Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-11
Siennica Różana: Wymiana okien i bram wjazdowych w budynku Warsztatu Szkolnego w Zespole Szkół w Siennicy Różanej
Numer ogłoszenia: 190665 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Siennicy Różanej, Siennica Różana 266A, 22-304 Siennica Różana, woj. lubelskie, tel. 082 5759287, fax 982 5759424.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zssiennica.scholaris.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien i bram wjazdowych w budynku Warsztatu Szkolnego w Zespole Szkół w Siennicy Różanej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien i bram wjazdowych w budynku Warsztatu Szkolnego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. e) udzielą minimum 5 letniej gwarancji na wykonane prace w formie dokumentu gwarancyjnego, f) wykonają przedmiot robót siłami własnymi, g) zapewnią kierownika robót na okres przewidziany terminem realizacji przedmiotu zamówienia, h) przed opracowaniem oferty porównają dane zawarte w Załącznikach Nr 1 - 2 do SIWZ ze stanem rzeczywistym w odniesieniu do możliwości wykonania prac w zakresie zabezpieczającym pełne wykonanie prac objętych przedmiotem umowy, i) do wykonania przedmiotu zamówienia użyją nowych materiałów, posiadających certyfikaty, aprobatę techniczną lub świadectwo dopuszczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonana na podstawie następujących dokumentów złożonych przez wykonawcę: a) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na Załączniku Nr 3 do specyfikacji, b) oświadczenia wykonawcy na Załączniku Nr 4 do specyfikacji o tym, że dokonał wizji lokalnej obiektu, zapoznał się z opisem przedmiotu zamówienia i gwarantuje prawidłowe wykonanie prac objętych przedmiotem zamówienia, c) aktualnego, tj. wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, d) uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie dla osoby pełniącej funkcję kierownika robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wraz z zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby inżynierów budownictwa oraz posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej, aktualnym na dzień otwarcia ofert, e) wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania robót budowlanych, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, (co najmniej jednej) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, na Załączniku Nr 5, f) oświadczenia Wykonawcy, o tym że na wykonane prace udzieli gwarancji w formie dokumentu gwarancyjnego na Załączniku Nr 6, g) oświadczenia Wykonawcy o tym, że zapewni kierownika robót na okres przewidziany terminem realizacji przedmiotu zamówienia na Załączniku Nr 7, h) oświadczenia dotyczącego materiałów, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia na Załączniku Nr 8,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zssiennica.scholaris.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Siennicy Różanej, 22-304 Siennica Różana 266a email: siennicazs@wp.pl tel. 0825759287 fax 0825759424.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zespołu Szkół w Siennicy Różanej, 22-304 Siennica Różana 266a województwo: lubelskie, powiat: Krasnystaw,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SIENNICA RÓŻANA
- PRZEBUDOWA ZBIORNIKA RETENCYJNEGO W MIEJSCOWOŚCI SIENNICA RÓŻANA
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Siennica Różana
więcej: przetargi SIENNICA RÓŻANA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Wymiana stolarki okiennej na okna PCV w budynkach i lokalach znajdujących się w administrowaniu Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Remont budynku komunalnego przy ul. Papieża Jana Pawła II 11 w Kamiennej Górze
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.