Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-14
Szczecin: Świadczenie usług telefonii komórkowej dla Policji woj. zachodniopomorskiego, przez okres 24 miesięcy od dnia aktywowania pierwszej partii kart SIM. Świadczone usługi telekomunikacyjne zapewnić mają między innymi łączność głosową, tekstową (SMS), multimedialną (MMS) oraz mobilny dostęp do zasobów Internetu. Realizacja usług odbywać się będzie poprzez wykorzystanie dostarczonych przez Wykonawcę aktywnych kart SIM oraz aparatów telefonii komórkowej i modemów wraz z akcesoriami i futerałami.
Numer ogłoszenia: 190727 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, fax (091) 8211477 8215406.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telefonii komórkowej dla Policji woj. zachodniopomorskiego, przez okres 24 miesięcy od dnia aktywowania pierwszej partii kart SIM. Świadczone usługi telekomunikacyjne zapewnić mają między innymi łączność głosową, tekstową (SMS), multimedialną (MMS) oraz mobilny dostęp do zasobów Internetu. Realizacja usług odbywać się będzie poprzez wykorzystanie dostarczonych przez Wykonawcę aktywnych kart SIM oraz aparatów telefonii komórkowej i modemów wraz z akcesoriami i futerałami..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii komórkowej dla Policji woj. zachodniopomorskiego, przez okres 24 miesięcy od dnia aktywowania pierwszej partii kart SIM. Świadczone usługi telekomunikacyjne zapewnić mają między innymi łączność głosową, tekstową (SMS), multimedialną (MMS) oraz mobilny dostęp do zasobów Internetu. Realizacja usług odbywać się będzie poprzez wykorzystanie dostarczonych przez Wykonawcę aktywnych kart SIM oraz aparatów telefonii komórkowej i modemów wraz z akcesoriami i futerałami. 2)Zamówienie obejmuje dostarczenie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym (jednak nie wcześniej niż po 9 dniach kalendarzowych i nie później niż po 16 dniach kalendarzowych od podpisania umowy); 1) 492 aktywnych kart SIM, które mają być aktywowane wg następującego harmonogramu: a) 4 szt. z pakietem kwotowym 150 zł brutto ma być aktywowana po 21 dniach kalendarzowych od ich dostarczenia, b) 100 szt. z pakietem kwotowym 90 zł brutto ma być aktywowana po 21 dniach kalendarzowych od ich dostarczenia, c) 244 szt. z pakietem kwotowym 40 zł brutto ma być aktywowana po 21 dniach kalendarzowych od ich dostarczenia, d) 4 szt. z pakietem kwotowym 90 zł brutto ma być aktywowana po 39 dniach kalendarzowych od ich dostarczenia, e) 140 szt. z pakietem kwotowym 40 zł brutto ma być aktywowana po 39 dniach kalendarzowych od ich dostarczenia 2) 20 nieaktywnych kart SIM (stanowiących rezerwę sprzętową) które mają być aktywowane w przypadku zagubienia lub kradzieży po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego takiej potrzeby. 3) 513 szt. nowych komórkowych aparatów telefonicznych w rozbiciu ilościowym na modele wyspecyfikowane w załączniku nr 3 :do siwz a) telefon typu A w ilości 10 szt. b) telefon typu B w ilości 109 szt. c) telefon typu C w ilości 394 szt. Z czego 2 aparaty typu A, 5 aparatów typu B i 10 aparatów typu C będą stanowiły rezerwę sprzętową. 4) 10 modemów z usługą mobilnego dostępu do internetu, z pakietem kwotowym 40 zł brutto, które mają być aktywowane wg następującego harmonogramu: a) 2 szt. po 21 dniach kalendarzowych od ich dostarczenia, b) 6 szt. po 39 dniach kalendarzowych od ich dostarczenia, c) 2 szt. - w dniu 22.12.2008r. Liczba aktywnych kart SIM oraz mobilnych dostępów do internetu nie może ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Cena usług w trakcie trwania usługi telekomunikacyjnej w zakresie usług zawartych w ofercie realizowanych na terenie Polski nie może ulec zmianie przez okres trwania umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej2 Kod CPV wg słownika 2008: 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej Oryginalny kod CPV: 32.25.00.00 - Telefony komórkowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.25.00.00 - Telefony komórkowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 26.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6.400,- zł. 2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 22.08.2008r. do godziny 11.30. a kopię potwierdzenia jego wniesienia należy załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 52150017221217200187010000, decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie zamawiającego, pok. nr 232 w godz. 11.00-14.00. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały następujące okoliczności, tj. np. wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy bez potwierdzania tych okoliczności,termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, miejsce i termin zwrotu gwarancji.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. spełnianie warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy (wymienionych szczegółowo w załączniku do siwz nr 1), 2. niepodleganie wykluczeniu z art. 24 ustawy. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. VI siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp zawartych w załączniku nr 1 do siwz. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (w przypadku kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez: patrz rozdz. X ust. 6 SIWZ). 3. Aktualny wpis prowadzonej działalności gospodarczej do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (w przypadku kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez: patrz rozdz. X ust. 6 SIWZ). 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Wykaz (wg załącznika nr 2 do siwz) musi potwierdzać realizację co najmniej 3 usług świadczenia usługi telefonii komórkowej dla określonej firmy, podmiotu gospodarczego, w ramach jednej umowy, w ilości minimum 350 kart SIM wraz z aparatami telefonicznymi i umową zawartą na minimum 24 miesiące. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej wraz z oświadczeniami (załącznik nr 1). 2. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego (zgodnie w wymogiem zawartym w rozdziale III pkt 3 ust. 1) ) zamawiający żąda opisu zakresu świadczenia usługi poprzez określenie procentowej dostępności usługi na terenie Polski (forma i sposób opisu musi określać jednoznacznie zakres dostępności sieci wykonawcy na terenie kraju ). 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego (zgodnie z wymogiem zamawiającego określonym w załączniku nr 3) zamawiający żąda opisu w formie tabeli oferowanych parametrów technicznych dla komórkowych aparatów telefonii komórkowej (wg załącznika nr 4) 4. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, jeśli prawo do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestracji firmy. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 5.Umowę spółki cywilnej (dot. s c).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/907/Szczegoly_ogloszen.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, pok. 219 Zespół ds. Zamówień Publicznych..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 11:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, pok. 219 Zespół ds. Zamówień Publicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Szacowanie szkód wyrządzonych w uprawach i płodach rolnych przez dziki, jelenie, daniele, sarny i łosie.
- Program modernizacji ulic ul. Filaretów - sięgacz"
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Siewnej w Szczecinie
- Dostawa nici chirurgicznych i innych wyrobów chirurgicznych.
- Obsługa administracyjna oraz eksploatacyjna infrastruktury serwerowej i sieci strukturalnej, telefonii cyfrowej VOIP, sieci bezprzewodowej WiFi.
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.