Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-15
Chlewiska: Wykonanie przebudowy systemu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Chlewiska oraz zapewnienie konserwacji systemu oświetlenia w okresie trzech lat.
Numer ogłoszenia: 190524 - 2009; data zamieszczenia: 15.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Chlewiska , ul. Dionizego Czachowskiego 49, 26-510 Chlewiska, woj. mazowieckie, tel. 048 6287053, faks 048 6287271.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chlewiska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy systemu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Chlewiska oraz zapewnienie konserwacji systemu oświetlenia w okresie trzech lat..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie przebudowy systemu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Chlewiska. Wykonywanie konserwacji systemu oświetlenia dla wszystkich punktów świetlnych na terenie Gminy przez okres trzech lat zgodnie z programem konserwacji wyszczególnionym w załączniku do SIWZ. Realizacja zamówienia ma na celu: - zmniejszenie energochłonności istniejącego systemu, (poprzez zmniejszenie mocy pobieranej - zmniejszenie emisji czynników szkodliwych powstających w wyniku wytwarzania energii - zmniejszenie kosztów bieżącej eksploatacji, a w tym napraw, remontów, konserwacji, - podniesienie niezawodności funkcjonowania oświetlenia ulicznego - zwiększenie bezpieczeństwa mieszkańców poprzez polepszenie stanu oświetlenia dróg - poprawę estetyki Gminy poprzez ujednolicenie systemu, świecenie wszystkich opraw, równomierność oświetlenia. W zakresie realizacji zadania wykonawca powinien przeprowadzić: W ramach przebudowy: - dokonanie uzgodnień dotyczących robót energetycznych z właściwym ZE przed realizacją przebudowy (Wszystkie prace powinny zostać wykonane zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez w/w ZE. Warunki techniczne stanowią załącznik do specyfikacji). - zdemontowanie starych opraw oraz ich rozliczenie z Urzędem Gminy oraz z właściwym Zakładem Energetycznym . - zakupienie i dostawę nowych opraw, źródeł światła oraz niezbędnego osprzętu do realizacji zadania, - montaż nowych opraw i źródeł światła oraz niezbędnego osprzętu zgodnie z projektem technicznym przebudowy oświetlenia W zakresie konserwacji należy wykonywać: A) roboty podstawowe ( materiały Wykonawcy) : 1. wymiana niesprawnych lub uszkodzonych elementów opraw ulicznych tj : klosza, statecznika, kondensatora, zapłonnika, źródła światła, (w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia awarii) 2. wymiana elementów linii tj : bezpieczników , zacisków (w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia awarii) 3. malowanie skrzynek słupowych, wysięgników (1 raz na 3 lata) 4. czyszczenie kloszy opraw świetlnych, (raz na 3 lata) 5. przeglądy elementów sterujących oświetleniem lub ich wymiana, (raz w roku i w przypadku zgłoszenia awarii - w ciągu 24 godz. od jej zgłoszenia) 6. usuwanie zwarć w liniach i oprawach, (w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia awarii) 7. wykonanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej wraz z protokołami, (raz na 3 lata) 8. pionowanie pochylonych słupów, (w przypadku zgłoszenia awarii - w czasie 7 dni od momentu zgłoszenia) 9. wycinanie gałęzi drzew w obrębie punktu świetlnego ( z wywózką) (w czasie 7 dni od momentu zgłoszenia), B) robót dodatkowych realizowanych na podstawie protokółu konieczności i kosztorysu powykonawczego obejmujących : ( materiały Zamawiającego zakupione przez Wykonawcę ) 1. naprawę zerwanych linii napowietrznych (wymiana lub sztukowanie), 2. naprawę uszkodzonych kabli ( wykonanie mufy kablowej) oraz wymiana kabli, 3. wymianę uszkodzonych słupów, 4. uzupełnianie i wymiana opraw zniszczonych lub zdewastowanych. Zamawiający ustala stawkę za konserwację od jednego punktu w skali miesiąca: w wysokości 1,3 zł (brutto). UWAGA! Na wykonane roboty i użyty sprzęt Wykonawca udzieli 3-letniej gwarancji. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych: Przebudowa systemu oświetlenia powinna być wykonana zgodnie z posiadaną przez Urząd Gminy dokumentacją projektową. Zamawiający dopuszcza zastosowanie zamiennych (równoważnych) materiałów. Sprzęt oraz urządzenia przedstawione przez oferenta w ofercie równoważnej muszą gwarantować co najmniej takie same warunki i parametry, jakie zawierają sprzęt i urządzenia przedstawione w dokumentacji projektowej będącej w posiadaniu Zamawiającego . Oferent pragnący złożyć ofertę stosując oprawy zamienne w stosunku do projektu Zamawiającego, zobowiązany jest do przygotowania i załączenia do oferty równoważnej dokumentacji technicznej. W zakresie tej dokumentacji technicznej należy wykonać: a. dobór rodzaju, typu opraw oraz mocy źródeł światła dla określonych kategorii oświetlenia ulic i dróg b. Zamawiający ustalił program konserwacji i dla takiego programu wyliczono współczynnik zapasu na poziomie 1,3. Nie dopuszcza się zastosowania innego współczynnika zapasu. c. dobór rodzaju, typu opraw oraz mocy źródeł światła należy poprzeć niezbędnymi obliczeniami parametrów oświetleniowych (luminancji oświetlenia, równomierności luminancji, równomierności natężenia oświetlenia i natężenia oświetlenia oraz wskaźnika Ti) - wyliczenia muszą być wykonane dla identycznych danych wejściowych jak w projekcie Zamawiającego (parametry dróg i ulic, obserwatorzy, siatka obliczeń). UWAGA: Wyniki obliczeń należy przedstawić w sposób zbliżony do przedstawienia