eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra Kalwariadostawy wędlin, mięsa, drobiu, ryb i przetworów rybnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-01

Góra Kalwaria: dostawy wędlin, mięsa, drobiu, ryb i przetworów rybnych
Numer ogłoszenia: 190770 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Szpitalna 1, 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie, tel. 022 7369762, faks 022 7273440.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: dpsgk@post.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy wędlin, mięsa, drobiu, ryb i przetworów rybnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy wędlin, mięsa, drobiu, ryb i przetworów rybnych wg. załączników nr 1, 2, 3, 4 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5, 15.11.00.00-2, 15.11.20.00-6, 15.22.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych równieź wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeźeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wymagania dotyczące dostaw wędlin, mięsa: - decyzja zatwierdzająca do handlu w zakresie produkcji środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego. -Kserokopia decyzji, właściwego miejscowo Państwowego Powiatowego Inspektora Weterynarii, dopuszczające do przewozu żywności środki transportu, wystawionych nie później niż 12 miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania. W przypadku gdy wyżej wymienione decyzje zostały wydane wcześniej niż 12 miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do przedmiotowych decyzji kserokopie protokołów kontroli sanitarnej środków transportu sporządzonych przez właściwego miejscowo Państwowego Powiatowego Inspektora Weterynarii, wystawionych nie później niż 12 miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych równieź wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeźeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom przy załoźeniu, iź dostawy były realizowane we własnym zakresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wymagania dotyczące dostaw drobiu: - decyzja zatwierdzająca do handlu w zakresie produkcji lub obrotu, - Kserokopia decyzji, właściwego miejscowo Państwowego Powiatowego Inspektora Weterynarii lub Sanitarnego, dopuszczające do przewozu żywności środki transportu, wystawionych nie później niż 12 miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania. W przypadku gdy wyżej wymienione decyzje zostały wydane wcześniej niż 12 miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do przedmiotowych decyzji kserokopie protokołów kontroli sanitarnej środków transportu sporządzonych przez właściwego miejscowo Państwowego Powiatowego Inspektora Weterynarii lub Sanitarnego, wystawionych nie później niż 12 miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych równieź wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeźeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wymagania dotyczące dostaw ryb: - decyzja zezwalająca na obrót mrożonych środków spożywczych w opakowaniach fabrycznych.. - Kserokopia decyzji, właściwego miejscowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, dopuszczające do przewozu żywności środki transportu, wystawionych nie później niż 12 miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania. W przypadku gdy wyżej wymienione decyzje zostały wydane wcześniej niż 12 miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do przedmiotowych decyzji kserokopie protokołów kontroli sanitarnej środków transportu sporządzonych przez właściwego miejscowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, wystawionych nie później niż 12 miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych równieź wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeźeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piaseczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: osobiście w siedzibie zamawiającego w dziale gospodarczym (pokój nr 7) lub drogą pocztową.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej ul. Szpitalna 1 05-530 Góra Kalwaria w kasie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 13.08.2010.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawy wędlin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy wędlin wg. załącznika nr 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawy mięsa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy mięsa wg. załącznika nr 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawy drobiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy drobiu wg. załącznika nr 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawy ryb i przetworów rybnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy ryb i przetworów rybnych wg. załącznika nr 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.