eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzkodostawę jednorazowego sprzętu medycyny ogólnej dla potrzeb SP ZOZ Kłodzko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-06

Kłodzko: dostawę jednorazowego sprzętu medycyny ogólnej dla potrzeb SP ZOZ Kłodzko
Numer ogłoszenia: 191070 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku , ul. Szpitalna 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.klodzko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę jednorazowego sprzętu medycyny ogólnej dla potrzeb SP ZOZ Kłodzko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzętu medycyny ogólnej dla potrzeb SP ZOZ Kłodzko..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 31.71.11.40-6, 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2, 33.14.13.20-9, 33.15.71.10-9, 34.92.84.80-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (na podstawie art. 45 ust. 2 u.pz.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami) wymaga wadium w wysokości: Nr zad. nazwa zadania [zł] 1 igły 500 2 ostrza chirurgiczne 330 3 elektrody 670 4 cewniki termodylucyjne 270 5 przyrząd do przetaczania płynów 710 6 cewniki do odsysania 70 7 kaniule 1950 8 cewniki do żył centralnych 550 9 rurki intubacyjne 350 10 zestawy do dializy 350 11 szczoteczki cytologiczne 40 12 koszyczki dormia 200 13 elektrody do diatermii 300 14 maski tlenowe 140 15 pojemniki na odpady 380 16 zestawy do lewatywy 30 17 pozostałe 1900 18 produkty do odsysania i zbiórki wydzielin 320 19 igły do biopsji stercza 200 20 materiały chirurgiczne 250 21 materiały operacyjne 1600 22 zestawy do szynowania 130 23 materiały ginekologiczne do leczenia nietrzymania moczu 2800 24 prześcieradła chłonne 150 W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wysokość wadium to suma wadiów poszczególnych zadań. Wykonawca wnoszący wadium w formie pieniężnej winien je wpłacić na konto Za-mawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego O/ Wrocław nr konta 27 1130 1033 0018 7998 4020 0004. Potwierdzenie przelewu należy dołączyć do składanej oferty. Złożenie wadium w innej formie (przewidzianej w art. 45 ust. 6 u.p.z.p.) Wykonawca winien potwierdzić poprzez dołączenie do oferty odpowiedniego dokumentu ( wyma-gany oryginał dokumentu). 2. Wykonawca może wnieść wadium w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga aby była ona bezwarunkowa, tj. jej realizacja rozpoczyna się (w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 51 pkt. 1 do 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami) po złożeniu przez Zamawiają-cego wezwania do zapłaty u Gwaranta, bez żadnych dodatkowych czynności ze strony Zamawiającego. 4. Utrata wadium na rzecz Zamawiającego może nastąpić jeżeli zaistnieją okoliczności o których mowa w art. 46 ust. 5 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. 5. Zwrot wniesionego wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1 i 2 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustęp 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami Zamawiający informuje, że dopuszcza zmianę treści oferty po podpisaniu umowy z wyłonionymi wykonawcami w następujących przypadkach: 1. Zmiany stawki podatku vat lub wprowadzenia innych podatków , akcyzy, opłat przez upoważnione organy jeżeli będą dotyczyły przedmiotu zamówienia ,a któ-rych wcześniej nie można było przewidzieć. W takim przypadku ulega zmianie wysokość kwoty brutto. Cena netto pozostaje bez zmian. 2. Przesunięcia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. 3. W przypadkach określonych we wzorze umowy Wszystkie zmiany muszą być wprowadzone w formie pisemnej aneksem do umowy pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zoz.klodzko.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 1a 57-300 KŁODZKO.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2012 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 1a 57-300 KŁODZKO SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: igły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Synonim Ilość JM 1 IGŁA J.U. 0,4 1 500,000 SZT 2 IGŁA J.U. 0,5 11 000,000 SZT 3 IGŁA J.U. 0,6 9 500,000 SZT 4 IGŁA J.U. 0,7 32 000,000 SZT 5 IGŁA J.U. 0,8 84 000,000 SZT 6 IGŁA J.U. 0,9 30 000,000 SZT 7 IGŁA J.U. 1,1 17 000,000 SZT 8 IGŁA J.U. 1,2 100 000,000 SZT 9 IGŁA DO ZNIECZULEŃ P/PAJĘCZ. 