w projekcie Zamawiającego: - należy precyzyjnie podać typ oprawy, moc źródła światła, - należy precyzyjnie podać pozycje nastaw odbłyśnika i oprawki (jeśli oprawa taką regulację posiada) (oznaczenia te muszą odpowiadać oznaczeniom w programie do obliczania i w bazie danych opraw) - wydruki muszą zawierać wszystkie dane, obliczenia, tabele, takie, które występują w projekcie Zamawiającego W celu weryfikacji oferty równoważnej Zamawiający powoła biegłych ekspertów z zakresu projektowania oświetlenia. d. projekt rozmieszczenia opraw oświetleniowych UWAGA! Wymagania oświetleniowe obowiązujące w dokumentacji posiadanej przez Zamawiającego są zgodne z wymaganiami Polskiej Normy PN-EN 13201 Rozwiązania przyjęte w projekcie równorzędnym muszą gwarantować wartości parametrów oświetleniowych na poziomie nie mniejszym niż wyliczone w projekcie posiadanym przez Zamawiającego. Sprzęt równoważny nie może odbiegać od następujących wymagań: Dla opraw oświetleniowych ulicznych: * stopień ochrony komory zespołu optycznego nie niższy niż IP 65 i komory osprzętu elektrycznego nie niższy niż IP 65. * oprawy wykonane w II klasie ochronności przeciwporażeniowej * klosz oprawy wykonany z materiału - odpornego na promieniowanie UV * oprawy muszą posiadać stateczniki z zabezpieczeniem termicznym. * oprawy muszą posiadać atesty (znak B) dopuszczające je do obrotu w Polsce. * oprawy muszą posiadać regulację rozsyłu strumienia świetlnego Dla źródeł światła: Zastosowanie źródeł światła innych producentów jest możliwe bez dokonywania przeliczeń projektowych pod warunkiem, że będą one ścisłymi odpowiednikami (lampy o podwyższonej skuteczności świetlnej) przewidzianych w projekcie (w zakresie strumienia świetlnego , jego spadku w czasie eksploatacji, trwałości itp.)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000 PLN (słownie: pięć tysięcy zł.) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 03.07.2009r. do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 91913200010100153120000010 b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: f: upłynął termin związania ofertą; g: zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; h: Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; i: wpłynął wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; - którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: j: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; k: nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; l: zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający ustalił wartość zamówienia w oparciu o kosztorys inwestorski. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą: Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą powinny byś prowadzone w polskich złotych. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. Punkty przyznawane w kryterium cena będą liczone według następującego wzoru: Nr kryterium: Wzór: 1 Cena Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena podana w ofercie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: Lp: Nazwa dokumentu potwierdzającego: Wymagany dokument: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2 Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa Zamówień Publicznych aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3 Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa Zamówień Publicznych aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4 Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5 Uprawnienia do kierowania pracami elektrycznymi Uprawnienia do kierowania pracami elektrycznymi wystawione na osobę kierownika budowy. 6 Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń (załącznik nr 5) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca 7 Wykaz osób i podmiotów wykonujących zamówienie (załącznik nr 6) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 8 Zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa Zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób pełniących samodzielne funkcje techniczne przy realizacji zadania. 9 Potwierdzenie posiadanych uprawnień dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 10 Informacje z banku informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 11 Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przebudowy oświetlenia 13 Dokument potwierdzający wpłatę wadium Dokument potwierdzający wpłatę wadium. 14 Kosztorys ofertowy Kosztorys ofertowy wypełniony dokładnie według załączonego wzoru 15 Wykaz podwykonawców (załącznik nr 7) Wykaz podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia, wraz z zakresem prac przewidzianych do realizacji dla poszczególnych podwykonawców (jeżeli są przewidywani) Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chlewiska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Chlewiskach
Ul. Czachowskiego 49
26-510 Chlewiska
www.bip.chlewiska.pl
w zakładce Przetargi - specyfikacje.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: 7 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa parkingu P&R przy drodze wojewódzkiej nr 430 w Luboniu
- Obsługa, eksploatacja i konserwacja oświetlenia gazowego na terenie Ostrowa Tumskiego we Wrocławiu.
- Konserwacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Jędrzejów
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Jabłonka - 2025r.
- "Budowa oświetlenia drogowego ul. Stawowej, ul. Parkowej i ul. Kościelnej w Sadkowie na dz. nr 142/2, 142/3, 158/9, 154"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.