eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźprawy 78/12 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 200 000 euro na dostawy sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-06

Łódź: prawy 78/12 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 200 000 euro na dostawy sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 191002 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prawy 78/12 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 200 000 euro na dostawy sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu medycznych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 pakiety Pakiet L.p. Nazwa Asortymentu jm Ilość opakowań na 6 miesięcy 1 1 Cewnik Couveilera od nr 8 do nr 24, szt 400 2 Cewnik Pezzera od nr 12 do 36, szt 600 3 Cewnik Tieman - Foley do nr 8 do 24, szt 600 4 Cewnik Tieman od nr 6 do 26, cewnik szt 600 5 Dren do jamy otrzewnej, od 18 do 26, szt 200 6 Dren Ulmera od nr 10 do 18, szt 1 500 7 Igła iniekcyjna sterylna jednorazowego użytku od 0,5 do 0,9, ( op. 100szt ) op 1 500 8 Igła motylek sterylna 0,5 do 0,8, szt 3 000 9 Końcówka do ods.OP FLEX SUPERFLOW - różne rozmiary, szt 200 10 Końcówka do osysania typu YANKAUER z koszyczkiem i bez koszyczka różne rozmiary szt 350 11 Pinceta jednorazowa-sterylna, szt 2 000 12 Strzykawka 100ml, szt 1 000 13 Zestaw do pobierania wydzieliny z dróg oddech., szt 300 14 Strzykawka 20ml dwuczęściowa, ( op. 100 szt) op 2 500 2 1 Aparaty do pompy infuzyjnej Infusomat w wersjach do podaży płynów infuzyjnych , żywienia pozajelitowego, krwi , cytystatyków i leków światłoczułych bez zawartości DEHP szt 600 2 Aparat do przetaczania płynów czarny typu Intrafix bez zawratości DEHP. Osłona na kolec aparatu po użyciu zintegrowana z zaciskiem rolkowym. Komora kroplowa dwuczęściowa. szt 3500 3 Aparat do przetaczania płynów z regulatorem typu Exadrop . Bez DEHP . Z zastawką bezzwrotną miejsce na podwieszenie końcówki drenu przy regulatorze szt 2500 4 Igła motylek 0,5x15mm dł 30cm 25G szt 500 5 Korek do venflonów z wewnętrznym elementem poniżej krawędzi koreczka dla mniejszego ryzyka kontaminacji. szt 60000 6 Korek typu Mini - Spike przyrząd do wielokrotnego pobierania leków i płynów, Filtr cząsteczkowy 5 ?m, filtr aerozolowy 0,2 ?m . Zastawka automatyczna otwierzająca drogę dla płynu tylko w chwili przyłączenia strzykawki. Samodomykająca się zatyczka, Stała boczna osłona portu do przyłączenia strzykawki szt 1000 7 Korek typu Mini - Spike do butelek (zielony) Spike przyrząd do wielokrotnego pobierania leków i płynów, filtr p/bakteryjny 0,45 ?m. Zastawka automatyczna otwierzająca drogę dla płynu tylko w chwili przyłączenia strzykawki. Samodomykająca się zatyczka, Stała boczna osłona portu do przyłączenia strzykawki szt 15000 8 Przedłużacz 10 cm z kranikiem trójdrożny szt 15000 9 Przyrząd do bezpośredniego mieszania substancji leczniczej z rozpuszczalnikiem typu Ecoflac Mix szt 1500 10 Strzykawka 10 ml trzyczęściowa sterylna typu Omnifix (op.100szt) op. 30 11 Wkłucie dożylne 0,6 26G szt 350 12 Wkłucie dożylne 0,7 , kaniula poliuretanowa , zatyczka odpowietrzająca z filtrem hydrofobowym, koreczek z wewnętrzną częścią poniżej krawędzi koreczka, min. 4 paski widoczne w RTG, na opakowaniu informacja o materiale z jakiego wykonano kaniulę 24G szt 700 13 Wkłucie dożylne kaniula poliuretanowa , zatyczka odpowietrzająca z filtrem hydrofobowym, koreczek z wewnętrzną częścią poniżej krawędzi koreczka, min. 4 paski widoczne w RTG, na opakowaniu informacja o materiale z jakiego wykonano kaniulę 0,9 22G(25mm) ; 1,1(25mm i 33mm) 20G(25mm i 33mm); 1,3 18G(33mm i 45mm) szt 45000 14 Wkłucie dożylne kaniula poliuretanowa , zatyczka odpowietrzająca z filtrem hydrofobowym, koreczek z wewnętrzną częścią poniżej krawędzi koreczka, min. 4 paski widoczne w RTG, na opakowaniu informacja o materiale z jakiego wykonano kaniulę1,4 17G szt 1500 15 Igła do portów naczyniowych z motylkiem 22G i drenem zakrzywionym o szlifie atraumatycznym-surecan, szt 50.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.12.00-2, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach: 1) wprowadzenia produktu zmodyfikowanego lub udoskonalonego spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu w którym dotychczasowy produkt zostanie wykreślony i zastąpiony produktem zmodyfikowanym lub udoskonalonym, 2) wycofania produktu z produkcji. Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy produktu wycofanego z produkcji i zastąpienie go produktem zamiennym, 3) podwyższenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena netto, cena brutto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego, 4) obniżenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego, 3) zmiana polegająca na zakupie towaru w ilości wyższej niż wskazana w umowie bez podwyższenia całkowitej wartości zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy. W przypadku wcześniejszego wykorzystania towaru w ilości wskazanej w umowie, 5) zmiany przedmiotowej/ produkt zamienny/ jeśli wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową oraz przy zachowaniu ceny jednostkowej, zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, 6) w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku nr 1 w terminie na jaki umowa została zawarta, termin ten ulegnie przedłużeniu o kolejne 30 dni

