eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SwarzędzSporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego część Sarbinowa, Puszczykowo Zaborze i Sokolniki Gwiazdowskie (pow. ca. 862 ha) wraz z przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko sporządzanego miejscowego planu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-16

Swarzędz: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego część Sarbinowa, Puszczykowo Zaborze i Sokolniki Gwiazdowskie (pow. ca. 862 ha) wraz z przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko sporządzanego miejscowego planu
Numer ogłoszenia: 190797 - 2010; data zamieszczenia: 16.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Swarzędz , Rynek 1, 62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie, tel. (061) 65 12 000, faks (061) 65 12 211.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swarzedz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego część Sarbinowa, Puszczykowo Zaborze i Sokolniki Gwiazdowskie (pow. ca. 862 ha) wraz z przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko sporządzanego miejscowego planu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Opracowanie dotyczy: 1.1. Projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 1.2. Przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym prognozy oddziaływania na środowisko miejscowego planu, 1.3. Prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, 1.4. Inwentaryzacja urbanistyczna terenu objętego projektem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego 1.5. Wzory dokumentów formalno-prawnych; 2.Podstawy opracowania Dostarczane przez Zamawiającego: 2.1. Komplet urzędowych kopii map gromadzonych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym (z odpowiednim poświadczeniem) - zgodnie z art. 16 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 2.2. Komplet aktualnych wypisów z rejestru gruntów lub odpowiednie zawarte w nich informacje, 2.3. Obowiązujące studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego wraz z uchwałą o jego uchwaleniu (i w przypadku opracowywania projekt jego zmiany), 2.4. Obowiązujące na danym terenie i na terenach przyległych miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, 2.5. Informacje o obowiązujących decyzjach o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, 2.6. Kopia uchwały o przystąpieniu do planu miejscowego lub zmiany planu, 2.7. Wnioski zebrane przed podjęciem uchwały o sporządzenie miejscowego planu o sporządzenia planów miejscowych lub dokonanie ich zmian, 2.8. Wiążące się z zagospodarowaniem przestrzennym uchwały i inne rozstrzygnięcia organów gminy, nie wymienione w innych punktach, 2.9. Posiadane przez Zamawiającego materiały dotyczące ochrony środowiska, środowiska przyrodniczego i ich zagrożeń (np. inwentaryzacja przyrodnicza, pozwolenia wodnoprawne, zasięgi wód powodziowych, rozporządzenia o powołaniu obiektów i obszarów chronionych przyrody oraz plany ochrony itp.), 2.10. Posiadane przez Zamawiającego opracowanie ekofizjograficzne, 2.11. Posiadane przez Zamawiającego materiały dotyczące środowiska kulturowego, 2.12. Posiadane przez Zamawiającego wykazy dróg powiatowych i gminnych (wraz z ich przebiegami) oraz koncepcje modyfikacji układu komunikacyjnego, 2.13. Materiały ilustrujące stan i zamierzenia w zakresie infrastruktury technicznej (wod.-kan., energia elektryczna, gaz, ciepło, gospodarka odpadowa), 3.Forma i zakres opracowania które Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu obejmuje: 3.1. Inwentaryzacja urbanistyczna: część opisowa i graficzna 3.2. Koncepcję planu: treść uchwały oraz rysunek planu, 3.3. Projekt planu: treść uchwały oraz rysunek planu w skali 1:1000 lub w innej uzgodnionej z Zamawiającym, 3.4. Prognozę oddziaływania na środowisko, 3.5. Prognozę skutków finansowych uchwalenia planu, 3.6. Wzory dokumentów formalno-prawnych, przekazywanych na bieżąco przy kolejnych etapach prac. Opracowania wymienione w pkt 3 powinny zostać dostarczone w formie drukowanej (2 egz.) oraz na nośniku CD-R (1 egz.). Końcowe opracowanie projektu powinno zostać przekazane w wersji wektorowej w formie zapisu ShapeFile układ 2000 lub innym uzgodnionym z Zamawiającym formacie zapisu wraz z załączoną mapową warstwą opracowania, stanowiącą podstawę opracowania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego zamówienie zostanie udzielone z zastosowaniem trybu z wolnej ręki. Udzielenie takiego zamówienia nastąpi w przypadku wystąpienia robót tego samego rodzaju, na które znajdą się środki w budżecie (w przypadku wyniknięcia zmiany koncepcji zagospodarownia i konieczności wykonania nowego projektu po zakończeniu etapu wyłożenia do publicznego wglądu).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia: - zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 usług, polegających na sporządzeniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w tym co najmniej 1 usługi o powierzchni opracowania powyżej 50 ha, potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie (dokumenty muszą potwierdzać wymagany zakres prac, powierzchnię opracowania, termin i miejsce realizacji - przedmiot opracowania z powierzchnią terenu objętą planem, poprawność wykonania, terminy wykonania planów i miejsce realizacji każdego planu). Ponadto należy załączyć Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich pięciu lat zamówień zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - dysponują co najmniej 1 osobą posiadająca uprawnienia urbanistyczne z aktualną przynależnością do Izby Urbanistów. Wykonawca zobligowany jest wypełnić załącznik POTENCJAŁ KADROWY WYKONAWCY Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ i złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem i treścią SIWZ - załącznik nr 1, 6 i 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający wymaga ponadto (jeżeli dotyczy): a)Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w Rozdziale nr 3, pkt II.2) do SIWZ, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy na poniżej określonych warunkach: zmiana terminu może nastąpić w następujących okolicznościach: - w przypadku nie wykonania umowy w wyznaczonym terminie z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, w tym konieczność ponowienia uzyskania niezbędnych opinii oraz uzgodnień od podmiotów trzecich, a także konieczność ponowienia etapu wyłożenia do publicznego wglądu oraz zbierania uwag do projektu; -w przypadku wyniknięcia potrzeby wykonania dodatkowych opracowań niemożliwych obecnie do przewidzenia, powstałych w wyniku zmiany przepisów prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swarzedz.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Swarzędz, Rynek 1, 62-020 Swarzędz, pokój 410..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Swarzędz, Rynek 1, 62-020 Swarzędz, Biuro Obsługi Interesanta - Kancelaria Urzędu (parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.