Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-16
Limanowa: Remont odcinków dróg powiatowych nr 1613 K, 1620 K, 1618 K, 1622 K na terenie Powiatu Limanowskiego
Numer ogłoszenia: 190839 - 2010; data zamieszczenia: 16.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 0-18 3375-831, faks 0-18 3375-832.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont odcinków dróg powiatowych nr 1613 K, 1620 K, 1618 K, 1622 K na terenie Powiatu Limanowskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont odcinków dróg powiatowych nr 1613 K, 1620 K, 1618 K, 1622 K na terenie Powiatu Limanowskiego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.00-1, 45.23.32.53-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 10 000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 10 000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 5 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 4: 5 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 5: 3 000.00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100 PLN) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego. Wadium w pozostałych akceptowanych formach (oryginał) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój 309, III piętro, budynek B. wadium musi być w posiadaniu Zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu składania ofert. Kserokopię dowodu wpłaty/wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzanie spełniania w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże w przedłożonym do oferty wykazie robót budowlanych, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi publicznej o wartości co najmniej 150 000 zł każda. Spełnienie warunku Wykonawca wykaże przedkładając wykaz robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymagane roboty wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże w przedstawionym do oferty wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczeniu że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, że ma do dyspozycji osoby posiadające kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim Prawem Budowlanym, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże przy pomocy przedłożonej wraz z ofertą opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej (dla każdego zadania częściowego osobno). 2. Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. Zamawiający przewiduje następujące zmiany istotnych postanowień umowy: 1) Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót jest możliwa w przypadku: a:zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne odbiegające od typowych uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonanie odbiorów, b:zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w tym także niewypały, niewybuchy także inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujące obiektywną niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności, c:odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych i terenowych, d:zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, odmowa wydania przez organ administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, e:innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, w szczególności na skutek wystąpienia zamówień dodatkowych, konieczność wykonania robót zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego, 2) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia, na skutek zmian technologicznych, spowodowanych w szczególności niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej (zmiany spowodowane wprowadzeniem przez Zamawiającego zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli takie zmiany okażą się konieczne), pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, 3) Zakres rzeczowy zamówienia określony umową może zostać ograniczony przez Zamawiającego bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego, w przypadku gdy wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, 4) Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a) zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spełniające warunki określone w SIWZ i innych osób kluczowych dla realizacji umowy np. kierownika budowy, inspektora nadzoru, itp. oraz osób reprezentujących strony, w przypadku określonym w par. 7 Wzoru umowy zmiana nie wymaga aneksu do umowy, b) zmiana w zakresie podwykonawcy i zakresu realizowanych przez niego robót jest możliwa za uprzednią zgodą Zamawiającego zgodnie z art. 6471 KC. Zmiana podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia na zasobach których wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu jest możliwa jeśli nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca. c) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, d) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, e) zmianie uległy stawki podatku VAT, f) zmiany zapisów umowy będących wynikiem realizacji przez Zamawiającego uprawnień z tytułu rękojmi lub gwarancji na wykonane roboty, g) zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno - prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, h) zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie. Zamawiający przewiduje katalog zmian na które może wyrazić zgodę, powyższe nie stanowi jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_limanowski/Wprowadzenie
