eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TwardogóraRewitalizacja zbiornika wodnego wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu we wsi Chełstów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-14

Twardogóra: Rewitalizacja zbiornika wodnego wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu we wsi Chełstów.
Numer ogłoszenia: 190765 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Twardogóra, ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie, tel. 071 3158251, fax 071 3158142.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.twardogora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja zbiornika wodnego wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu we wsi Chełstów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje rewitalizację zbiornika wodnego wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu we wsi Chełstów i zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy opisany jest za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i obejmuje: 1.1. Geodezyjne wytyczenie robót oraz pełną obsługę geodezyjną. 1.2. Spuszczenie wody ze zbiornika. 1.3. Cięcie redukcyjno - pielęgnacyjne drzew i krzewów wokół zbiornika wraz z karczowaniem pni, których usytuowanie grozi uszkodzeniem skarpy zbiornika oraz mnicha piętrzącego. 1.4. Oczyszczenie zbiornika z gałęzi, konarów, gruzu i śmieci wraz z wywiezieniem ich na gminne składowisko odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Grabownie Wielkim. 1.5. Odmulenie czaszy zbiornika wraz z załadunkiem i wywozem pozyskanego materiału. 1.5.1. Materiał pozyskany w wyniku odmulenia musi być zagospodarowany w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. 1.5.2. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania jedynie takiego transportu, który nie wpłynie niekorzystnie na drogi i otoczenie (np. nie spowoduje zniszczenia lub zanieczyszczenia nawierzchni). 1.6. Uzupełnienie ubytków w mnichu piętrzącym, materiałami tj. wodoodporne kleje, na bazie cementu. 1.7. Nadanie skarpom zbiornika odpowiedniego nachylenia. 1.8. Ubezpieczenie stopy skarpy kiszką faszynową ø 20 cm i ubezpieczenie skarpy darnią pasem o szerokości 1,0 m powyżej obsiew mieszanką traw. 1.9. Wykonanie wokół zbiornika chodnika o nawierzchni szutrowej o grubości po zagęszczeniu min. 3 cm z obrzeżami betonowymi na podbudowie piaskowo - cementowej. 1.10. Umieszczenie ławek parkowych na podbudowie piaskowo - cementowej. 1.11. Konserwacja cieku na dopływie i odpływie na odcinku min. 10 mb. 1.12. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej. 1.13. Prace porządkowe i zabezpieczające. 1.14. Inne prace wynikające z uzgodnień dokumentacji technicznej oraz sztuki budowlanej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu są zobowiązani do wniesienia wadium w kwocie 1000,00 złotych, do godziny 13.00 dnia 29.08.2008 r..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Wniosą wadium określone w rozdziale VI niniejszej specyfikacji. 1.2. Udzielą co najmniej 36 miesięcy gwarancji i rękojmi na zrealizowany przedmiot zamówienia. 1.3. Złożą ofertę wypełnioną zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji. 1.4. Posiadają stosowne uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.5. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. 1.6. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia. 1.7. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.8. Przyjmują warunki umowy proponowane przez Zamawiającego, poprzez złożenie podpisu przez osoby do tego uprawnione na każdej stronie wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2. Ocena spełnienia warunków opisanych w pkt. 1.1. - 1.8. dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia (nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IV niniejszej SIWZ. 3. Z treści załączonych do złożonej oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. 4. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert opisanym w rozdziale IX, chyba, że ich uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 5. Wszystkie wymagane dokumenty oraz każda strona złożonej oferty winny być opieczętowane pieczątką firmową oraz podpisane przez osoby do tego upoważnione. 6. Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 7. Nie spełnienie któregokolwiek z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kserokopię dowodu wniesienia wadium. 1.1. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium winien być złożony w kasie UMiG w Twardogórze w terminie opisanym w Roz. IX pkt. 1, niniejszej SIWZ Wypełniony formularz ofertowy ( wg załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ ). 2. Wypełniony kosztorys ofertowy ( wg załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ ). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ). 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ). 7. Wykaz robót budowlanych o podobnym zakresie rzeczowym i kosztowym ( minimum 2 ) wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami ( protokoły odbioru i referencje ) potwierdzającymi, iż zostały one wykonane z należyta starannością. Przedmiotowy wykaz należy przygotować na załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ. 8. Wykaz osób i podmiotów (wg załącznika nr 7 ), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresem wykonywanych przez nich czynności. Uprawnienia należy potwierdzić stosownymi decyzjami i certyfikatami a w przypadku personelu kierowniczego również winna być dołączona kserokopia aktualnego zaświadczenia o członkostwie z Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 9. Wykaz niezbędnego sprzętu, jaki zostanie użyty do realizacji przedmiotu zamówienia ( wg załącznika nr 8 ) minimalne wymagania sprzętowe obejmują: - koparko - ładowarki - 1 szt., - samochody samowyładowcze 5 - 10 ton lub ciągnik z przyczepą - 1 szt. 10. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 12 11. Oświadczenie, że wobec oferenta nie zostało wszczęte postępowanie sądowe związane z realizacją zamówienia publicznego. 12. Podpisany wzór umowy - stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji ( należy podpisać i opieczętować każda stronę wzoru umowy ). 13. Oświadczenie w sprawie stosowania się do SIWZ - załącznik nr 9. 14. Wykaz osób upoważnionych do reprezentowania oferenta zgodnie z dokumentem o którym mowa w pkt. 13, - należy załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji. 15. Potwierdzenie wizytacji obiektu ( teren realizacji przedmiotu zamówienia ) - załącznik nr 11 do niniejszej specyfikacji. 16. Wypełniona kartę gwarancyjną według załącznika nr 13 do SIWZ. 17. Dokumenty o których mowa w pkt. 1 - 16 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 18. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie ( np. nie poświadczonych za zgodność z oryginałem ) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu. 19. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oferty składane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca , nie później niż w wyznaczonym terminie do składania ofert , zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. 20. Wykonawca nie może zastrzec informacji o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. 21. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( np. w konsorcjum ), jednakże w takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania dodatkowe: 21.1. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z podmiotów winien oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. 21.2.Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą umowę określającą strony umowy, cel działania, okres ważności umowy, sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, sposób odpowiedzialności ( wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców ). 21.3. Złożona oferta winna być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 21.4. Wykonawcy występujący wspólnie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem niniejszego postępowania. 21.5. Treść pełnomocnictwa winna dokładnie określać zakres umocowania. 21.6. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 21.7. Dokumenty własne każdego z wykonawców składających ofertę wspólną winny być podpisane przez osobę upoważniona do reprezentowania danej firmy oraz przez pełnomocnika 21.8. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę ( np. nazwa i adres Wykonawcy ) w miejscu winny być wpisane dane dotyczące konsorcjum , a nie pełnomocnika konsorcjum. 22. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4-8, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 23. Dokumenty, o których mowa w pkt. 22 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt. 22 lit. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 24. Jeżeli w kraju pochodzenia wykonawcy lub w kraju, w którym wykonawca posiada siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, wykonawca może je zastąpić oświadczeniem złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca posiada siedzibę/miejsce zamieszkania. 25. Wszystkie dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 26. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi zastrzeżenia co do jej prawdziwości. 27. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.twardogora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Twardogóra ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Twardogóra ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra pok nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie projektu w ramach Małej Odnowy Wsi pn. Rewitalizacja zbiornika wodnego wraz z zagospodarowaniem terenu we wsi Chełstów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.