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY im. M. Kopernika w Łodzi Dział Zamówień Publicznych ul. Pabianicka 62 93-513 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2012 godzina 10:00, miejsce: WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY im. M. Kopernika w Łodzi Kancelaria Szpitala ul. Pabianicka 62 93-513 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 9. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców należy wskazać w treści oferty która część (części) zamówienia powierzona zostanie podwykonawcy (podwykonawcom). W przypadku nie złożenia oświadczenia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca zamierza wykonać zadanie samodzielnie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet L.p. Nazwa Asortymentu jm Ilość opakowań na 6 miesięcy 1 1 Cewnik Couveilera od nr 8 do nr 24, szt 400 2 Cewnik Pezzera od nr 12 do 36, szt 600 3 Cewnik Tieman - Foley do nr 8 do 24, szt 600 4 Cewnik Tieman od nr 6 do 26, cewnik szt 600 5 Dren do jamy otrzewnej, od 18 do 26, szt 200 6 Dren Ulmera od nr 10 do 18, szt 1 500 7 Igła iniekcyjna sterylna jednorazowego użytku od 0,5 do 0,9, ( op. 100szt ) op 1 500 8 Igła motylek sterylna 0,5 do 0,8, szt 3 000 9 Końcówka do ods.OP FLEX SUPERFLOW - różne rozmiary, szt 200 10 Końcówka do osysania typu YANKAUER z koszyczkiem i bez koszyczka różne rozmiary szt 350 11 Pinceta jednorazowa-sterylna, szt 2 000 12 Strzykawka 100ml, szt 1 000 13 Zestaw do pobierania wydzieliny z dróg oddech., szt 300 14 Strzykawka 20ml dwuczęściowa, ( op. 100 szt) op 2 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.12.00-2, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 1 Aparaty do pompy infuzyjnej Infusomat w wersjach do podaży płynów infuzyjnych , żywienia pozajelitowego, krwi , cytystatyków i leków światłoczułych bez zawartości DEHP szt 600 2 Aparat do przetaczania płynów czarny typu Intrafix bez zawratości DEHP. Osłona na kolec aparatu po użyciu zintegrowana z zaciskiem rolkowym. Komora kroplowa dwuczęściowa. szt 3500 3 Aparat do przetaczania płynów z regulatorem typu Exadrop . Bez DEHP . Z zastawką bezzwrotną miejsce na podwieszenie końcówki drenu przy regulatorze szt 2500 4 Igła motylek 0,5x15mm dł 30cm 25G szt 500 5 Korek do venflonów z wewnętrznym elementem poniżej krawędzi koreczka dla mniejszego ryzyka kontaminacji. szt 60000 6 Korek typu Mini - Spike przyrząd do wielokrotnego pobierania leków i płynów, Filtr cząsteczkowy 5 ?m, filtr aerozolowy 0,2 ?m . Zastawka automatyczna otwierzająca drogę dla płynu tylko w chwili przyłączenia strzykawki. Samodomykająca się zatyczka, Stała boczna osłona portu do przyłączenia strzykawki szt 1000 7 Korek typu Mini - Spike do butelek (zielony) Spike przyrząd do wielokrotnego pobierania leków i płynów, filtr p/bakteryjny 0,45 ?m. Zastawka automatyczna otwierzająca drogę dla płynu tylko w chwili przyłączenia strzykawki. Samodomykająca się zatyczka, Stała boczna osłona portu do przyłączenia strzykawki szt 15000 8 Przedłużacz 10 cm z kranikiem trójdrożny szt 15000 9 Przyrząd do bezpośredniego mieszania substancji leczniczej z rozpuszczalnikiem typu Ecoflac Mix szt 1500 10 Strzykawka 10 ml trzyczęściowa sterylna typu Omnifix (op.100szt) op. 30 11 Wkłucie dożylne 0,6 26G szt 350 12 Wkłucie dożylne 0,7 , kaniula poliuretanowa , zatyczka odpowietrzająca z filtrem hydrofobowym, koreczek z wewnętrzną częścią poniżej krawędzi koreczka, min. 4 paski widoczne w RTG, na opakowaniu informacja o materiale z jakiego wykonano kaniulę 24G szt 700 13 Wkłucie dożylne kaniula poliuretanowa , zatyczka odpowietrzająca z filtrem hydrofobowym, koreczek z wewnętrzną częścią poniżej krawędzi koreczka, min. 4 paski widoczne w RTG, na opakowaniu informacja o materiale z jakiego wykonano kaniulę 0,9 22G(25mm) ; 1,1(25mm i 33mm) 20G(25mm i 33mm); 1,3 18G(33mm i 45mm) szt 45000 14 Wkłucie dożylne kaniula poliuretanowa , zatyczka odpowietrzająca z filtrem hydrofobowym, koreczek z wewnętrzną częścią poniżej krawędzi koreczka, min. 4 paski widoczne w RTG, na opakowaniu informacja o materiale z jakiego wykonano kaniulę1,4 17G szt 1500 15 Igła do portów naczyniowych z motylkiem 22G i drenem zakrzywionym o szlifie atraumatycznym-surecan, szt 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.