Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-27
Skała: Dowóz i Odwozy uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Skała, oraz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych w Krakowie i Wolbromiu wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdów w latach szkolnych 2015/2016, 2016/2017 i 2017/2018
Numer ogłoszenia: 190742 - 2015; data zamieszczenia: 27.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Szkół Gminy Skała , ul. Szkolna 4, 32-043 Skała, woj. małopolskie, tel. 12 389 01 70, faks 12 389 01 70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.skala.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i Odwozy uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Skała, oraz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych w Krakowie i Wolbromiu wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdów w latach szkolnych 2015/2016, 2016/2017 i 2017/2018.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: Dowóz i Odwozy uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Skała, oraz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych w Krakowie i Wolbromiu wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdów w latach szkolnych 2015/2016, 2016/2017 i 2017/2018 , które obejmuje świadczenie usług przewozowych taborem przystosowanym do usług transportu zbiorowego w celu dowiezienia uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania ucznia i zapewnienie opieki uczniom w czasie przejazdu na Trasach od 1 do 8. Dowóz uczniów odbywać się będzie w myśl rozkładu jazdy opracowanego wspólnie z Dyrektorem Administracji Szkół Gminy Skała na początku każdego z trzech lat szkolnych 2015/2016, 2016/2017 i 2017/2018 dostosowanego do planu lekcji uczniów korzystających z dowozu. Szacunkowa liczba uczniów dowożonych do palcówek oświatowych to około 181 uczniów. Dowóz uczniów odbywa się w dni nauki szkolnej tj. od dnia 01.09.2015r. do dnia 30.06.2018r., z wyłączeniem ferii zimowych i wiosennych oraz innych przerw w nauce wynikających z kalendarza lat szkolnych 2015/2016, 2016/2017 i 2017/2018. 2.2. Warunki realizacji zamówienia: a) w trakcie przewozu na trasie/trasach Wykonawca zapewnia odpowiedni pojazd do przewozu dzieci i młodzieży oraz opiekę nad uczniami, b) pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę zachowają szczególną dbałość o dobro dzieci w czasie jazdy. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpiły by uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy, c) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów do placówek oświatowych zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i opracowanym wspólnie z Dyrektorem Administracji Szkół Gminy Skała na początku roku szkolnego 2015/2016, 2016/2017 i 2017/2018 oraz dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z dowozu, d) środek transportu, którym świadczona będzie usługa musi posiadać ubezpieczenie OC i NW, aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu, e) stan techniczny pojazdów Wykonawcy powinien być zgodny z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym, f) kierowca prowadzący pojazd musi wykazywać się odpornością psychiczną na nietypowe, często głośne zachowania dzieci oraz prowadzić pojazd w sposób łagodny, by nie powodować u dzieci choroby lokomocyjnej, g) dzieci powinny być dowiezione do szkoły w takim czasie ,aby mogły rozpocząć zajęcia zgodnie z planem lekcji, h) dzieci ze szkoły powinny być odebrane po zakończeniu zajęć, jednak nie później niż przed zamknięciem świetlicy, i) w okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia im bezpieczeństwa. 2.3. Zamawiający zaleca Wykonawcy zapoznanie się ze szczegółowym przebiegiem trasy przewozu. Wykonawca samodzielnie ustali najkrótszą trasę dowozu dzieci, a Zamawiający ją zaakceptuje. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu dzieci, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby dzieci, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły. 2.5. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Przez kluczowe części zamówienia Zamawiający rozumie zakres obejmujący dowóz uczniów w powyższym postępowaniu. 2.6. Wykonawca zamówienia musi realizować przewóz uczniów zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1414 ze zm.) oraz zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz.1137 ze zm.). 2.7. Wykonawca musi posiadać przy podpisywaniu umowy z Zamawiającym koncesję, licencję lub zezwolenie na wykonywanie przewozów osób w krajowym transporcie drogowym..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeśli posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1414; z późn. zm.) lub ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienie i wykaże się realizacją, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: przewozu dzieci taborem przystosowanym do usług transportu zbiorowego, przy czym łączny czas trwania usług musi wynosić co najmniej 20 miesięcy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wyznacza szczegółowe warunki w tym zakresie takie jak: dysponowanie minimum 1 pojazdem autobusem do każdej części o odpowiedniej liczbie sprawnymi technicznie o ilości co najmniej Część 1 Trasa nr 1 19 miejsc siedzących.Część 2 Trasa nr 2 37 miejsc siedzących.Część 3 Trasa nr 3 32 miejsc siedzących.Część 4 Trasa nr 4 45 miejsc siedzących.Część 5 Trasa nr 5 19 miejsc siedzących.Część 6 Trasa nr 6 40 miejsc siedzących.Część 7 Trasa nr 7 7 miejsc siedzących. Część 8 Trasa nr 8 7 miejsc siedzących.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 5)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kserokopie koncesje, zezwolenia lub licencje uprawniającą Wykonawce do przewozu. Kserokopie dowodu rejestracyjnego pojazdu obsługującego daną trasę,ksero z dopiskiem nr trasy.Kserokopie poświadczeń o należytym wykonaniu usług.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Rocznik Pojazdu - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wzór umowy - Załącznik nr 8. 2. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnej ze wzorem umowy załączonej do niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w umowie §7.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skala.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.skala.pl/dowozy2018.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć Zamawiającemu w Administracji Szkół Gminy Skała ul. Szkolna 4; 32-043 Skała,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trasa nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis w Załączniku nr 0..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Rocznik Pojazdu - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Trasa nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 0.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Rocznik Pojazdu - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Trasa nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 0.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Rocznik Pojazdu - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Trasa nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 0.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Rocznik Pojazdu - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Trasa nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 0.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Rocznik Pojazdu - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Trasa nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 0.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Rocznik Pojazdu - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Trasa nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 0.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Rocznik Pojazdu - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Trasa nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 0.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Rocznik Pojazdu - 5
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportu medycznego typu P realizowane na rzecz Szpitala Joannitas w Pszczynie
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 5
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Usługi transportu medycznego i niemedycznego, realizowane na rzecz szpitala i ambulatorium z Izbą Chorych Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/9/ZP/2025
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.