Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-28
Warszawa: Kompleksowa dostawa kontenerowej komory dymowej
(druga kondygnacja) wraz z wyposażeniem, montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi.
Numer ogłoszenia: 190615 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie , ul. Polna 1, 00-622 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3199223, 3199226, 3199102, faks 022 8252063.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazowsze.straz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa dostawa kontenerowej komory dymowej (druga kondygnacja) wraz z wyposażeniem, montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na kompleksową dostawę kontenerowej komory dymowej (druga kondygnacja) wraz z wyposażeniem, montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi. Miejsce dostawy: Ośrodek Szkolenia KW PSP w Pionkach przy ul. Zakładowej 1. Wartość poniżej 133000Euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.10.00 - Budynki z gotowych elementów 44.21.11.00 - Budynki modułowe i przenośne 37.44.19.00 - Urządzenia do treningu urozmaiconego 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przetargowego w wysokości 15.000 zł. 1. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu - poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancji bankowych; - gwarancji ubezpieczeniowych lub - poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy: 76 1240 6247 1111 0000 4980 0463 w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu otwarcia ofert - określonym w SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. 3. Dokument wniesienia wadium w innej formie należy przekazać Zamawiającemu w osobnym opakowaniu przed upływem terminu składania ofert. Opakowanie musi zawierać informację, jakiego postępowania dotyczy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć kopie dowodu wpłaty, w każdej innej formie oryginał dokumentu. Oryginał dokumentu należy zdeponować w kasie mieszczącej się w siedzibie zamawiającego w pok. 407, w godzinach od 10-14. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi: a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Komendę Wojewódzką Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie, b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie Zamawiającego. 5. W przypadku nie wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt 1-4 Wykonawca zostanie wykluczony z dalszego postępowania, a złożona przez niego oferta zostanie odrzucona. 6. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa a art. 26 ust. 3 PZP nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. a) działają na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, b) przedstawią aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Na potwierdzenie spełnienia powyższego wykonawca złoży stosowne oświadczenie zg. z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. a) przedstawią polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli dokument opiewać będzie na kwotę minimum 500.000 zł., 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 PZP tj. przedstawią; a) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym: a) opisy parametrów technicznych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, a także rysunki techniczne oraz schematy instalacji, b) certyfikaty bezpieczeństwa CE na urządzenia elektryczne, c) świadectwa dopuszczenia, jeżeli sprzęt dostarczany wraz z komorą dymową przez Wykonawcę wymaga dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej zgodnie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania. Wykonawca zamiast zaświadczeń, o których mowa w punkcie 5 litera b) może złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 6. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. 7. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca przedmiotowe warunki spełnia. Nie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków ubiegania się o zamówienie lub złożenie dokumentów zawierających błędy będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 PZP. 8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt (VI. 1 a, VI 1 b, VI 4 b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. VI. 4a - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie 9 litera b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe dokumenty winne być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Dokumenty i oświadczenia, jakie należy dołączyć do oferty: 1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu wymagań, z art. 22 ustawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 2. Podpisane oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli dokument opiewać będzie na kwotę minimum 500.000 zł., 6. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8. Opisy parametrów technicznych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, a także rysunki techniczne oraz schematy instalacji, 9. Świadectwa dopuszczenia, jeżeli sprzęt dostarczany wraz z komorą dymową przez Wykonawcę wymaga dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej zgodnie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania. 10. Certyfikaty bezpieczeństwa CE na urządzenia elektryczne. Wykonawca zamiast tych zaświadczeń może złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 7.2 Pozostałe dokumenty, które wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty: 1. Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ lub dokument sporządzony wg jego wzoru, 2. Wskazanie części zamówienia, której wykonawca powierzy podwykonawcom - na formularzu oferty - załącznik nr 5 do SIWZ, 3. Kserokopię potwierdzenia wniesienia wadium. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: a) Pełnomocnictwa: w oryginale, lub w formie odpisu poświadczonego notarialnie osoby ustanowionej do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielnie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, b) W przypadku wyboru oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych podmiotów, c) Pełnomocnictwo: w oryginale, lub w formie odpisu poświadczonego notarialnie w przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestracji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mazowsze.straz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie,
ul. Polna 1,
00-622 Warszawa.
pok. 415.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2009 godzina 09:45, miejsce: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie, ul. Polna 1, 00-622 Warszawa. pok. 415.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.