eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaWykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oświetlenia płyty boiska w ramach inwestycji pn. Rozbudowa Stadionu sportowego im. Orła Białego w Legnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-14

Legnica: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oświetlenia płyty boiska w ramach inwestycji pn. Rozbudowa Stadionu sportowego im. Orła Białego w Legnicy
Numer ogłoszenia: 191006 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Legnicy, pl. Słowiański 8, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7212100, fax 076 7212115.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legnica.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oświetlenia płyty boiska w ramach inwestycji pn. Rozbudowa Stadionu sportowego im. Orła Białego w Legnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oświetlenia płyty boiska w ramach inwestycji pn. Rozbudowa Stadionu sportowego im. Orła Białego w Legnicy w zakresie oświetlenia płyty boiska o natężeniu 1200 luxów, boisko o wymiarach 105 m x 68 m z trawy naturalnej. 2. Projekt winien obejmować między innymi: -budowę czterech masztów w narożach boiska (lokalizacja słupów oświetleniowych między istniejącymi trybunami)- wg załączonego planu sytuacyjnego -zasilanie elektryczne masztów ze stacji trafo przy ogrodzeniu stadionu- w istniejącej kanalizacji pod kable zasilające lub z agregatu prądotwórczego -sterowanie oświetleniem z trybuny A. 3. Oświetlenie boiska powinno spełniać wymagania PZPN dla I ligi oraz dla transmisji telewizyjnej (Norma PN-EN 12193-Oświetlenie stosowane w obiektach sportowych) i zapewniać m. innymi stały poziom natężenia oświetlenia w okresie użytkowania źródła światła na poziomie minimum 1200 luxów, współczynnik utrzymania 0,75, automatykę zapewniającą pracę systemu oświetlenia na kilku poziomach (transmisja telewizyjna, mecz bez transmisji, trening oraz prace porządkowe i ewakuacja), energooszczędność (maksymalne zapotrzebowanie energii elektrycznej dla całego oświetlenia nie powinno przekraczać 300 kW). 4.Prace projektowe będą wykonane z wykorzystaniem opracowanej w 2004 roku dokumentacji projektowej dotyczącej Modernizacji Stadionu sportowego przy Alei Orła Białego w Legnicy, oraz szczegółowymi uzgodnieniami z Zamawiającym , które zostaną dokonane z Jednostką projektową na piśmie na etapie projektowania. 5 .Zakres prac obejmuje branżę konstrukcyjną i elektryczną (oświetlenie boiska, sterowanie - inst. słaboprądowe) tj. między innymi: a)uzyskanie mapy do celów projektowania; b)zlecenie wykonania badań geologicznych; c)uzyskanie technicznych warunków przyłączenia; d)wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego, e)sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, f)sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, g)sporządzenie kosztorysów inwestorskich oraz przedmiarów robót, ZZK i Harmonogramu h)sporządzenie wniosków o wydanie warunków technicznych przyłączenia do mediów, i) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa, j) uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na budowę. 6. Projekt budowlany i wykonawczy powinien zawierać między innymi: a) opis techniczny ,specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, c) rysunki, d) przedmiary robót z podziałem na branże, opis robót w kolejności technologicznej ich wykonania z podaniem pozycji STWiOR i zastosowanych materiałów, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót oraz zestawieniami materiałowymi, e) kosztorysy inwestorskie, ZZK i Harmonogram 7.Opracowania określone w pkt. 3 powinny spełniać odpowiednio wymogi przepisów prawa: ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (Dz. U. z 2006r. nr 156 poz. 1118), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 roku nr 120, poz.1133), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004r. nr 202 poz.2072), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia z dnia 23 czerwca 2003r. (Dz U. z 2003r., nr 120 poz. 1126), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004r. nr130 poz. 1389), ustawy Pzp (Dz.U. z 2007 roku Nr 223, poz.1655) 8.W przypadku zmiany obowiązujących przepisów w zakresie jw. Jednostka Projektowa wykona dokumentację zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień przekazania dokumentacji Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości usługi gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy. 9. Techniczna forma wykonania dokumentacji Opracowania Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w formie papierowej: a)projekty budowlane - 5 egz. b)informacje dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia- 3 egz. c) projekty wykonawcze- 5 egz. d)przedmiar robót - 3 egz. e)kosztorys inwestorski, ZZK, Harmonogram - 3 egz. f)specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych opracowana zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2004r. nr 19 poz. 177 - ze zmianami) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. (Dz. U. Nr 202 poz. 2072).- 3 egz. g)wykonanie innych opracowań niezbędnych do uzgodnienia lub zatwierdzenia projektów - 5 egz. w formie elektronicznej h)prezentacja multimedialna- 2 kpl. i)przedmiar robót i kosztorys inwestorski eksportowany do EXCEL 2 kpl. oraz elektronicznej na płycie CD w 2 egzemplarzach sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 2 Formaty danych zapewniające dostęp do zasobów informacji udostępnianych za pomocą systemów teleinformatycznych używanych do realizacji zadań publicznych do Rozporządzenia rady Ministrów z dnia 11 października 2005r. w sprawie minimalnych wymagań dla systemów informatycznych (Dz. U.05.212.1766) oraz Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.05.64.565). Wszelkie opracowania wykonane w formie papierowej należy przedłożyć Zamawiającemu w formie elektronicznej (format *.pdf) w rozbiciu na branże i poszczególne elementy np. specyfikacje techniczne, projekt budowlany, projekt wykonawczy. W przypadku opracowania dokumentacji projektowej w programach obsługujących rozszerzenia *.dwg, *.xls, *.kst lub *.ath. należy dołączyć także takie pliki. Rozmiar wyżej wymienionych plików max 5 MB

