To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-08
Poznań: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego przy Al. Marcinkowskiego 12 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 191028 - 2011; data zamieszczenia: 08.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141938 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 12, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8514 200, faks 61 8514 418.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego przy Al. Marcinkowskiego 12 w Poznaniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego przy Al. Marcinkowskiego 12 w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Opcje zamówienia 2.1.Zgodnie z art. 34 ust.5 ustawy Zamawiający przewiduje prawo opcji i w związku z tym przy ustaleniu wartości zamówienia uwzględnił jego maksymalny zakres. 2.2.Zamawiający w okresie 24 miesięcy zakupi artykuły biurowe określone w załączniku nr 1 do SIWZ za kwotę 40.200,00 złotych brutto, która to kwota stanowi tzw. gwarantowaną opcję zamówienia. 2.3.Po zrealizowaniu gwarantowanej opcji zamówienia, w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający może pisemnie zamawiać, a Wykonawca zobowiązany jest sprzedać i dostarczać wyspecyfikowane w załączniku nr 1 do SIWZ artykuły biurowe ponad wartość określoną powyżej, jednak wartość wszystkich dostaw (w tym dostaw wymienionych w pkt 2.2) nie przekroczy kwoty brutto 85.400,00 złotych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 18.93.31.00 - Poduszeczki nawilżane używane w urzędach pocztowych 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 24.91.00.00 - Kleje 30.14.51.00 - Rolki do kalkulatorów 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 39.24.12.00 - Nożyczki 39.54.11.20 - Szpagat 42.99.42.20 - Przybory do laminowania 44.61.71.00 - Pudła kartonowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RODAN Sp. z o.o., ul. Górecka 17, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69430,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42400,00
Oferta z najniższą ceną: 42400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54836,91
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- USŁUGA MEDYCYNY PRACY
- Zagospodarowanie odpadów o kodach 160103 (opony); 150102 (opakowania PET, folia PET); 15 01 02, 20 01 39 (plastik twardy); 20 01 10 oraz 20 01 11 (odzież/tekstylia) pochodzących z trzech Punktów(...)
- Sukcesywne dostawy umundurowania i obuwia dla członków zespołów ratownictwa medycznego oraz pracowników transportu sanitarnego
- Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny z dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kościanie
- Dostawa oprogramowania
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 471 Opatówek-Rzymsko polegająca na budowie chodnika, zatok autobusowych w granicach istniejącego pasa drogowego na odcinku Tokary-Głuchów-Etap 5.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, kopert, tablic korkowych i magnetycznych oraz teczek i skoroszytów
- Wsparcie uczniów Technikum z ZS RCKU w Kościelcu w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 poprzez zakup wyposażenia do pracowni kierunkowych.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papieru do drukarek
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, weterynaryjnej oraz architektury krajobrazu ZSCKR Bystra
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "PRZEDSZKOLE RÓWNYCH SZANS - WYSOKA JAKOŚĆ EDUKACJI W PRZEDSZKOLU "MIŚ USZATEK" W OSTROROGU"
więcej: Poduszeczki nawilżane używane w urzędach pocztowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.