Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-05
Słupsk: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG ORAZ DOSTAWA SOLI DROGOWEJ NA POTRZEBY ZUD 20122013
Numer ogłoszenia: 191041 - 2012; data zamieszczenia: 05.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach sp. z o.o. , Jezierzyce, ul. Kolejowa 5, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8112575, 8473922, faks 059 8472210.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkjezierzyce.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: -
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna spółka komunalna sp. zo.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG ORAZ DOSTAWA SOLI DROGOWEJ NA POTRZEBY ZUD 20122013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: NA PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA SKŁADAJĄ SIĘ NIŻEJ WYMIENIONE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, A ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA MOŻLIWOŚĆ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH Przedmiotem zamówienia są całodobowe usługi sprzętowe ( wynajem sprzętu wraz z operatorem ) w zakresie zimowego utrzymania dróg , chodników, parkingów oraz zatok i pętli autobusowych , tj. mechanicznego udrażniania, oczyszczania ( śnieg, błoto pośniegowe, lód ) wskazanych terenów w miejscowościach w granicach administracyjnych wiejskiej Gminy Słupsk. Zamówienie obejmuje odśnieżanie, usuwanie śniegu i lodu oraz zwalczanie śliskości - usuwanie lokalnie występujących oblodzeń w uzgodnieniu zakresu wykonania tych prac z Zamawiającym. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany został w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.2Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy kamiennej soli drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg gminnych i powiatowych prowadzonych przez zamawiającego w sezonie zimowym 2012/2013. Dostawy soli wraz z kosztami transportu obejmują dwa gatunki soli drogowej kamiennej z przeznaczeniem odpowiednio do wytwarzania solanki oraz wytwarzania mieszanki piaskowo - solnej lub posypywania dróg czystą solą. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany został w załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Do 20%
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.40.00.00 - Sole i czysty chlorek sodu 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z SIWZ
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w niniejszym postępowaniu, o których mowa art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1.opłacona polisa OC pojazdu / pojazdów wskazanych w ofercie na potrzeby zimowego utrzymania dróg. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy oraz art. 22 ust. 1 ustawy. 3.Wykaz sprzętu ze szczegółowym tabelarycznym opisem jego parametrów technicznych, tj. opis pojazdu, pługa i posypywarki ( parametry techniczne, rok produkcji, moc, etc. ). 4.Kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów wskazanych w ofercie. 5.Kopia opłaconej polisy OC , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ,w tym z jednoznacznym wskazaniem na ubezpieczenie w zakresie zimowego utrzymania dróg . Minimalna kwota ubezpieczenia na jedno zdarzenie 100.000,00 zł. 6.Wykaz wykonanych minimum dwóch, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług zimowego utrzymania dróg i/lub dostaw soli drogowej w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem: ich wartości, przedmiotu dostaw, dat wykonania i odbiorców ( dla dostaw soli ) oraz zakresu prac i nazw instytucji - podmiotów zamawiających ( w przypadku usług odśnieżania ). Wymagane jest załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy i / lub te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie i zgodnie z wydanym zamówieniem - referencje. Zamawiający wymaga wykazania minimum dwóch kontraktów w zakresie dostawy minimum 250 ton soli drogowej każdy i lub dwóch kontraktów w zakresie zimowego utrzymania dróg - wymagane jest wykazanie minimum dwóch kontraktów - umów na zimowe utrzymanie dróg w minimum dwóch miejscowościach każda z umów .Zamawiający dopuszcza także możliwość wykazania zrealizowania dwóch kontraktów zimowego utrzymania powierzchni utwardzonych wielkoobszarowych minimum 10.000 m2 każda z powierzchni np. parkingów, lotnisk, etc. 7.Aktualny certyfikat lub inny dokument potwierdzający spełnienie minimalnych określonych w niniejszej SIWZ wymagań jakościowych dla oferowanej soli drogowej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
j/w
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
j/w
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
j/w
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
j/w
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Ewentualna zmiana eny w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkjezierzyce.pl - zakładka BIP - znak sprawy 12/AJ/2012
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jezierzyce, ul. Kolejowa 5, 76 - 200 Słupsk, pokój nr 4 059 847 39 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2012 godzina 14:00, miejsce: Jezierzyce, ul. kolejowa 5 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- PODN.ZP.321.7.2025 przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli i dyrektorów szkół oraz placówek oświatowych w ramach RPS oraz Funduszu wsparcia dla uczniów z Ukrainy.
- Dostawa odczynników monoklonalnych i poliklonalnych do oznaczania antygenów czerwonokrwinkowych u biorców i dawców krwi RCKiK w Słupsku na okres 12 miesięcy.
- Świadczenie usług czynnej ochrony w Pomorskim Zespole Parków Krajobrazowych.
- Dostawa leków
- Realizacja prac ogrodniczych związanych z utrzymaniem zieleni na terenach zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
- Świadczenie specjalistycznych usług terapeutycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem".
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o. w Tychach
- "Utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz terenach przyległych do nieruchomości Gdańskiej Infrastruktury Społecznej Sp. z o.o."
- Usługi w zakresie konserwacji pokryć dachowych oraz bieżącego usuwania awarii w obiektach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH ORAZ TERENÓW PRZYLEGŁYCH DO BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W OSTROŁĘCE
- Utrzymanie czystości na terenie miasta Kalisza w rejonie I i III.
- Sukcesywna dostawa testów, opakowań oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
więcej: Sole i czysty chlorek sodu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.