eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻukowoRemont ˝ budynku mieszkalnego przy ul. Gdańskiej 6 w Żukowie, stanowiący własność Gminy Żukowo.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-14

Żukowo: Remont ½ budynku mieszkalnego przy ul. Gdańskiej 6 w Żukowie, stanowiący własność Gminy Żukowo.
Numer ogłoszenia: 190613 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żukowo, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, woj. pomorskie, tel. +48 58 6858300, fax +48 58 6858300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ½ budynku mieszkalnego przy ul. Gdańskiej 6 w Żukowie, stanowiący własność Gminy Żukowo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje m.in.: 1. roboty w zakresie burzenia 2. roboty w zakresie usuwania gruzu 3. roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 4. roboty murarskie 5. roboty izolacyjne przeciwwilgociowe, izolacja cieplna 6. tynkowanie 7. kładzenie płytek 8. instalowanie ścianek działowych 9. instalowanie sufitów podwieszanych 10. roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 11. instalowanie drzwi metalowych 12. instalowanie drzwi z tworzyw sztucznych 13. instalowanie okien z tworzyw sztucznych 14. instalowanie drzwi drewnianych 15. wyrównywanie podłóg 16. kładzenie wykładzin elastycznych 17. roboty malarskie 18. roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 19. instalacja c.w.u., w.z., kan.- sanitarnej 20. roboty w zakresie instalacji elektrycznej 21. roboty w zakresie instalacji c.o.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1 dysponują osobami zapewniającymi realizację zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, w tym: a kierownik budowy (1 osoba) - posiadający uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie konstrukcyjno-budowlanej, przynależność do branżowej izby samorządu zawodowego wraz z opłaconymi składkami . 2) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, tj.usługi polegające na remoncie budynku mieszkalnego o wartości brutto min. 100.000,00 PLN, 3 spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych, 4 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - prawo zamówień publicznych. 2.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcom. Pod pojęciem podwykonawca należy rozumieć osoby prawne, jednostki organizacyjne, nie posiadające osobowości prawnej, które wspólnie z wykonawcą będą realizowały zamówienie publiczne w oparciu o stosowne umowy zlecenia z nim zawarte. Podwykonawcami są także podmioty, który będą realizowały na rzecz wykonawcy usługi specjalistyczne np. usługi elektryczne, usługi sprzętem budowlanym niezbędne do realizacji zadania. 3.Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt. VI. Ocena wykonawców, którzy złożą oferty oparta będzie na zasadzie spełnia nie spełnia w odniesieniu do wszystkich warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Wraz z OFERTĄ wykonawcy składają niżej wymienione dokumenty: 1)oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych OŚWIADCZENIE NR 1 2)oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy - prawo zamówień publicznych OŚWIADCZENIE NR 2 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4)informację na temat osób przewidzianych do realizacji zamówienia - WYKAZ KADRY 5) wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnym charakterze, złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia i odpowiadających przedmiotowi zamówienia - WYKAZ ZREALIZOWANYCH ZAMÓWIEŃ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie 6)informację o częściach zamówienia, które będą realizowane przez podwykonawców - WYKAZ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA REALIZOWANYCH PRZEZ PODWYKONAW-CÓW 7)obliczenie ceny ofertowej - KOSZTORYS OFERTOWY wraz z kosztorysami szczegółowymi. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego: 1) oferta powinna zawierać oryginał lub potwierdzoną kopie notarialnie pełnomocnictwa ustanawiające pełnomocnika (lidera) do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2)każdy z wykonawców zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych oraz dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu prawnego. 4.Jeżeli oferta wykonawców tworzących konsorcjum i ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. W przypadku spółki cywilnej do oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zukowo.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Żukowo ul. Gdańska 52 83-330 ŻUKOWO.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Gmina Żukowo ul. Gdańska 52 83-330 ŻUKOWO Kancelaria nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.