Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-27
Warszawa: Druk offsetowy z plików PDF na CTP wydawnictw informacyjnych dla Stołecznego Biura Turystyki wraz z dostawą do magazynu Stołecznego Biura Turystyki na terenie m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 190784 - 2015; data zamieszczenia: 27.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stołeczne Biuro Turystyki , pl. Defilad 1, Pałac Kultury i Nauki p. X pok.1051, 00-901 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 891 01 83, faks 22 628 66 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warsawtour.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk offsetowy z plików PDF na CTP wydawnictw informacyjnych dla Stołecznego Biura Turystyki wraz z dostawą do magazynu Stołecznego Biura Turystyki na terenie m.st. Warszawy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia (tytuł wydawnictwa i nakład): 1. Fryderyk Chopin - wersja polska - 10 000. 2. Fryderyk Chopin - wersja angielska - 10 000. 3. Fryderyk Chopin - wersja niemiecka - 10 000. 4. Fryderyk Chopin - wersja francuska - 10 000. 5. Fryderyk Chopin - wersja hiszpańska - 10 000. 6. Fryderyk Chopin - wersja rosyjska - 10 000. 7. Fryderyk Chopin - wersja włoska - 10 000. 8. Fryderyk Chopin - wersja japońska - 10 000. 9. Fryderyk Chopin - wersja chińska - 10 000. 10. Pocztówka A - 20 000. 11. Pocztówka B - 10 000. 12. Miasto ludzi wolnych - wersja polska - 10 000. 13. TOP 10 - wersja włoska. 10 000. 14. A la carte - wersja angielska - 10 000. 15. Plan Warszawy A3 wyrywany z bloku - 200 000 kartek. 16. Judaica - wersja angielska -20 000. 17. Judaica - wersja polska - 20 000. 18. Mapa składana - wersja angielska - 50 000. 19. Powstanie warszawskie - wersja angielska - 20 000. 20. Powstanie warszawskie - wersja polska - 20 000. 21. Maria Skłodowska-Curie - wersja angielska - 10 000. 22. Papier firmowy A4 (pion) - 5 000 kartek (10 ryz) - 5 000. 23. Papier firmowy A4 (poziom) - 5 000 kartek (10 ryz) - 5 000. 24. 100 kostek (bloczki z kartkami w formacie 90 x 90 mm, w każdej kostce 600 kartek). Łącznie 60 000 kartek wyrywanych - 60 000 kartek. 25. Folder wizerunkowy - wersja angielska - 5 000. 26. Folder wizerunkowy - wersja niemiecka - 5 000. 27. Folder wizerunkowy - wersja francuska - 5 000. 28. Folder wizerunkowy - wersja hiszpańska - 5 000. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ oraz we wzorze Umowy. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest na stronie: http://warsawtour.bip.um.warszawa.pl/menu_przedmiotowe/Przetargi/default.htm.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 22.14.00.00 - Ulotki 22.85.20.00 - Foldery 22.11.40.00 - Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie podpisanego oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie podpisanego oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie podpisanego oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie podpisanego oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie podpisanego oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin dostarczenia wydruku próbnego - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy oraz określa następujące warunki zmiany: 1) w części dotyczącej wynagrodzenia i sposobu jego zapłaty - w zakresie terminu i sposobu płatności wynagrodzenia; 2) w części dotyczącej Przedmiotu Umowy: a) w zakresie zmiany tytułu wydawnictwa wymienionego w kolumnie B w załączniku nr 1 do Umowy, przy zachowaniu parametrów technicznych określonych w kolumnach C - P załącznika nr 1 do Umowy (załącznik nr 7 do SIWZ); b) w zakresie wydłużenia przez Zamawiającego terminu wykonania przedmiotu zamówienia liczonego od dnia akceptacji wydruku próbnego, określonego w kolumnie M, pozycje od 10. do 26. - załącznik nr 1 do Umowy (załącznik nr 1 do SIWZ); c) w zakresie wydłużenia przez Zamawiającego terminu wykonania przedmiotu zamówienia, określonego w kolumnie M, pozycje od 1. do 9. - załącznik nr 1 do Umowy (załącznik nr 1 do SIWZ); d) w zakresie przedłużenia przez Zamawiającego terminu przekazania przedmiotu zamówienia do druku, określonego w kolumnie M, pozycje od 1. do 9. - załącznik nr 1 do Umowy (załącznik nr 1 do SIWZ) przy czym w takiej sytuacji ulega proporcjonalnemu przedłużeniu termin wykonania przedmiotu umowy; - pod warunkiem, że konieczność zmian nie wynika z niewykonania lub nienależytego wykonania Przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://warsawtour.bip.um.warszawa.pl/menu_przedmiotowe/Przetargi/default.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stołeczne Biuro Turystyki, plac Defilad 1, Pałac Kultury i Nauki, X piętro, pok. 1051 (sekretariat), 00-277 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Stołeczne Biuro Turystyki, plac Defilad 1, Pałac Kultury i Nauki, X piętro, pok. 1051 (sekretariat), 00-277 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pozycje od 1 do 10 wymienione w opisie przedmiotu zamówienia realizowane do projektu -Warszawa Chopina-, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i dostawa miesięcznika Lubelskie Aktualności Rolnicze
- Dostawa druków małoformatowych i materiałów reklamowych do Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu.
- Usługi drukarskie na potrzeby realizacji operacji pn. "Opracowanie innowacyjnych produktów i technologii pozyskiwania, produkcji i przetwórstwa mleka typu A2 w nowym kompleksie hodowlano-wdrożeniowym"
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów promocyjnych na konferencję "Demonstracje z zakresu produkcji i wykorzystania krajowych źródeł białka na cele paszowe".
- "Dostawa materiałów reklamowych z logo dla Wydziału Medycznego Uniwersytetu Warszawskiego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.