Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-14
Mińsk Mazowiecki: DOSTARCZENIE, WDROŻENIE I SERWIS ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO W URZĘDZIE MIASTA W MIŃSKU MAZOWIECKIM.
Numer ogłoszenia: 191057 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Mińsk Mazowiecki, ul. Konstytucji 3-go Maja 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7595300, fax 025 758 40 25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.minsk-maz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTARCZENIE, WDROŻENIE I SERWIS ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO W URZĘDZIE MIASTA W MIŃSKU MAZOWIECKIM..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - dostawa i instalacja systemu w zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, - migracja baz danych do oferowanego systemu, z systemu funkcjonującego u Zamawiającego - wdrożenie systemu i jego uruchomienie, - szkolenia pracowników w zakresie obsługi zintegrowanego systemu - świadczenie rocznego bezpłatnego serwisu gwarancyjnego, - świadczenie trzyletniego płatnego serwisu pogwarancyjnego, - udzielenie bezterminowej licencji zezwalającej Zamawiającemu na korzystanie z systemu. W skład SYSTEMU objętego zamówieniem wchodzą moduły: - BUDŻET, - KSIĘGOWOŚĆ, - SPRAWOZDAWCZOŚĆ, - REJESTR UMÓW, - REJESTR FAKTUR, - ŚRODKI TRWAŁE, - KADRY, - PŁACE, - EWIDENCJA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ; - OBSŁUGA PROCESU WYDAWANIA I ROZLICZANIA ZEZWOLEŃ NA SPRZEDAŻ ALKOHOLU. Instalacja SYSTEMU będzie przeprowadzona na wskazanym przez Zamawiającego serwerze. W zakres instalacji wchodzi: - instalacja i konfiguracja na serwerze oprogramowania systemowego i bazodanowego (Oracle), - instalacja i konfiguracja na serwerze SYSTEMU wraz z innym oprogramowaniem niezbędnym do pracy SYSTEMU, - instalacja na stanowiskach użytkowników oprogramowania niezbędnego do korzystania z SYSTEMU - migracja danych z systemu obecnie używanego przez Zamawiającego do SYSTEMU będącego przedmiotem zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.94.00 - Oprogramowanie systemów finansowych Kod CPV wg słownika 2008: 48.44.20.00 - Pakiety oprogramowania do systemów finansowych Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie serwisowania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie obowiązuje wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przystępujący do udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą spełniać warunki zawarte w art. 22. ust.1 prawa zamówień publicznych tj: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 prawa zamówień publicznych) Posiadanie przez Wykonawcę gotowego systemu podatków, opłat lokalnych, gospodarowania mieniem, rejestru VAT i kasy, mogących współpracować z dostarczonym systemem, wykorzystując wspólne dane, pozwalające na jego wdrożenie w przyszłości. Wykonawcy muszą udokumentować, że: - zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat minimum 2 tego typu usługi w jednostkach administracji samorządowej W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunki udziału muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólnie wniosek o udział w postępowaniu. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia ofert zostaną zaproszeni wykonawcy, którzy spełniają wszystkie wyżej wymienione wymagania. Ocena dokonana zostanie na podstawie przedłożonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy wraz z wnioskiem o udział w postępowaniu winni złożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kopie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zawierające miejscowość, datę podpisania oraz podpisy upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 3. wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo należy załączyć do wniosku. 4. oświadczenie lub dokument potwierdzający, że wykonawca w okresie ostatnich 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 oraz art. 24 ust. 1 pkt 9 prawa zamówień publicznych; 5. oświadczenie lub dokument potwierdzający, że wykonawca w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (urzędu skarbowego); 6. oświadczenie lub dokument potwierdzający, że wykonawca w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert nie zalega w ZUS z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; 7. aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 8. Wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) usług o podobnym charakterze, w tym minimum 2 tego typu usługi w jednostkach administracji samorządowej z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 16:00, miejsce: Urząd Miasta Mińsk Mazowiecki, ul. Konstytucji 3-go Maja, 05-300 Mińsk Mazowiecki, Biuro Obsługi Interesanta (pokój nr 5);.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Odnowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej z otaczarki na gorąco dla kategorii ruchu KR 1-2, układanej mechanicznie na całej szerokości jezdni na drogach powiatowych
- (III/25) PRACE REMONTOWE WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI PAŁACU DWORSKIEGO BĘDĄCEGO SIEDZIBĄ DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KĄTACH
- Dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 do celów grzewczych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 23 Bazę Lotnictwa Taktycznego Mińsk Mazowiecki
- Budowa terenu rekreacji na działce Nr 7253/1 w Mińsku Mazowieckim - II
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
- Budowa ul. Orzechowej w Królewcu (II)
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup klastra serwerowego z macierzą, oprogramowaniem, switchy zarządzalnych oraz usługi wdrożenia
- Zakup sprzętu i oprogramowania wraz z instalacją dla poprawy cyberbezpieczeństwa w urzędzie etap 2
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Rędziny"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.