eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryRemont budynku przy ul. Sienkiewicza 2 - przebudowa Urzędu Stanu Cywilnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Tarnowskie Góry: Remont budynku przy ul. Sienkiewicza 2 - przebudowa Urzędu Stanu Cywilnego
Numer ogłoszenia: 19051 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry , Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3933600, 3933855, faks 032 3933602.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tarnowskiegory.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku przy ul. Sienkiewicza 2 - przebudowa Urzędu Stanu Cywilnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projektuje się wykonanie biura do obsługi klientów Urzędu Stanu Cywilnego przy drugiej klatce schodowej. Do pomieszczenia obsługi klientów USC należy zamontować ściankę przeszkloną z wbudowanymi drzwiami dwuskrzydłowymi. Przewiduje się wydzielenie poszczególnych pomieszczeń biurowych przeznaczonych na stanowiska rejestracji, archiwum oraz dla Kierownika USC i jego Zastępcy. Zakres prac adaptacyjnych obejmuje: - zamurowanie wnęki w ścianie piwnicy pod USC - montaż podciągu stalowego z dwóch dwuteowników i słupów nośnych - zabezpieczenie projektowanej konstrukcji stalowej antykorozyjnie i ogniochronnie - roboty wyburzeniowe ścian oraz wykonaniem nowych podziałów pomieszczeń - skrobanie, wyrównanie, gruntowanie, a następnie tynkowanie ścian i sufitów, w tym skucie i wyrównanie narożników - gipsowanie ścian w przebudowywanych pomieszczeniach - obudowa przewodów wentylacyjnych i wykonanie wentylacji grawitacyjnej, zabudowanie kurtyny powietrznej nad drzwiami wejściowymi - dwukrotne malowanie ścian, sufitów farbami akrylowymi zgodnie z projektem - montaż sufitów podwieszanych - wymiana oraz montaż nowych drzwi wewnętrznych zgodnie z projektem - zamontowanie ścianki przeszklonej z wbudowanymi drzwiami dwuskrzydłowymi - demontaż oraz montaż nowych instalacji i urządzeń elektrycznych - wyrównanie poziomów posadzki w pomieszczeniach biurowych - wykonanie nowej podłogi i położenie nowych wykładzin PCV oraz płytek granitowych podłogowych - montaż listew podłogowych pomiędzy pomieszczeniami z wykładziną PCV a pomieszczeniami granitu Uwagi: 1. W czasie wykonywania prac należy zachować sposób użytkowania całości obiektu oraz funkcji wewnętrznych pomieszczeń. 2. W trakcie wykonywania robót budowlanych budynek będzie normalnie użytkowany należy prace zaplanować tak, aby nie kolidowały z funkcjonowaniem obiektu. 3.Wszystkie wymienione powyżej prace budowlane powinny być wykonywane przez wykonawców uprawnionych do wykonywania przedmiotowych prac budowlanych. Pracownicy wykonujący poszczególne prace winni posiadać odpowiednie do wykonania kwalifikacje i posiadać potwierdzone aktualnymi dokumentami przeszkolenie dotyczące przepisów BHP. 4.Kierownik budowy powinien ustalić i przestrzegać harmonogram robót pod kątem zapewnienia bezpieczeństwa pracowników i osób postronnych przebywających w budynku użyteczności publicznej, a w szczególności: - odpowiednio oznakować plac budowy, zabezpieczyć rejon wykonywanych prac dla osób postronnych - materiały budowlane należy transportować i składować w miejscach wydzielonych i zabezpieczonych od osób postronnych w sposób uniemożliwiających ich niekontrolowane przemieszczanie - przy użyciu sprzętu mechanicznego (podnośniki, urządzenia samojezdne, dźwigi ) pracownicy obsługujący posiadać odpowiednie przeszkolenie i dokumenty uprawniające do ego obsługi oraz używać tak aby nie uszkodzić naziemnych elementów budynku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4000.00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; posiadania wiedzy i doświadczenia ; dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; sytuacji ekonomicznej i finansowej, oraz będzie brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ustawy Pzp. Zamawiający ustala następujące warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu: 1. Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia. 1.1. Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę posiadaniem wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia polegającym na wykonaniu jednej robót budowlanej polegającej budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto. 2. Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.1. Zamawiający wymaga, by wykonawca dysponował osobą lub osobami posiadającymi aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci wentylacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. 3. Warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. 3.1. Zamawiający wymaga, by wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór załącznik nr 1 do formularza oferty) 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, albo oświadczenie dotyczące zakresu zapisanego w art 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jeśli Wykonawcą jest osoba fizyczna. 3.Wykaz wykonanych robót budowlanych (potwierdzających spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia przez Wykonawcę) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (wzór załącznik nr 2 do formularza oferty) 4.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. ( wzór załącznik nr 3 do formularza oferty). 5.Oświadczenie, że osoba(y), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania w wymaganych specjalnościach. 6.Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 150.000,00. zł. 7.Wykonawca wykazujący spełnienie warunków udziału w postępowaniu (określonych w rozdziale VI. Pkt. 1 i 2 niniejszej siwz) na zasobach innych podmiotów winien załączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia. 8.Kosztorys ofertowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.tarnowskiegory.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tarnowskich Górach ul. Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 26.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tarnowskich Górach, ul. Rynek 4, 42-600, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 26.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.