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego - pokój nr 233, II piętro, budynek B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2010 godzina 10:50, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego, I piętro, budynek B.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi powiatowej nr 1613 K Zamieście - Słopnice - Zalesie w miejscowości Słopnice w km 8 + 003 - 8 + 903 na odcinku długości 900 mb.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie drogi powiatowej nr 1613 K Zamieście - Słopnice - Zalesie w miejscowości Słopnice w km 8 + 003 - 8 + 903 na odcinku długości 900 mb. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres robót: 1) roboty przygotowawcze, 2) przebudowa przepustów 3) remont poręczy mostu, 4) likwidacja przełomów, 5) wzmocnienie podbudowy, 6) roboty nawierzchniowe, 7) bariery energochłonne 8) wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz oznakowanie miejsc prowadzenia robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji projektowej oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik do SIWZ Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.00-1, 45.23.32.53-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi powiatowej nr 1620 K Skrzydlna - Wilkowisko w miejscowości Skrzydlna i Stróża w km 0 + 000 - 0 + 971 na długości 971 mb.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie drogi powiatowej nr 1620 K Skrzydlna - Wilkowisko w miejscowości Skrzydlna i Stróża w km 0 + 000 - 0 + 971 na długości 971 mb. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres robót: 1) roboty przygotowawcze, 2) przebudowa przepustów 3) likwidacja przełomów, 4) wzmocnienie podbudowy, 5) roboty nawierzchniowe, 6) bariery energochłonne 7) wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz oznakowanie miejsc prowadzenia robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji projektowej oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik do SIWZ Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.00-1, 45.23.32.53-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont drogi powiatowej nr 1613 K Zamieście - Słopnice - Zalesie w miejscowości Zalesie w km 11 + 288 - 11 + 970 na odcinku 682 mb.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie drogi powiatowej nr 1613 K Zamieście - Słopnice - Zalesie w miejscowości Zalesie w km 11 + 288 - 11 + 970 na odcinku 682 mb. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres robót: 1) roboty przygotowawcze, 2) przebudowa przepustów 3) likwidacja przełomów, 4) wzmocnienie podbudowy, 5) wykonanie studni wlotowej 6) roboty nawierzchniowe, 7) wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz oznakowanie miejsc prowadzenia robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji projektowej oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik do SIWZ Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.00-1, 45.23.32.53-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont drogi powiatowej nr 1618 K Limanowa - Szyk - Mstów w miejscowości Rupniów w km 8 + 815 - 9 + 094 na odcinku długości 269 mb.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie drogi powiatowej nr 1618 K Limanowa - Szyk - Mstów w miejscowości Rupniów w km 8 + 815 - 9 + 094 na odcinku długości 269 mb. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres robót: 1) roboty przygotowawcze, 2) umocnienie dna rowu elementami betonowymi, 3) remont przepustów, 4) likwidacja przełomów, 5) wzmocnienie podbudowy, 6) roboty nawierzchniowe, 7) wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz oznakowanie miejsc prowadzenia robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji projektowej oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik do SIWZ Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.00-1, 45.23.32.53-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont drogi powiatowej nr 1622 K Dąbie - Szczyrzyc - Dobra w miejscowości Porąbka w km 14 + 996 - 15 + 217 na odcinku długości 221 mb.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie drogi powiatowej nr 1622 K Dąbie - Szczyrzyc - Dobra w miejscowości Porąbka w km 14 + 996 - 15 + 217 na odcinku długości 221 mb. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres robót: 1) roboty przygotowawcze, 2) umocnienie dna rowu elementami betonowymi, 3) likwidacja przełomów, 4) wzmocnienie podbudowy, 5) wykonanie studni wlotowej, 6) roboty nawierzchniowe, 7) wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz oznakowanie miejsc prowadzenia robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji projektowej oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik do SIWZ Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.00-1, 45.23.32.53-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- Dostawy artykułów spożywczych różnych
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej".
- "Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2024/2025 - w grupie dróg M"
- Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Miasta Limanowa
- Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków Sądu Rejonowego w Limanowej
- "Adaptacja pracowni gastronomicznych w Zespole Szkół nr 1 w Limanowej i Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Mszanie Dolnej".
więcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja parku przy zespole dworsko-folwarcznym w Biskupicach
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej Parku Miejskiego w Lipnie - II etap
- "Budowa drogi gminnej w m. Leopoldów"
- Przyłącza dodatkowe do sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w gm. Jeleśnia - Etap 2
- Remont cząstkowy dróg gruntowych poprzez umocnienie płytami typu JOMB na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w 2024 r.
- Bieżące utrzymanie dróg gruntowych w Gminie Wolin w roku 2025
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.