To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-08
Warszawa: sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Politechniki Warszawskiej Wydział Inżynierii Materiałowej
Numer ogłoszenia: 190804 - 2011; data zamieszczenia: 08.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127866 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska, Wydział Inżynierii Materiałowej, ul. Wołoska 141, 02-507 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2348729, 2348741, faks 022 2348514.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Politechniki Warszawskiej Wydział Inżynierii Materiałowej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1) dostawa artykułów biurowych dla Wydziału Inżynierii Materiałowej; 2) artykuły biurowe dostarczane będą sukcesywnie w oparciu o składane na bieżąco zamówienia (Zlecenie dostawy Załącznik nr 2 do umowy); 3) szczegółowy wykaz zamawianych towarów wraz z opisem wymagań, wskazaniem ilości tych towarów przedstawiony jest w Opisie przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy - Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ; 4) podane ilości artykułów biurowych są orientacyjne; 5) Zamawiający zastrzega, że w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia możliwa jest realizacja ?20% ilości podanych w Opisie przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy - Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ; 6) Zamawiający ma prawo, odnośnie co do ilości artykułów biurowych podanych w Załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ, do: - ograniczenia o 20% ilości każdego z zamawianych artykułów biurowych w stosunku do ilości określonych w ofercie Wykonawcy bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowawczych na rzecz Wykonawcy, - zmiany w ramach asortymentu (?20%) wymienionego w ofercie Wykonawcy ilości poszczególnych artykułów biurowych i eksploatacyjnych (zwiększenie ilości danego artykułu z jednoczesnym zmniejszeniem ilości artykułu, którego zapotrzebowanie zmalało). W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania cen jednostkowych artykułów biurowych podanych w ofercie. Zmiany o których mowa powyżej nie przekroczą wartości określonej załączniku nr 1 do umowy; 7) oferowane artykuły biurowe powinny być wysokiej jakości, zgodne z opisem zawartym w kolumnie 2 Załącznika nr 6 oraz spełniać wymagania sprecyzowane w opisie technicznym zamówienia (kolumna 3); 8) Zamawiający wymaga, aby oferowane przedmioty były fabrycznie nowe, pełnowartościowe; 9) dostawa przedmiotu zamówienia musi być opakowana w sposób umożliwiający jego identyfikację (ilość, rodzaj, parametry techniczne); 10) Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dowozu artykułów biurowych pod wskazane przez Zamawiającego adresy (Zlecenie dostawy Załącznik nr 2 do Umowy).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka oraz Programu dla Europy Środkowej Europejska Współpraca Terytorialna Interreg.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ATMAZ Sp. z o.o., ul. Nakielska 3, 01-106 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120455,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 95473,57
Oferta z najniższą ceną: 95473,57 / Oferta z najwyższą ceną: 111120,24
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/12/2024 Dostawa zdalnie sterowanego systemu wieżowego przeznaczonego do realizacji zadania detekcji, śledzenia i neutralizacji bezzałogowych statków powietrznych
- Zakup, montaż i uruchomienie klimatyzatorów na potrzeby pomieszczeń w pawilonie nr 2 Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup aparatu EKG dla II Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup licencji do programu kadrowo - płacowego na okres 12 miesięcy sygnatura DO-ZP.260.13.2024
- "Zabezpieczenie siatką środkowego przęsła wiaduktu nad linią kolejową nr 12 w ciągu drogi wojewódzkiej numer 722 w km 15+571 w Aleksandrowie wraz z robotami towarzyszącymi" - nr postępowania 266/24
- Usługa ochrony obiektu i mienia wraz obsługą recepcji w Teatrze Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zamówienie wspólne na dostawę artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZB6
- "Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego w Chodczu"
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- Dostawa materiałów biurowych i informatycznych oraz druków medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.