Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-16
Warszawa: Dostawa mebli biurowych dla Transportowego Dozoru Technicznego
Numer ogłoszenia: 190933 - 2010; data zamieszczenia: 16.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Transportowy Dozór Techniczny , ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4902902, faks 022 8302222.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tdt.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla Transportowego Dozoru Technicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli biurowych dla Transportowego Dozoru Technicznego - liczba zadań 7 - Warszawa, Białystok, Łodź, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.14.10.00-2, 39.14.31.10-0, 39.15.30.00-9, 39.51.61.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, zmiany w obowiązujących przepisach mających wpływ na wykonanie niniejszej umowy .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tdt.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-925 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4 - adres pocztowy
00-613 Warszawa, ul. Chałubińskiego 8, pok.66 - osobiście poczta kurierska.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2010 godzina 12:00, miejsce: 00-925 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4 - adres pocztowy 00-613 Warszawa, ul. Chałubińskiego 8, pok.75 - osobiście poczta kurierska.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - Dostawa mebli biurowych dla Transportowego Dozoru Technicznego Warszawa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół konferencyjny - 1 szt; Krzesła konferencyjne -50 szt; Kontener mobilny z szufladami -15 szt; Kontener mobilny z drzwiczkami -15 szt; Biurko z płyty meblowej laminowanej - 15 szt; Szafa biurowa na akta -25 szt; Wieszak na ubrania -10 szt; Krzesło obrotowe- 30 szt; Podnóżek -13 szt; Stół prostokątny modułowy z płyty laminowanej -1 szt; Leżanka przeznaczona do odpoczynku w ciągu dnia w pozycji półleżącej- 1 szt;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.14.10.00-2, 39.15.30.00-9, 39.51.61.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - Dostawa mebli biurowych dla Transportowego Dozoru Technicznego Zespół Inspektorów w Białymstoku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadstawki do szaf biurowych - 8 szt;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 - Dostawa mebli biurowych dla Transportowego Dozoru Technicznego Zespół Inspektorów w Łodzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadstawki do szaf biurowych- 2 szt; Szafa ubraniowa z drążkiem -1 szt; Szafa na akta otwierana z zamkiem -1 szt;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4- Dostawa mebli biurowych dla Transportowego Dozoru Technicznego Oddział Terenowy w Krakowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesło obrotowe -5 szt; Fotel gabinetowy tapicerowany skórą naturalną -1 szt; Biurko z płyty meblowej laminowanej - 4 szt; Szafa biurowa na akta - 2 szt; Laboratorium TDT Kraków Krzesło biurowe - 4 szt; Biurko drewniane - 2 szt; Stół biurowy z płyty laminowanej - 2 szt; Szafa laboratoryjna metalowa przeszklona - 2 szt; Szafa biurowa na akta - 2 szt; Nadstawka na akta - 2 szt; Stół biurowy półokrągły z płyty laminowanej- 2 szt; Regał warsztatowy - 2 szt; Szafa ubrania BHP - 1 szt; Szafa metalowa, jednodrzwiowa - 3 szt; Szafa metalowa dwudrzwiowa - 2 szt; Szafa ubraniowa z drążkiem - 1 szt; Krzesło obrotowe - 2 szt; Szafa metalowa dwuskrzydłowa - 1 szt; Nadstawka z półkami -2 szt; Szafa biurowa na akta - 3 szt; Nadstawka z półkami, 2 drzwiowa - 3 szt; Szafa biurowa na akta - 1 szt; Nadstawka z półkami, 2 drzwiowa - 1 Stół konferencyjny - 1 Krzesła konferencyjne z tapicerowanym siedziskiem - 8 szt; Kontener mobilny z szufladami - 1 szt; Regał aktowy otwarty - 2 szt; Regał aktowy - 2 szt; Szafa biurowa na - 2 szt; Szafa ubraniowa - 1 szt;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.30.00-9, 39.51.61.00-3, 39.14.31.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5 - Dostawa mebli biurowych dla Transportowego Dozoru Technicznego Oddział terenowy we Wrocławiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa ubraniowa dwudrzwiowa- 1 szt; Tapczan jednoosobowy do wypoczynku i spania z pojemnikiem na pościel - 2 szt; Kanapa rozkładana do wypoczynku i spania z pojemnikiem na pościel - 1 szt; Komoda z półkami po obu stronach - 1 szt; Stół rozkładany z płyty meblowej laminowanej - 1 szt; Krzesła konferencyjne z tapicerowanym siedziskiem -6 szt; Szafka nocna z szufladką - 2 szt; Standardowy stolik pod telewizor -1 szt; Wieszak na ubrania z miejscem na parasolki - 2 szt; Regały metalowe - 10 szt; Szafka dwudrzwiowa pod zlewozmywak jednokomorowy - 1 szt; Szafka narożna z trzema