Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2012-06-06
Działdowo: Urządzenie dwóch laboratoriów informatycznych zgodnych z nową podstawa kształcenia zawodowego Technik Informatyk
Numer ogłoszenia: 190888 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 w Działdowie , ul. Grunwaldzka 4, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 23 697 20 00, faks 23 697 22 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsnr1.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Urządzenie dwóch laboratoriów informatycznych zgodnych z nową podstawa kształcenia zawodowego Technik Informatyk.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dwóch laboratoriów informatycznych. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 zadania A i B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiowi Załącznik nr 5 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 38.65.21.00-1, 48.82.00.00-2, 30.23.70.00-9, 30.23.71.40-2, 30.21.15.00-6, 30.23.71.35-4, 30.23.71.34-7, 30.23.71.36-1, 30.23.61.10-6, 30.23.31.53-8, 30.23.72.80-5, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1, 45.31.53.00-1, 30.23.71.32-3, 39.13.41.00-1, 44.21.23.29-1, 44.51.20.00-2, 32.42.40.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 16.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Wymaga się wniesienia wadium w wysokości Zadanie A - 2.000,00 zł.( słownie: dwa tysiące złotych 00 groszy); Zadanie B - 2.000,00 zł.( słownie: dwa tysiące złotych 00 groszy); Wadium wnosi się przed terminem składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a)Pieniądzu; b)Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)Gwarancjach bankowych; d)Gwarancjach ubezpieczeniowych; e)Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.z 2007 r. Nr 42, poz.275) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 53 2030 0045 1110 0000 0208 0480 z dopiskiem. Wadium urządzenie dwóch laboratoriów informatycznych zgodnych z nową podstawą kształcenia zawodowego Technik Informatyk f)Wadium wnoszone w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który złoży ofertę i dokona wpłaty wadium wnoszonego w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego przed terminem składania ofert, a uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium nastąpi po upływie terminu składania ofert, tj. po upływie godz. 10.00 20. 06.2012r. - podlega wykluczeniu z postępowania, a oferta takiego Wykonawcy zostanie uznana za odrzuconą. g)Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli ustanowienie wadium w drodze czynności prawnej nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w sekretariacie Zespołu Szkół Nr 1 w Działdowie przed upływem terminu składania ofert albo oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie przez wykonawcę wadium, w wymaganej wysokości, należy dołączyć do oferty. h)Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy PZP. i)Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy PZP.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale V SWIZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie A posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie- Firma musi działać na rynku co najmniej 7 lat. w celu potwierdzenia należy wykazać się należytym wykonaniem w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednej dostawy, odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej netto bez VAT 159200,00 zł ( art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp ), Zadanie B posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie- Firma musi działać na rynku co najmniej 7 lat. w celu potwierdzenia należy wykazać się należytym wykonaniem w okresie czterech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednej dostawy, odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej netto bez VAT 152050,00 zł ( art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp ),
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ( art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp ),
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówieni. (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP), nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt.4 ustawy PZP).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz wykonanych dostaw sprzętu komputerowego, zrealizowanych w okresie ostatnich czterech lat przed upływem terminu składania ofert potwierdzający, należyte wykonanie. Zadanie A W celu potwierdzenia należy wykazać się należytym wykonaniem w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednej dostawy, odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej wartości ofertowej netto bez VAT 159 200,00 zł (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp), Zadanie B W celu potwierdzenia należy wykazać się należytym wykonaniem w okresie czterech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednej dostawy, odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej połowy wartości ofertowej netto bez VAT 152 050,00 zł (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp), odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsnr1.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 1, ul. Grunwaldzka 4, 13-200 Działdowo, Sekretariat szkoły nr 113 - parter..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 1, ul. Grunwaldzka 4, 13-200 Działdowo, Sekretariat szkoły nr 113 - parter..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizoweane z projektu finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 (nr umowy UDA-RPWM.07.02.03-28-007/11-00 wraz z aneksem nr UDA-RPWM.07.02.03-28-007/11-01) w ramach Osi Priorytetowej 7 - Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego, Działania 7.2 - Promocja i ułatwienie dostępu do usług teleinformatycznych, Poddziałania 7.2.3 Kształcenie kadr dla informatyki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów komputerowych, serwerów, komputerów przenośnych i projektorów zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 38.65.21.00-1, 48.82.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa elementów składowych jednostki centralnej, urządzeń peryferyjnych, urządzeń sieciowych zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamuwienia załącznik nr 5 SWIZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9, 30.23.71.40-2, 30.21.15.00-6, 30.23.71.35-4, 30.23.71.34-7, 30.23.71.36-1, 30.23.61.10-6, 30.23.31.53-8, 30.23.72.80-5, 30.23.74.10-6, 30.23.74.61-8, 30.23.71.32-3, 39.13.41.00-1, 44.21.23.29-1, 45.31.53.00-1, 32.42.40.00-1, 30.23.21.10-8, 30.23.71.33-0, 30.21.35.00-0, 30.21.62.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DZIAŁDOWA
- "ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 20 03 07"
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy-Miasto Działdowo na lata 2025-2026
- Świadczenie usług pocztowych powszechnych w obrocie krajowym i zagranicznym, usług niepowszechnych w obrocie krajowym w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Działdowie
- Nowoczesne kształcenie kadr medycznych - fundamentem zdrowego życia
więcej: przetargi w Działdowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby KW PSP w Katowicach
- DZP.261.60.2024 - dostawa monitorów, laptopów, klawiatur, myszek komputerowych i kamer internetowych.
- Dostawa zestawów wyświetlaczy interaktywnych z uchwytem ściennym, laptopów, komputerów stacjonarnych i oprogramowania komputerowego, urządzeń sieciowych oraz przenośnej kamery.
- Dostawa z instalacją i uruchomieniem urządzeń do obróbki sygnału video na potrzeby realizacji obrazu w trakcie wydarzeń artystycznych
- Dostawa sprzętu informatycznego i elektronicznego dla skrzydła modułowego Szkoły Podstawowej w Pogórzu, gm. Kosakowo
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi - serwery
więcej: Centralne jednostki przetwarzające (CPU) lub procesory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.