Ogłoszenie z dnia 2007-10-11
Kraków: Dostawa mebli biurowych do siedziby Urzędu Skarbowego w Nowym Targu, ul. Parkowa 13
Numer ogłoszenia: 190960 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Krakowie, ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4295222, fax 012 4295222 w. 1610.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iskrakow.krak.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych do siedziby Urzędu Skarbowego w Nowym Targu, ul. Parkowa 13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do siedziby Urzędu Skarbowego w Nowym Targu, ul. Parkowa 13. Wielkość i zakres przedmiotu zamówienia: ZADANIE NR 1: Stół konferencyjny - 25 szt., Komoda - 2 szt. ZADANIE NR 2: Biurko do pracy z kontenerem - 4 szt., Biurko pod komputer - 4 szt., Fotel gabinetowy - 4 szt., Szafa aktowa - 9 szt., Szafa ubraniowa - 4 szt., Witryna - 1 szt., Obudowa sejfu - 1 szt., Stolik okolicznościowy - 2 szt., Krzesła do stolika - 9 szt., Krzesła dla stron - 8 szt., Lada łukowa do pracy z kontenerami dla dwóch osób - 1 kpl., Przystawka do lady - 1 szt., Szafa ubraniowo - aktowa - 1 szt., Siedziska dla stron min po dwie osoby - 2 szt., Półki - 3 szt., Stół konferencyjny - 8 szt., Komoda - 5 szt. ZADANIE NR 3: Krzesła - 18 szt. ZADANIE NR 4: Szafka z żaluzją - 11 szt., Regał - 2 szt. 2. Na dostarczone meble Wykonawca udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy oraz rękojmi zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział jedynie Wykonawcy: spełniający wymogi wyszczególnione w przepisach art. 22 ust. 1 pzp opisanych w Załączniku nr 2. nie podlegający wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 pzp, 2.Zgodnie z art. 23 pzp w postępowaniu mogą również brać udział Wykonawcy działający wspólnie spełniający określone wyżej wymagania. 3.Ocena spełnienia w/w warunków będzie dokonywana wg zasady spełnia /nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 pzp - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Wykaz dokonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że przynajmniej trzy zostały wykonane z należytą starannością. - W przypadku oferowania dla zadania nr 1 i 2 rozwiązań równoważnych, Wykonawca jest obowiązany wykazać, że spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, czyli do złożenia łącznie z ofertą właściwych dokumentów potwierdzających, zgodnie z zapisami w Załączniku A do SIWZ. - W przypadku oferowania dla zadania nr 3 rozwiązań równoważnych, Wykonawca jest obowiązany wykazać, że spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, czyli do złożenia łącznie z ofertą właściwych dokumentów potwierdzających oraz wzorów produktów, zgodnie z zapisami w Załączniku A do SIWZ. - Graficzna propozycja rozmieszczenia mebli dla zadania nr 2, zgodnie z zapisem w rozdz. I pkt 5 SIWZ - Wykaz podwykonawców, zgodnie z zapisem w rozdz. I pkt 3 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.iskrakow.krak.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa w Krakowie ul. Wiślna 7 31-007 Kraków pok. 312.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Izba Skarbowa w Krakowie ul. Wiślna 7 31-007 Kraków pok. 312.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble do sali konferencyjnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble biurowe: Stół konferencyjny - 25 szt., Komoda - 2 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Meble do gabinetów, sali narad oraz sekretariatu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble biurowe: Biurko do pracy z kontenerem - 4 szt., Biurko pod komputer - 4 szt., Fotel gabinetowy - 4 szt., Szafa aktowa - 9 szt., Szafa ubraniowa - 4 szt., Witryna - 1 szt., Obudowa sejfu - 1 szt., Stolik okolicznościowy - 2 szt., Krzesła do stolika - 9 szt., Krzesła dla stron - 8 szt., Lada łukowa do pracy z kontenerami dla dwóch osób - 1 kpl., Przystawka do lady - 1 szt., Szafa ubraniowo - aktowa - 1 szt., Siedziska dla stron min po dwie osoby - 2 szt., Półki - 3 szt., Stół konferencyjny - 8 szt., Komoda - 5 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Krzesła do Sali Narad.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble biurowe: Krzesła - 18 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szafki i regały do sali obsługi klienta.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble biurowe: Szafka z żaluzją - 11 szt., Regał - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługa transportu studentów i pracowników Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Zakup wraz z dostawą materiałów zużywalnych niezbędnych do przeprowadzenia analiz izotopowych w Wydziałowym Laboratorium WGGiOŚ DE-dzp.272-213/25
- Usługa pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Budowa żłobka przy ul. Jabłonkowskiej 29a, Budowa żłobka przy ul. Działowskiego, Budowa żłobka przy ul. Wadowskiej
- Remont korytarza I piętra w pawilonie C-4 AGH w Krakowie- DE-dzp.272-203/25
- Świadczenie na rzecz Polskiego Wydawnictwa Muzycznego usług kurierskich krajowych i zagranicznych
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa mebli I dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie
- "Strzelnica w powiecie 2025"
- "Dostawa i montaż mebli i wyposażenia wnętrz oraz dostawa sprzętów komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i ekranów rozwijanych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Zygmunta Augusta w Augustowie"
- Dostawa mebli - foteli biurowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
- Kompleksowe wykonanie, dostarczenie oraz montaż mebli wolnostojących oraz stałej zabudowy meblowej ściennej na potrzeby kasy i sklepiku NCK
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.