Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-14
Józefów: Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z pompownią oraz odcinka wodociągu i odcinka kanalizacji w ramach Projektu Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Józefowa
- Zadanie 2
Numer ogłoszenia: 190718 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Józefów, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów, woj. mazowieckie, tel. 022 7790000, fax 022 7895102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jozefow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z pompownią oraz odcinka wodociągu i odcinka kanalizacji w ramach Projektu Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Józefowa - Zadanie 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z pompownią dla obszaru ograniczonego ulicami : Olszową, Żabią, Dolną , projektowaną Nadświdrzańską i ul. Wiązowską; odcinka wodociągu łączącego ulice Żabią i Dolną i odcinka wodociągu w ul. Bez Nazwy (dz. 14, obr. 94) oraz odcinka kanalizacji w ul. Bez Nazwy (dz. 13/14 obr. 33) równoległej do ul. Wilsona i Poniatowskiego w Józefowie
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy. 2.Potencjał kadrowy: Wykonawca wskaże do wykonania każdej części niniejszego zamówienia osoby spełniające określone wymagania: 2.1Główny projektant, posiadający uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - 5 lat pracy przy projektowaniu(licząc od uzyskania uprawnień), 2.2.Projektant sprawdzający, posiadający uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - 5 lat pracy przy projektowaniu (licząc od uzyskania uprawnień). 3.Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, iż wskazane do wykonania zamówienia osoby (Główny projektant lub projektant sprawdzający) z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania zaprojektowała co najmniej 500 m sieci kanalizacji sanitarnej (w tym co najmniej jeden odcinek kanalizacji tłocznej wraz z pompownią) oraz co najmniej 500 m sieci wodociągowej . Ocena spełniania warunków dokonywana będzie wg kryterium spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do niniejszego Rozdziału. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Do wykazu winny być dołączone dokumenty stwierdzające, iż wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ osoby posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (DZ.U.2006 Nr 83, poz 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów ,odpowiednie uprawnienia budowlane stwierdzające przygotowanie zawodowe,dokument stwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 5.Wykaz wykonanych zadań na formularzu oświadczenia wykonawcy o doświadczeniu, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że ww. zadania zostały wykonane należycie. 6.Wykonawcy mający miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt.2. i 3 składają odpowiednio dokumenty wymienione w § 2 ust.1 pkt. 1 , ust. 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, jakich te dokumenty mogą być składane. 7.Wykaz wykonanych zadań sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jozefow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego lub pocztą w ciągu 5 dni po złożeniu wniosku o jej przekazanie w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Józefowa, 05-420 Józefów, ul. Kard. Wyszyńskiego 1, bud. A..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 09:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Klienta, Budynek A, parter..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach Projektu Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Józefowa - Zadanie 2.
INNE PRZETARGI Z JÓZEFOWA
- Prace remontowo budowlane w budynku byłej synagogi w Józefowie
- Dostawa soli drogowej kamiennej na potrzeby zimowego utrzymania dróg gminnych
więcej: przetargi w Józefowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.