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1)-3) ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 1 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. 2. Prowadzą działalność w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia. Ocena warunku wg dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji podobnych zamówień tzn. jako Wykonawca wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 2 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 4. Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel do obsadzenia podanych niżej stanowisk: Stanowisko: 1.Projektant branży architektonicznej z uprawnieniami architektonicznymi, jako koordynator prac z kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem polegającymi na tym, że w okresie ostatnich 3 lat był projektantem co najmniej jednego zadania porównywalnego rzeczowo z zakresem przedmiotu zamówienia, wpisany na listę członków izby i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji. - 1 osoba 2.Projektant z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń dla branży konstrukcyjno - budowlanej wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji - 1 osoba 3.Projektant z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem polegającymi na tym, że w okresie ostatnich 3 lat był projektantem co najmniej jednego zadania porównywalnego rzeczowo z zakresem przedmiotu zamówienia, wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji - 1 osoba. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 3 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wskazane w załączniku nr 3 osoby powinny posiadać uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. Załączyć: kserokopie uprawnień budowlanych dla poszczególnych branż, potwierdzenie wpisu na listę członków stosownej Izby samorządowej, informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz : - dla projektanta z uprawnieniami architektonicznymi, jako koordynator prac - załączyć także informacje z zakresu wykonywanych przez niego czynności np. referencje, opinie, kopie umowy itp. potwierdzające, że pełnił funkcję koordynatora prac z kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem polegającymi na tym, że w okresie ostatnich 3 lat był projektantem co najmniej jednego zadania porównywalnego rzeczowo z zakresem przedmiotu zamówienia. - dla projektanta z uprawnieniami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - załączyć także informacje z zakresu wykonywanych przez niego czynności np. referencje, opinie, kopie umowy itp. potwierdzające, że pełnił funkcję koordynatora prac z kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem polegającymi na tym, że w okresie ostatnich 3 lat był projektantem co najmniej jednego zadania porównywalnego rzeczowo z zakresem przedmiotu zamówienia. Do załącznika nr 3 należy dołączyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w celu potwierdzenia , że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 5 Wykonają siłami własnymi nie mniej niż 60% zakresu rzeczowego robót. Ocena warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 4 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad.1 Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 1 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. ad.2 Ocena warunku wg dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad. 3 Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 2 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad. 4 Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 3 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wskazane w załączniku nr 3 osoby powinny posiadać uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. Załączyć: kserokopie uprawnień budowlanych dla poszczególnych branż, potwierdzenie wpisu na listę członków stosownej Izby samorządowej, informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz : - dla projektanta z uprawnieniami architektonicznymi, jako koordynator prac - załączyć także informacje z zakresu wykonywanych przez niego czynności np. referencje, opinie, kopie umowy itp. potwierdzające, że pełnił funkcję koordynatora prac z kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem polegającymi na tym, że w okresie ostatnich 3 lat był projektantem co najmniej jednego zadania porównywalnego rzeczowo z zakresem przedmiotu zamówienia. - dla projektanta z uprawnieniami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - załączyć także informacje z zakresu wykonywanych przez niego czynności np. referencje, opinie, kopie umowy itp. potwierdzające, że pełnił funkcję koordynatora prac z kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem polegającymi na tym, że w okresie ostatnich 3 lat był projektantem co najmniej jednego zadania porównywalnego rzeczowo z zakresem przedmiotu zamówienia. Do załącznika nr 3 należy dołączyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w celu potwierdzenia , że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad. 5 Ocena warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 4 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legnica.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 7, pok.24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 8, pok.208.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.