Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-11
Elbląg: Dostawa i instalacja zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie zasobami mieszkaniowymi przeznaczonego dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu wraz z jego wdrożeniem, serwisem powdrożeniowym oraz dostawą niezbędnego serwera.
Numer ogłoszenia: 190980 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu, ul. Ratuszowa 4, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2398400, fax 055 2398405.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie zasobami mieszkaniowymi przeznaczonego dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu wraz z jego wdrożeniem, serwisem powdrożeniowym oraz dostawą niezbędnego serwera..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i instalacja zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie zasobami mieszkaniowymi przeznaczonego dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu wraz z jego wdrożeniem, serwisem powdrożeniowym oraz dostawą niezbędnego serwera. Zintegrowany system informatyczny wspomagający zarządzanie zasobami mieszkaniowymi powinien być autorski i powinien obejmować następujące obszary funkcjonalne: - Księgowość i finanse - Gospodarka mieszkaniowa - Media - Windykacja - Remonty - Biuro obsługi klienta - Ewidencję środków trwałych - Kadry - Płace Wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie zasobami mieszkaniowymi obejmuje: analizę przedwdrożeniową, parametryzację, konwersję, oraz szkolenia. Serwer baz danych o wydajności pozwalającej na płynną pracę 40 użytkowników w pięciu oddzielonych lokalizacjach na terenie miasta Elbląg, musi być dostarczony wraz z niezbędnymi dla jego działania: bazą danych oraz sieciowym systemem operacyjnym. Zintegrowany system informatyczny wspomagający zarządzanie zasobami mieszkaniowymi, ze względu na to, iż ma być kompatybilny z systemem funkcjonującym w jednostce nadrzędnej współpracującej z Zamawiającym, musi być oparty na bazie danych ORACLE lub równoważnej. Baza danych musi charakteryzować się przedstawionymi cechami równoważności: - obsługą hurtowni danych, umożliwiając wykorzystanie zgromadzonych danych oraz udostępnianie ich w czasie rzeczywistym - integracją danych - współdzieleniem danych (dostęp współbieżny) - walidacją i integralnością danych - poufnością danych wraz z zastosowaniem systemu kont z hasłami i różnych systemów identyfikacyjnych oraz szyfrowanie danych - rozbudowanym systemem kontroli uprawnień użytkowników, w celu umożliwienia dostępu do funkcji i danych przechowywanych przez system - niezawodnością (fault tolerance), zastosowaniem mechanizmów eliminujących typowe awarie, a także umożliwienie odtworzenia bazy z zadanego okresu - możliwością systematycznej aktualizacji zgodnie ze zmieniającymi się technikami informatycznymi, technologią i wymogami bezpieczeństwa; - posiadać rozbudowane możliwości parametryzacji - umożliwiać przechowywanie informacji o użytkownikach wprowadzających i zmieniających dane; - mieć wbudowane narzędzia utrzymania spójności danych systemu, na wypadek sytuacji utraty zasilania, awarii sprzętu lub utraty łączności z komputerem centralnym; - zapewniać możliwość odzysku danych w przypadku awarii do ostatnio zatwierdzonej transakcji; - pozwalać na tworzenie kopii zapasowej w czasie pracy bazy (hot backup) bez uszczerbku wydajności i szybkości działania systemu; - zarządzać zasobami serwera baz danych dla poszczególnych użytkowników; - powinien mieć wbudowane mechanizmy zarządzania profilem/hasłem użytkownika pozwalające na jednoznaczną jego identyfikację; - musi być wyposażona w graficzny interfejs użytkownika, umożliwiać pracę w środowisku Windows. Interfejs powinien zapewnić elastyczne metody wyszukiwania danych, budowanie zapytań według metody: -zapytanie przez przykład- (QBE); - musi umożliwiać pracę w środowisku wieloplatformowym, umożliwiać instalację bazy danych na serwerze Windows lub Linux; - wsparciem dla technologii JAVA i gotowością na integrację z oprogramowaniem firm trzecich - wbudowanym językiem proceduralnym PL-SQL - zaawansowanym indeksowaniem oraz partycjonowaniem bazy danych - bezproblemową współpracą z systemem operacyjnym Windows XP (desktop client) - zautomatyzowaną funkcją dostrajania i zarządzania - automatycznym zarządzaniem pamięcią masową (ASM), oraz automatycznym wykrywaniem (punktów zapalnych) (hot spots) - możliwością przywracania stanu sprzed błędu (flashback i roll forward) Zamawiający wymaga potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy i usługi wymagań określonych przez niego w niniejszym ogłoszeniu t.j. przedłożenia: 1. Oświadczenia wynikającego z art. 25 ust.1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na Załączniku nr 1 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 72.00.00.00 - Usługi komputerowe i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000, 00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych),.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. B.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający, przy przypisywaniu dodatkowych punktów weźmie pod uwagę podmiot, który prowadzi działalność najdłużej. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) wykonanie w okresie trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, t.j. zamówień polegających na dostarczeniu, zainstalowaniu, wdrożeniu i serwisowaniu powdrożeniowym co najmniej 3 zintegrowanych systemów informatycznych, o wartości co najmniej 100.000 zł każdy w jednostkach zarządzających zasobami mieszkaniowymi o wielkości zasobu co najmniej 8.000 odbiorców . - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w punkcie B.3. Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane b) posiadanie statusu Partnera ORACLE Polska upoważniającego do oferowania produktów ORACLE i związanych z nimi usług lub statusu partnera innej firmy producenta bazy danych równoważnej w stosunku do bazy ORACLE - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie B.4., c) przeciętne roczne zatrudnienie w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 50 osób. - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w punkcie B.6. Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) posiadanie polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500.000 zł - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. B.7. Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczeń stanowiących Załącznik nr.1 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Warunki udziału w postępowaniu określone w punktach 1-4 będą oceniane na podstawie zasady spełnia / nie spełnia. Wyższą ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca może uzyskać za : 1. Prowadzenie działalności w okresie: - do 10 lat - 25 pkt - powyżej 10 do 15 lat - 50 pkt - powyżej 15 do 20 lat - 75 pkt - powyżej 20 lat - 100 pkt 2. Ilość zrealizowanych wdrożeń - od 4 do 10 - 50 pkt - powyżej 10 - 100 pkt 3. Liczbę zatrudnionych programistów oraz specjalistów ds. wdrożeń: - do 10 - 25 pkt - od 11 do 20 - 50 pkt - powyżej 20 - 100 pkt 4. Posiadanie polisy na kwotę PLN: - powyżej 500.000 do 750.000 - 25 pkt - powyżej 750.000 do 1.000.000 - 50 pkt - powyżej 1.000.000 - 100 pkt Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż określona w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych trzech Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełniania tych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. a) potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia wynikające z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na Załączniku nr 1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych dostaw i usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, ze te dostawy i usługi zostały wykonane należycie 4. Dokument określający status Partnera ORACLE Polska upoważniającego do oferowania produktów ORACLE i związanych z nimi usług lub dokument określający status partnera innej firmy - producenta bazy danych równoważnej w stosunku do bazy ORACLE (ważny na dzień składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu). 5. Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności. Uwaga: a) Wykaz składają tylko Wykonawcy, którzy zamierzają powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. b) W wykazie podmiotów należy wskazać części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców. 6. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Uwaga: a) W informacji należy wyodrębnić liczbę programistów i specjalistów ds. wdrożeń. 7. Polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. b) potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy i usługi wymagań określonych przez Zamawiającego: 8. Oświadczenie wynikające z art. 25 ust.1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na Załączniku nr 1. do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - oświadczenia, wymienione w pkt. B.1., B.8. składają wszyscy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - dokumenty wymienione w pkt. B.2., B.3., B.6., B.7 składają wszyscy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - dokumenty wymienione w pkt. B.5, Wykonawcy składają wspólnie. - dokumenty wymienione w pkt. B.4.winien przedłożyć jeden lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dołączając do składanego wniosku dokument pełnomocnictwa. Kwestię składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej reguluje § 2 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Funkcjonalność - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ Zamawiający prześle Wykonawcom zaproszonym, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu znajduje się na stronie internetowej: www.umelblag.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Budynków Komunalnych 82-300 Elbląg ul.Ratuszowa 4; sekretariat - pokój nr 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Pełna autoryzowana obsługa serwisowa i utrzymania w ruchu: Aparat rtg mobilny uDR 370i - szt.1 oraz Aparat rtg mobilny uDR 380i - szt. 2 wraz z wyposażeniem w Zakładzie Radiologii w WSZ w Elblągu.
- Zapewnienie opieki gwarantującej uczniom bezpieczny dowóz i odwóz do i ze szkół z terenu Gminy Elbląg w 2025 roku
- Dostawa paliw płynnych dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu
- Dostawa fortepianu koncertowego wraz z akcesoriami dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Kazimierza Wiłkomirskiego w Elblągu
- Usługa w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz świadczenia usług pogotowia drogowego w mieście Elblągu
- Świadczenie usługi cateringowej/gastronomicznej podczas warsztatów/spotkań w ramach realizacji projektu pn.: "Lepszy start w dorosłe życie"
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na części
- Dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem do Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
- Dostawa sprzętu i oprogramowania odpowiedzialnego za cyberbezpieczeństwo w ramach projektu "Cyberbezpieczny Gogolin"
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- TR.262.10.2024. Wykonanie robót budowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń Klinicznego Oddziału Chorób Płuc (...) w Szpitalu Uniwersyteckim w Zielonej Górze sp. z o.o."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.