eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekZakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji na potrzeby Urzędu Miasta Włocławek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-08

Włocławek: Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji na potrzeby Urzędu Miasta Włocławek
Numer ogłoszenia: 190594 - 2011; data zamieszczenia: 08.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek , ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 4144000, faks 54 4144257.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji na potrzeby Urzędu Miasta Włocławek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji na potrzeby Urzędu Miasta Włocławek, z możliwością składania ofert częściowych na poszczególne zadania: Zadanie nr 1: Dostawa wysokowydajnej drukarki laserowej dla Urzędu Miasta Włocławek. Zadanie nr 2: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji dla Urzędu Miasta Włocławek. Zadanie nr 3: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji dla Wydziału Oświaty, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Włocławek. Zadanie nr 1: Dostawa wysokowydajnej drukarki laserowej dla Urzędu Miasta Włocławek. W ramach zadania nr 1 Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu: 1. Wysokowydajna drukarka laserowa - w liczbie1 sztuki. Zadanie nr 2: Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji na potrzeby Urzędu Miasta Włocławek. W ramach zadania nr 2 Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu: 1. Switche - w liczbie 13 sztuk, 2. Moduły światłowodowe - liczbie 10 sztuk, 3. Laptopy - w liczbie 3 sztuk, 4. Komputery - w liczbie 40 sztuk, 5. Monitory - w liczbie 40 sztuk, 6. Dyski twarde - w liczbie 22 sztuk, 7. Drukarki laserowe - w liczbie 17 sztuk, 8. Drukarki atramentowe - w liczbie 1 sztuki, 9. Urządzenie wielofunkcyjne - w liczbie 1 sztuki, 10. Skanery - w liczbie 3 sztuk, 11. Serwer - w liczbie 1 sztuki, 12. Płyty główne z procesorami - w liczbie 10 sztuk, 13. Zasilacze komputerowe - w liczbie 10 sztuk, 14. Pamięć RAM - w liczbie 66 sztuk, 15. Patchcordy - w liczbie 26 sztuk, 16. Napędy optyczne - w liczbie 20 sztuk, 17. Licencje Microsoft Office - 40 sztuk. Zadanie nr 3: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji dla Wydziału Oświaty, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Włocławek. W ramach zadania nr 3 Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu: 1. Laptop - w liczbie 1 sztuki, 2. Projektor - w liczbie 1 sztuki. Informacje dodatkowe: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne zawarte są w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Opis Techniczny Zamówienia. 2. Wszystkie parametry podane w Opisie Technicznym Zamówienia należy traktować jako minimalne. Zamawiający dopuszcza dostawę sprzętu i oprogramowania o wyższych parametrach technicznych. 3. Użycie nazw własnych w stosunku do systemów operacyjnych rodziny Microsoft Windows ma na celu wskazanie konkretnego produktu i jest podyktowane koniecznością zachowania kompatybilności z istniejącym w Urzędzie Miasta Włocławek sieciowym systemem operacyjnym Microsoft Windows Server 2003. W chwili obecnej nie istnieje żaden inny system operacyjny spełniający wyżej wymienione wymogi, a kompatybilność tych środowisk jest niezbędna do prawidłowej pracy aplikacji wykorzystywanych w urzędzie. 4. Użycie nazwy własnej w przypadku produktu Microsoft Office, podobnie jak powyżej, zdeterminowane jest koniecznością zachowania kompatybilności pomiędzy istniejącymi w urzędzie aplikacjami, do których poprawnej pracy konieczna jest obecność tego pakietu. 5. Użycie nazwy własnej w stosunku do urządzenia 3Com 4200 G podyktowane jest faktem posiadania przez Zamawiającego infrastruktury szkieletowej opartej na tych przełącznikach. Infrastruktura ta pracuje w architekturze klastra o przepustowości 10 Gbit/sek, a zamawiane przełączniki posłużą jej rozbudowie. 6. Oferenci udzielą co najmniej takiej gwarancji, jaka jest zawarta w Opisie Technicznym Zamówienia, a jeśli nie jest podany okres gwarancyjny, to podadzą gwarancja producenta. 7. Proponowany sprzęt musi być fabrycznie nowy. Uwagi: 1. Każde z wymienionych powyżej trzech zadań należy traktować jako oddzielną część zamówienia. 2. Na każde zadanie zostanie podpisana jedna, oddzielna umowa. 3. Obligatoryjne jest, aby Wykonawca zdobył wszystkie informacje potrzebne do przygotowania oferty i podpisania umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.01-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty. 2. Opis przedmiotu oferty Wykonawcy, stanowiący załącznik nr 1, 2 i 3 do formularza oferty. 3. Arkusz cenowy. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty , które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: 1) zmiany modelu sprzętu w przypadku wycofania z produkcji - potwierdzone przez producenta lub dystrybutora danego sprzętu na sprzęt o parametrach równoważnych lub wyższych 2) zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania przez obie strony. 3. Z wnioskiem o zmianę treści umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Włocławek; Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych; 87-800 Włocławek; Zielony Rynek 11/13; pokój 506.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2011 godzina 10:30, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców, mieszczące się w holu budynku A na stanowisku d/s obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek; Urząd Miasta Włocławek; 87 -800 Włocławek; ul. Zielony Rynek 11/13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wysokowydajnej drukarki laserowej dla Urzędu Miasta Włocławek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania nr 1 Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu: 1. Wysokowydajna drukarka laserowa - w liczbie1 sztuki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.01-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji dla Urzędu Miasta Włocławek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania nr 2 Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu: 1. Switche - w liczbie 13 sztuk, 2. Moduły światłowodowe - liczbie 10 sztuk, 3. Laptopy - w liczbie 3 sztuk, 4. Komputery - w liczbie 40 sztuk, 5. Monitory - w liczbie 40 sztuk, 6. Dyski twarde - w liczbie 22 sztuk, 7. Drukarki laserowe - w liczbie 17 sztuk, 8. Drukarki atramentowe - w liczbie 1 sztuki, 9. Urządzenie wielofunkcyjne - w liczbie 1 sztuki, 10. Skanery - w liczbie 3 sztuk, 11. Serwer - w liczbie 1 sztuki, 12. Płyty główne z procesorami - w liczbie 10 sztuk, 13. Zasilacze komputerowe - w liczbie 10 sztuk, 14. Pamięć RAM - w liczbie 66 sztuk, 15. Patchcordy - w liczbie 26 sztuk, 16. Napędy optyczne - w liczbie 20 sztuk, 17. Licencje Microsoft Office - 40 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.01-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji dla Wydziału Oświaty, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Włocławek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania nr 3 Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu: 1. Laptop - w liczbie 1 sztuki, 2. Projektor - w liczbie 1 sztuki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.01-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.