Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-29
Wałbrzych: Papier do drukarek i kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 190671 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu , ul. Ogrodowa 5b, 58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 88-66-500, faks 0-74 88-66-509.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dwup.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Papier do drukarek i kserokopiarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy między innymi przy realizacji zadań związanych z wdrażaniem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Papier, o którym powyżej ma spełniać następujące wymagania: 1650 ryz papieru białego w formacie A4, o gramaturze 80 g/m2 - grubość 108+/- , o wysokiej jakości do zastosowania zarówno w czarno-białej dokumentacji, jak i do wydruków kolorowych w kserokopiarkach i drukarkach do obustronnego wydruku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodne z art.22 ustawy pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodne z pkt VI.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dwup.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Wałbrzychu
przy ul. Ogrodowej 5b, w pokoju nr 206 na II piętrze..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 10:30, miejsce: siedziba Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Wałbrzychu przy ul. Ogrodowej 5b, w pokoju nr 210 - sekretariat na II piętrze..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społęcznego. Przedmiot zamówienia jest realizowany, zgodnie z Rocznym Planem Działania Pomocy Technicznych PO KL na rok 2009..
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa trumien i urn
- Sukcesywna dostawa paliwa [ON] w systemie sprzedaży bezgotówkowej na potrzeby ZSiZO
- "Remont elewacji z dociepleniem budynku mieszkalnego przy ul. P. Skargi 30 w Wałbrzychu"
- Dostawa pojemników na odpady
- Przebudowa/remont ul. Beethovena w Wałbrzychu
- Budowa bazy magazynowo-transportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Beethovena w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów i akcesoriów biurowych z podziałem na części
- Sukcesywne dostawy papieru ksero na potrzeby Jednostek Lasów Państwowych.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych, papierniczych oraz druków medycznych
- Dostawa papieru
więcej: Papier do drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.