eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubańPrzetarg nieograniczony ZP-5/RP/FP/2010 na zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych o kierunkach1. ABC własnej Firmy, 1 grupa 20 osobowa 2. Obsługa kas fiskalnych z fakturowaniem + minimum sanitarne, 1 grupa 20 osobowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-01

Lubań: Przetarg nieograniczony ZP-5/RP/FP/2010 na zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych o kierunkach: 1. ABC własnej Firmy, 1 grupa 20 osobowa 2. Obsługa kas fiskalnych z fakturowaniem + minimum sanitarne, 1 grupa 20 osobowa
Numer ogłoszenia: 190754 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu , ul. Lwówecka 10, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 7222548, faks 075 7223278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupluban.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony ZP-5/RP/FP/2010 na zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych o kierunkach: 1. ABC własnej Firmy, 1 grupa 20 osobowa 2. Obsługa kas fiskalnych z fakturowaniem + minimum sanitarne, 1 grupa 20 osobowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych o kierunkach: 1. ABC własnej Firmy, 1 grupa 20 osobowa 2. Obsługa kas fiskalnych z fakturowaniem + minimum sanitarne, 1 grupa 20 osobowa.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie wg zastosowania formuły: spełnia/ niespełna, w oparciu o złożone przez wykonawcę /Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego/

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że przeszkolił co najmniej 3 grupy osób bezrobotnych w ramach szkoleń grupowych, minimum 5 osobowych, w zakresie objętym zamówieniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w okresie prowadzonej działalności, w oparciu o informacje zawarte w druku /Wykaz usług szkoleniowych/ stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi, których dotyczy oferta zostały wykonane należycie, (np. w formie referencji, zaświadczeń które powinny zawierać informacje dotyczące: kierunku szkolenia/nazwy, Ilość osób bezrobotnych przeszkolonych w ramach szkolenia grupowego, Instytucja/jednostka, dla której zostało zrealizowane szkolenie, wartość szkolenia, czas realizacji szkolenia od dnia do dnia)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: a) salą szkoleniową, spełniającą wymagania ergonomiczne i bhp, w której odbywać się będzie szkolenie w zakresie zajęć teoretycznych, wyposażoną w odpowiednią ilość miejsc /w stosunku do liczby osób danego szkolenia/, i stolików, dla każdego uczestnika odrębne miejsce oraz zapewni wyposażenie w środki dydaktyczne tj. tablicę, projektor multimedialny itp., z dostępem do sanitariatów, b) Ponad to w przypadku szkolenia /Obsługa kas fiskalnych z fakturowaniem + minimum sanitarne/wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 10 kasami fiskalnymi lub 5 przy podziale na grupy, różnych typów niezbędnymi do prawidłowej realizacji zamówienia. c) W przypadku szkolenia /ABC własnej firmy/ wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował 20 komputerami/laptopami lub 10 komputerami/laptopami przy podziale na 2 grupy. Powyższe należy potwierdzić dokumentami cywilnoprawnymi (np.: aktem własności, umową: najmu, dzierżawy),ze wskazaniem okresu ważności tego prawa, np. umowa ważna od dnia - do dnia, prawo do dysponowania od dnia - do dnia,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 3 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz spełniają następujące wymagania: a) Przy realizacji zajęć teoretycznych, co najmniej jedna osoba będzie legitymować się wykształceniem wyższym, b) Przy realizacji zajęć praktycznych, co najmniej jedna osoba posiadać będzie co najmniej średnie wykształcenie Ponadto każda osoba musi posiadać doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych co najmniej 3 szkoleń grupowych, których zakres tematyczny odpowiada zakresowi zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie wg zastosowania formuły: spełnia/ niespełna w oparciu o złożone przez wykonawcę /Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego/

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. /Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego/, o których mowa w art. 22 ust. 1, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. /Wykaz sprzętu i bazy lokalowej wykorzystywanych do realizacji szkolenia w zakresie części teoretycznej i praktycznej/, należy dołączyć dokumenty potwierdzające prawa dysponowania, używania i najmu sprzętu, lokalu i innych - załącznik nr 6 do SIWZ 3. /Wykaz osób wykonujących zamówienie oraz dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia/- załącznik nr 7 do SIWZ. 4. /Wykaz usług szkoleniowych/ wraz z załącznikami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - załącznik nr 10 do SIWZ 6. Zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowej / zgodnie z art. 20 ustawy o promocji i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r., t. j. Dz. U. z 2008r., Nr 69, poz. 415, ze zm., oraz rozporządzenia MGIP w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych z dnia 27 października 2004 r. Dz. U z 2004r., Nr 236, poz. 2365 7. Pełnomocnictwo / upoważnienie do podpisania oferty i załączników, podpisania umowy o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 8. Aktualny wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny wyciąg z KRS, potwierdzone za zgodność z oryginałem , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem składania ofert.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1) Dopuszcza się zmiany po zawarciu umowy jeżeli dotyczą kadry dydaktycznej, Harmonogramu szkolenia, Programu szkolenia jeżeli nastąpiły one z przyczyn niezależnych i niezawinionych przez Wykonawcę lub wynikających z siły wyższej albo w innych uzasadnionych przypadkach, których nie można było przewidzieć w trakcie podpisywania umowy, a które nie wpłyną na poziom i jakość szkolenia. 2) Zleceniodawca dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby osób które rozpoczęły szkolenie nie więcej jednak niż o 2 osoby. Obniżenie liczby osób, które rozpoczęły szkolenie nie powoduje po stronie Wykonawcy powstania jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupluban.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY URZĄD PRACY w LUBANIU ul. Lwówecka 10 , 59-800 Lubań.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu sekretariat I piętro pok. nr 5 Ulica Lwówecka 10, 59-800 Lubań.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ABC WŁASNEJ FIRMY.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego o kierunku: ABC własnej Firmy, 1 grupa 20 osobowa.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.08.2010.

    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 65
      • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30
      • 3. Posiadanie przez instytucję szkoleniowa certyfikatu jakości usług - 5

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: OBSŁUGA KAS FISKALNYCH Z FAKTUROWANIEM + MINIMUM SANITARNE,.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych o kierunku : OBSŁUGA KAS FISKALNYCH Z FAKTUROWANIEM + MINIMUM SANITARNE, 1 GRUPA 20 OSOBOWA.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.08.2010.

    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 65
      • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30
      • 3. Posiadanie przez instytucję szkoleniowa certyfikatu jakości usług - 5

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.