Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-11
Kielce: Dostawa samochodu pogrzebowego
Numer ogłoszenia: 190867 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z o.o., ul. Młoda 28, 25-619 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3450781, fax 041 3451494.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk-kielce.pl/bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu pogrzebowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą do Zamawiającego samochodu z zabudową funeralną z silnikem wysokoprężnym
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium - 2.000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegaja wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 iust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożą ofertę zgodną co do treści z wymogami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu składają nast. dokumenty: 1. Wypełniony formularz oferty 2. Oświadczenie na okoliczność art.22 ustawy prawo zam. publ. 3 Oświadczenie w trybie art.24 ust.1.i.ust.2 ustawy Prawo zam. publ. 4. Oświadczenie o spełnieniu przez oferowany pojazd warunków określonych pismem ZPO-44323-7/94 wyd. przez MZiOS. 5. Dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puk-kielce.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 25-619 Kielce ul. Młoda 28 - pok.6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2007 godzina 10:00, miejsce: 25 - 619 Kielce ul. Młoda 28 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Sukcesywne dostawy pasków testowych do glukometrów dla potrzeb oddziałów Ś.C.P. oraz Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej z rozliczeniem stanów prawnych nieruchomości znajdujących się w pasie drogowym ulic: Dygasińskiego i Obrońców Westerplatte w Kielcach
- Opracowanie dokumentacji geodezyjnoprawnej niezbędnej do uregulowania stanu prawnego gruntów pod drogami
- "Zakup i sukcesywna dostawa produktów farmaceutycznych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II".
- Obsługa laboratoryjna na zadania z zakresu: rozbudowy, przebudowy i remontów odcinków dróg wojewódzkich oraz bieżącego utrzymania dróg i obiektów mostowych w 2025 dla ŚZDW Kielce
- Zakup mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Kielcach i jego terenowych jednostek organizacyjnych
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczego-gaśniczego z napędem 4x4 dla Gminy Mircze
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu siedmioosobowego (radiowozu) przystosowanego do przewozu osób nietrzeźwych wraz z oznakowaniem i systemem łączności
- Dostawa pojazdów wielozadaniowych typu UTV wraz z przyczepami transportowymi do jednostek PSP województwa kujawsko - pomorskiego - 5 sztuk
- "Zakup sprzętu (2 samochodów ratowniczo-gaśniczych lekkich) niezbędnego do skutecznego prowadzenia akcji ratowniczych na terenie gminy Zadzim".
- Dostawa lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Łukowie
- Dostawa samochodu typu bus do przewozu do 9 osób łącznie z kierowcą.
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.