eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DziałdowoUrządzenie dwóch laboratoriów informatycznych zgodnych z nową podstawa kształcenia zawodowego Technik Informatyk

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2012-06-06

Działdowo: Urządzenie dwóch laboratoriów informatycznych zgodnych z nową podstawa kształcenia zawodowego Technik Informatyk
Numer ogłoszenia: 190888 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 w Działdowie , ul. Grunwaldzka 4, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 23 697 20 00, faks 23 697 22 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsnr1.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Urządzenie dwóch laboratoriów informatycznych zgodnych z nową podstawa kształcenia zawodowego Technik Informatyk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dwóch laboratoriów informatycznych. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 zadania A i B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiowi Załącznik nr 5 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 38.65.21.00-1, 48.82.00.00-2, 30.23.70.00-9, 30.23.71.40-2, 30.21.15.00-6, 30.23.71.35-4, 30.23.71.34-7, 30.23.71.36-1, 30.23.61.10-6, 30.23.31.53-8, 30.23.72.80-5, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1, 45.31.53.00-1, 30.23.71.32-3, 39.13.41.00-1, 44.21.23.29-1, 44.51.20.00-2, 32.42.40.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 16.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wymaga się wniesienia wadium w wysokości Zadanie A - 2.000,00 zł.( słownie: dwa tysiące złotych 00 groszy); Zadanie B - 2.000,00 zł.( słownie: dwa tysiące złotych 00 groszy); Wadium wnosi się przed terminem składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a)Pieniądzu; b)Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)Gwarancjach bankowych; d)Gwarancjach ubezpieczeniowych; e)Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.z 2007 r. Nr 42, poz.275) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 53 2030 0045 1110 0000 0208 0480 z dopiskiem. Wadium urządzenie dwóch laboratoriów informatycznych zgodnych z nową podstawą kształcenia zawodowego Technik Informatyk f)Wadium wnoszone w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który złoży ofertę i dokona wpłaty wadium wnoszonego w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego przed terminem składania ofert, a uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium nastąpi po upływie terminu składania ofert, tj. po upływie godz. 10.00 20. 06.2012r. - podlega wykluczeniu z postępowania, a oferta takiego Wykonawcy zostanie uznana za odrzuconą. g)Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli ustanowienie wadium w drodze czynności prawnej nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w sekretariacie Zespołu Szkół Nr 1 w Działdowie przed upływem terminu składania ofert albo oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie przez wykonawcę wadium, w wymaganej wysokości, należy dołączyć do oferty. h)Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy PZP. i)Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy PZP.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale V SWIZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie A posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie- Firma musi działać na rynku co najmniej 7 lat. w celu potwierdzenia należy wykazać się należytym wykonaniem w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednej dostawy, odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej netto bez VAT 159200,00 zł ( art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp ), Zadanie B posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie- Firma musi działać na rynku co najmniej 7 lat. w celu potwierdzenia należy wykazać się należytym wykonaniem w okresie czterech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednej dostawy, odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej netto bez VAT 152050,00 zł ( art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp ),

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ( art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp ),

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówieni. (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP), nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt.4 ustawy PZP).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz wykonanych dostaw sprzętu komputerowego, zrealizowanych w okresie ostatnich czterech lat przed upływem terminu składania ofert potwierdzający, należyte wykonanie. Zadanie A W celu potwierdzenia należy wykazać się należytym wykonaniem w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednej dostawy, odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej wartości ofertowej netto bez VAT 159 200,00 zł (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp), Zadanie B W celu potwierdzenia należy wykazać się należytym wykonaniem w okresie czterech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednej dostawy, odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej połowy wartości ofertowej netto bez VAT 152 050,00 zł (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp), odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsnr1.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 1, ul. Grunwaldzka 4, 13-200 Działdowo, Sekretariat szkoły nr 113 - parter..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 1, ul. Grunwaldzka 4, 13-200 Działdowo, Sekretariat szkoły nr 113 - parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizoweane z projektu finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 (nr umowy UDA-RPWM.07.02.03-28-007/11-00 wraz z aneksem nr UDA-RPWM.07.02.03-28-007/11-01) w ramach Osi Priorytetowej 7 - Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego, Działania 7.2 - Promocja i ułatwienie dostępu do usług teleinformatycznych, Poddziałania 7.2.3 Kształcenie kadr dla informatyki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów komputerowych, serwerów, komputerów przenośnych i projektorów zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 38.65.21.00-1, 48.82.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa elementów składowych jednostki centralnej, urządzeń peryferyjnych, urządzeń sieciowych zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamuwienia załącznik nr 5 SWIZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9, 30.23.71.40-2, 30.21.15.00-6, 30.23.71.35-4, 30.23.71.34-7, 30.23.71.36-1, 30.23.61.10-6, 30.23.31.53-8, 30.23.72.80-5, 30.23.74.10-6, 30.23.74.61-8, 30.23.71.32-3, 39.13.41.00-1, 44.21.23.29-1, 45.31.53.00-1, 32.42.40.00-1, 30.23.21.10-8, 30.23.71.33-0, 30.21.35.00-0, 30.21.62.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.