półkami- 1 szt; Szafka z drzwiczkami pod płytę elektryczną i kosz na śmieci- 1 szt; Szafka z szufladami - 1 szt; Szafka z trzema półkami- 1 szt; Blat kuchenny/roboczy utwardzony - 1 szt; Szafka z szufladami - 1 szt; Szafka wisząca dwudrzwiowa z dwoma półkami - 1 szt; Szafka wisząca jednodrzwiowa z dwoma półkami - 1 szt; Szafka wisząca dwudrzwiowa pod suszarkę - 1 szt; Szafka wisząca jednodrzwiowa z dwoma półkami - 1 szt; Szafka stojąca dwudrzwiowa z jedną półką - 1 szt; Szafka stojąca z szufladami równomiernie rozmieszczonymi - 1 szt; Szafka stojąca pod zlewozmywak trzydrzwiowa - 1 szt; Szafka stojąca z szufladą - 1 szt; Blat roboczy utwardzony - 1 szt; Zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem - 1 szt; Płyta elektryczna -ceramiczna - 1 szt;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.14.10.00-2, 39.14.31.10-0, 39.15.30.00-9, 39.51.61.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6- Dostawa mebli biurowych dla Transportowego Dozoru Technicznego Oddział terenowy w Poznaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesło obrotowe - 15 szt; Biurko z płyty meblowej laminowanej modułowe - 4 szt; Szafa aktowa metalowa - 1 szt; Szafa ubraniowa dzielona - 2 szt; Krzesła konferencyjne -10 szt;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.30.00-9, 39.51.61.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7 - Dostawa mebli biurowych dla Transportowego Dozoru Technicznego Oddział Terenowy w Gdańsku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa ubraniowa dwudrzwiowa - 24 szt Stolik kwadratowy z płyty laminowanej -10 szt Wieszaki przykręcane do ściany, metalowe, punktowe. 100 ubrań (kur- tek) szt Stół konferencyjny duży - 2 szt Krzesła konferencyjne drewniane - 16 szt Biurko z płyty meblowej laminowanej - 16 szt Kontener mobilny z szufladami - 16 szt Kontener mobilny z drzwiczkami - 16 szt Krzesło obrotowe - 10 szt Stolik pod drukarkę wielofunkcyjną, wykonany z płyty laminowanej - 1 szt Stół - prostokątny, konferencyjny - 5 szt Regał aktowy otwarty z drzwiczkami - 10 szt Szafki z zamkiem - 3 szt Szafa biurowa na akta segregatory -5 szt; Tapczan dwuosobowy do wypoczynku i spania z pojemnikiem na pościel - 2 szt; Tapczan jednoosobowy do wypoczynku i spania z pojemnikiem na pościel - 4 szt; SOFA 5 osobowa rogowa - 2 szt; SOFA 2 osobowa -2 szt; Szafka nocna wykonana z płyty meblowej laminowanej - 8 szt; Krzesła konferencyjne - 8 szt; Stolik okrągły z płyty laminowanej -4 szt; SOFA 3 osobowa - 1 szt; Stolik prostokątny z płyty laminowanej - 3 szt; Szafa ubraniowa jednodrzwiowa -1 szt; Stolik okrągły z płyty laminowanej - 1 szt; Szafka w jednej części z półkami dowolnie regulowanymi - 1 szt; Wieszaki wolno stojące stalowe -1 szt; Krzesła - 20 szt; Szafka jednodrzwiowa - 2 szt; Szafka dwudrzwiowa na zlewozmywak.1 szt; Szafka z podziałem na szuflady - 1 szt; Szafka jednodrzwiowa - 1 szt; Zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem - 1 szt; Blat roboczy utwardzony - 1 szt; Zabudowa niewymiarowa z 3 równomiernie rozmieszczonymi półkami - 1 szt; Szafka jednodrzwiowa z dwoma równomiernie rozmieszczonymi półkami -1 szt; Szafka do zabudowy zmywarki - 1 szt; Szafka dwudrzwiowa na zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem -1 szt; Szafka z podziałem na szuflady - 1 szt; Szafka jednodrzwiowa z dwoma równomiernie rozmieszczonymi półkami -1 szt; Szafka jednodrzwiowa z dwoma równomiernie rozmieszczonymi półkami -1 szt; Zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem - 1 szt; Blat roboczy utwardzony - 1 szt; Zmywarka klasa energetyczna A - 1 szt; Szafka jednodrzwiowa z dwoma równomiernie rozmieszczonymi półkami - 1 szt; Szafka dwudrzwiowa na zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem - 1 szt; Szafka z podziałem na szuflady - 1 szt; Szafka jednodrzwiowa z dwoma równomiernie rozmieszczonymi półkami - 1 szt; Zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem - 1 szt; Blat roboczy utwardzony - 1 szt;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.14.10.00-2, 39.14.31.10-0, 39.15.30.00-9, 39.51.61.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa mebli I dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie
- "Strzelnica w powiecie 2025"
- "Dostawa i montaż mebli i wyposażenia wnętrz oraz dostawa sprzętów komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i ekranów rozwijanych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Zygmunta Augusta w Augustowie"
- Dostawa mebli - foteli biurowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
- Kompleksowe wykonanie, dostarczenie oraz montaż mebli wolnostojących oraz stałej zabudowy meblowej ściennej na potrzeby kasy i sklepiku NCK
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.