Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-14
Zduńska Wola: Modernizacja siedzisk na trybunach i ciągu pieszego na Stadionie Sportowym OLIMPIA
przy ul .Okrzei 1-3 Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji RELAKS w Zduńskiej Woli
Numer ogłoszenia: 190721 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Relaks, ul. Kobusiewicza 2/36, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 0-43 8232231, 693032451, fax 0-43 8253212.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirrelaks.zdunskawola.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: miejska jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja siedzisk na trybunach i ciągu pieszego na Stadionie Sportowym OLIMPIA przy ul .Okrzei 1-3 Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji RELAKS w Zduńskiej Woli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się z następującego zakresu rzeczowego prac: 1. Opis projektowanych robót. 1.1 Modernizacja trybuny. Przewiduje się modernizację trybuny od strony południowej. Zakres i usytuowanie siedzisk na trybunie południowej obejmuje projekt zagospodarowania terenu. Projektuje się rozbiórkę istniejących siedzisk na trybunie południowej oraz bocznych ścian oporowych. Roboty rozbiórkowe i ziemne wraz z transportem urobku na odkład. Nowe stopnie siedzisk należy wykonać z betonu B-20 mechanicznie zagęszczanego. Na stopniach siedzisk zamontować 4 rzędy krzeseł sportowych z polipropylenu o wysokości minimum 11cm i szerokości 45cm, o mocnej konstrukcji żebrowo-wsporczej, odporne na niskie i wysokie temperatury oraz promienie UV, posiadające wymagane przepisami atesty trudnopalności, toksyczności i wytrzymałości. Należy zapewnić dobre odprowadzenie wody opadowej z wnęki krzesła. Schody między sektorami o szerokości 1,20m ułożone co 15m wykonane z kostki betonowej o grubości 60mm i palisady betonowej na podstopniach. Murki oporowe wykonane z bloczków betonowych grubości 40cm pokryte tynkiem na zaprawie cementowo - wapiennej. Na koronie trybuny wykonanie balustrady stalowej z rury fi = 65mm, grubość ścianki 2,5mm o wysokości 1,10m, odtłuszczona i dwukrotnie malowana farbami epoksydowymi. Na koronie trybuny ułożenie kostki betonowej wibroprasowanej grubości 6cm na podłożu betonowym 12cm. Przewiduje się 720 siedzisk w 6 sektorach. Kostka betonowa Zamawiającego! 1.2. Modernizacja ciągu pieszego - chodnika. Należy dokonać rozbiórki istniejącego chodnika. Ułożyć nowe obrzeże betonowe o wymiarach 75 x 20 x 6cm. Następnie wykonać podsypkę z piasku, ułożyć warstwę betonu piaskowego oraz warstwę z kostki betonowej wibroprasowanej grubości 6cm. Szerokość chodnika na dojściu do trybuny 1,5m. wzdłuż trybuny południowej od strony płyty boiska pomiędzy siedziskami, a ogrodzeniem płyty, wykonać chodnik o szerokości 2,0m. Kostka betonowa Zamawiającego! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w poniższych opracowaniach: - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 5 - przedmiar robót - załącznik nr 6A - 6B - kosztorys nakładczy - załącznik nr 7A - 7E - Projekt zagospodarowania terenu - załącznik nr 8
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 80.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymogi podmiotowe określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. posiadają środki finansowe na rachunku bankowym w wysokości odpowiadającej 20 % ceny całkowitej podanej w ofercie lub zdolność kredytową jak wyżej - potwierdzone zaświadczeniem z banku obsługującego zgodnym w treści z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt. 1) spełnia każdy wykonawca, b) warunek określony w pkt. 2) spełnia każdy wykonawca, c) warunek określony w pkt. 3) spełniają łącznie wszyscy wykonawcy, Wymogi podmiotowe uważa się za spełnione, jeżeli wykonawca w ofercie przedłoży dokumenty wyszczególnione w pkt. VIII niniejszej SIWZ. Powyższe zostanie ocenione metodą: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W ofercie pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania przetargowego i odrzucenia oferty, muszą być zamieszczone następujące oświadczenia i dokumenty: 1. formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2. zgodnie z art. 44 Ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z ofertą wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w treści Załącznika Nr 1) a także dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków: - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych na rachunku bankowym w wysokości nie niższej niż 20% całkowitej ceny oferty lub zdolność kredytową w tej wysokości-zgodna z treścią Załącznika Nr 3 - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. dokument stwierdzający prawo osoby (osób) podpisującej ofertę do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy kiedy prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 8. oświadczenia wykonawcy, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 9. oświadczenie o przyjęciu bez zastrzeżeń warunków SIWZ i umowy (zawarte w Załączniku Nr 1 do SIWZ); 10. kosztorys ofertowy; 11. podpisany wzór umowy - Załącznik nr 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: - zamiast dokumentów, o których mowa w podpunktach 4, 6 i 8, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; - zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 7- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosirrelaks.zdunskawola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 98-220 Zduńska Wola,ul.T.Kobusiewicza 2-36.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Relaks ul.T.Kobusiewicza 2-36 98-220 Zduńska Wola.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Utrzymanie powierzchniowego systemu odwodnienia na terenie miasta Zduńska Wola
- Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynkach oświatowych w Zduńskiej Woli
- "Remont dachu oraz montaż instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w przedszkolu w Ochraniewie"
- Budowa systemu odwodnienia oraz wzmocnienia elementów konstrukcyjnych budynku Publicznego Przedszkola nr 7 w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Zakup i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy - I/ZUS Pabianice, I/ZUS Sieradz, I/ZUS Wieluń
- Rozbudowa ciągu dróg powiatowych ul. Łaska - ul. Świerkowa - ul. Jodłowa - ul. Staszica - ul. Spółdzielcza w Zduńskiej Woli: odcinek Jodłowa - Staszica
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Wykonanie prac zabezpieczających o charakterze prewencyjnym i w części o charakterze trwałym na pozostałościach zespołu zamkowego w Pruchniku
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Zamościu - wymiana pokrycia dachowego oraz docieplenie stropodachu
- Usługa prowadzenia i obsługi szaletów miejskich w Gliwicach
- Budowa, przebudowa, czyszczenie i rozbiórka trzonów kuchennych i pieców pokojowych oraz zakup i montaż pieców przenośnych w gminnych lokalach mieszkalnych zarządzanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.