołu Szkół Samorządowych w Sułkowicach-Bolęcinie
- Sukcesywna dostawa nabiału na 2025 r. do Przedszkola nr 192 "Wesoły Pędzelek" w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Politechniki Morskiej w Szczecinie.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Wiśniowej Górze
więcej: Margaryna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.