eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LelisŚwiadczenie usług doradztwa podatkowego,zastępstwa procesowego przed organami administracji publicznej w tym przed naczelnikami właściwych miejscowo urzędów skarbowych,sądami lub innymi organami orzekającymi w sprawach o zwrot nadpłaconego lub naliczanego podatku od towarów i usług w związku z dokonanymi działaniami inwestycyjnymi w szczególności obejmujacymi dostawy,usługi lub roboty budowlane.



Ogłoszenie z dnia 2013-09-19

Lelis: Świadczenie usług doradztwa podatkowego,zastępstwa procesowego przed organami administracji publicznej w tym przed naczelnikami właściwych miejscowo urzędów skarbowych,sądami lub innymi organami orzekającymi w sprawach o zwrot nadpłaconego lub naliczanego podatku od towarów i usług w związku z dokonanymi działaniami inwestycyjnymi w szczególności obejmujacymi dostawy,usługi lub roboty budowlane.
Numer ogłoszenia: 190781 - 2013; data zamieszczenia: 19.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lelis, ul. Szkolna 37, 07-402 Lelis, woj. mazowieckie, tel. 029 7611019 w. 17, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług doradztwa podatkowego,zastępstwa procesowego przed organami administracji publicznej w tym przed naczelnikami właściwych miejscowo urzędów skarbowych,sądami lub innymi organami orzekającymi w sprawach o zwrot nadpłaconego lub naliczanego podatku od towarów i usług w związku z dokonanymi działaniami inwestycyjnymi w szczególności obejmujacymi dostawy,usługi lub roboty budowlane..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)doradztwo prawne,podatkowe w postepowaniu o zwrot nadpłaty w podatku od towarów i usług w obszarze optymalizacji podatkowej związanej z rozliczeniem podatku od towarów i usług przez Zamawiającego;2)przygotowanie wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej w trybie art. 14b ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2012 r. poz. 749) do Dyrektora Izby Skarbowej w Warszawie;3)analiza stanu prawnego oraz obszarów działalności prowadzonej przez Zamawiającego a dotyczącej możliwości odliczenia podatku od towarów i usług od dokonanych już inwestycji,jak równiez od inwestycji planowanych do realizacji w przyszłości;4)przeprowadzenie procesu odliczania podatku VAT naliczonego od inwestycji już zrealizowanych przez Zamawiającego,na co składają się poszczególne czynności Wykonawcy: a)przygotowanie korekt deklaracji za poszczególne okresy rozliczeniowe, b)przygotowanie pism wyjasniajacych dotyczących złożonych korekt deklaracji, c)przygotowanie wniosku o stwierdzenie nadpłaty i zwrot podatku,d)udział w ewentualnym postepowaniu sprawdzajacym,kontrolnym,podatkowymprowadzonym przez organy skarbowe,e)zastępstwo procesowe,reprezentacji podatnika przed sądami administracyjnymi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.22.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa podatkowego 79.22.20.00 - Usługi przygotowawcze do zwrotu podatku .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Janusz Wyrzykowski Kancelaria Doradztwa Podatkowego, ul.Rychtera 5/10, 03-980 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 450000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 405900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 405900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 405900,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie na usługę poniżej 200 tys. EURO zgodnie z art. 11 ust. 8 Pzp

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.