22G/90 250,000 SZT 10 IGŁA I PROWADNICE Z OBSADKĄ 25G/90 300,000 SZT 11 IGŁA I PROWADNICE Z OBSADKĄ. 26G/90 400,000 SZT 12 IGŁA I PROWADNICE Z OBSADKĄ 27G/90 100,000 SZT 13 IGŁA TOUCHY 16G 50,000 SZT 14 IGŁA TOUCHY 18G 30,000 SZT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ostrza chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Synonim Ilość JM 1 OSTRZA JEDNORAZOWE WYMIENNE NR 10 400,000 SZT 2 OSTRZA JEDNORAZOWE WYMIENNE NR 11 2 500,000 SZT 3 OSTRZA JEDNORAZOWE WYMIENNE NR 15 2 500,000 SZT 4 OSTRZA JEDNORAZOWE WYMIENNE NR 20 800,000 SZT 5 OSTRZA JEDNORAZOWE WYMIENNE NR 22 1 500,000 SZT 6 OSTRZA JEDNORAZOWE WYMIENNE NR 21 800,000 SZT 7 OSTRZA JEDNORAZOWE WYMIENNE NR 23 2 300,000 SZT 8 OSTRZA JEDNORAZOWE WYMIENNE NR 24 2 100,000 SZT 9 POJEMNIKI NA ODPADY 0,7L 1 500,000 SZT 10 POJEMNIKI NA ODPADY 1L 500,000 SZT 11 POJEMNIKI NA ODPADY 2L 1 000,000 SZT 12 POJEMNIKI NA ODPADY 5L 1 500,000 SZT 13 POJEMNIKI NA ODPADY 10L 1 300,000 SZT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: elektrody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Synonim Ilość JM 1 ELEKTRODA DO CZASOWEJ STYMULACJI SERCA ENOKAWITARNA 6F 25,000 SZT 2 ELEKTRODA EKG 100 000,000 SZT 3 INTRODUKTOR DONACZYNIOWY 6F 30,000 SZT 4 INTRODUKTOR DONACZYNIOWY 8F 10,000 SZT 5 INTRODUKTOR DONACZYNIOWY 8,5F 10,000 SZT 6 ELEKTRODA DO DEF. QUICK COMBO DLA DOR. 80,000 SZT 7 ELEKTRODA DO DEF.QUICK COMBO DZIEC 20,000 SZT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: cewniki termodylucyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Synonim Ilość JM 1 cewnik do wprowadzania do tętnicy płucnej 10,000 SZT 2 SYSTEM DO PODAWANIA PŁYNU W BADANIACH TERMODY. 10,000 SZT 3 KANIULA DOTĘTNICZA Z ZAWOREM ODCINAJĄCYM 45MM 200,000 SZT 4 ZESTAW DO INWAZYJNEGO POMIARU CIŚNIENIA TĘTNICZEGO 150,000 SZT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: przyrząd do przetaczania płynów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Synonim Ilość JM 1 PRZYRZĄD DO INFUZJI 45 000,000 SZT 2 PRZYRZĄD DO PRZETACZANIA KRWI 10 000,000 SZT 3 PRZYRZĄD DO OCŻ 200,000 SZT 4 PRZYRZĄD DO PRZYGOTOWANIA I PODAWANIA LEKÓW Z FILTREM ANTYBAKT. Z ODPOWIETRZNIKIEM 2 000,000 SZT 5 PRZEDŁUŻACZ DO POMP INFUZYJNYCH BIAŁY 1 000,000 SZT 6 PRZEDŁUŻACZ DO POMP INFUZYJNYCH BURSZTYNOWY 300,000 SZT 7 PRZEDŁUŻACZ DO POMP INFUZYJNYCH CZARNY 1 000,000 SZT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: cewniki do odsysania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Synonim Ilość JM 1 CEWNIK DO ODSYSANIA CH 10/60 300,000 SZT 2 CEWNIK DO ODSYSANIA CH 12/60 300,000 SZT 3 CEWNIK DO ODSYSANIA CH 14/60 1 800,000 SZT 4 CEWNIK DO ODSYSANIA CH 16/60 1 500,000 SZT 5 CEWNIK DO ODSYSANIA CH 18/60 1 000,000 SZT 6 CEWNIK DO ODSYSANIA CH 20/60 500,000 SZT 7 CEWNIK DO ODSYSANIA CH 6/60 100,000 SZT 8 CEWNIK DO ODSYSANIA CH 8/40 1 000,000 SZT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: kaniule.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Synonim Ilość JM 1 KANIULA DO ŻYŁ OBWODOWYCH 0,7X19 Ż 2 000,000 SZT 2 KANIULA DO ŻYŁ OBWODOWYCH 0,6X19 F 200,000 SZT 3 KANIULA DO ŻYŁ OBWODOWYCH 0,9X25 N 20 000,000 SZT 4 KANIULA DO ŻYŁ OBWODOWYCH 1,1X32 R 20 000,000 SZT 5 KANIULA DO ŻYŁ OBWODOWYCH 1,3X32mm 7 000,000 SZT 6 KANIULA DO ŻYŁ OBWODOWYCH 1,7 400,000 SZT 7 KANIULA DO ŻYŁ OBWODOWYCH 1,5X45 B 500,000 SZT 8 RAMPA 5-KRANIKOWA 100,000 SZT 9 KORECZKI DO VENFLONÓW 15 000,000 SZT 10 KRANIK TRÓJDROŻNY 2 000,000 SZT 11 KRANIK TRÓJDROŻNY Z KRÓTKIM PRZEDŁUŻACZEM (PCV), BEZ FTALANÓW, 10CM 800,000 SZT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: cewniki do żył centralnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Synonim Ilość JM 1 CEWNIKI DO WKŁUCIA TRZYŚWIATŁOWEGO, 7F (16/18/18) DŁ.20CM 150,000 SZT 2 CEWNIKI DO WKŁUCIA DWUŚWIATŁOWEGO, 7F (16X16),DŁ.20CM (CERTOFIX) 98,000 SZT 3 CEWNIKI DO WKŁUCIA JEDNOŚWIATŁOWEGO, DŁ.20CM, G14 (CERTOFIX) 98,000 SZT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: rurki intubacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Synonim Ilość JM 1 RURKA INTUBACYJNA BEZ MANKIETU 2.0 10,000 SZT 2 RURKA INTUBACYJNA BEZ MANKIETU 2.5 10,000 SZT 3 RURKA INTUBACYJNA BEZ MANKIETU 3 10,000 SZT 4 RURKA INTUBACYJNA BEZ MANKIETU 3.5 10,000 SZT 5 RURKA INTUBACYJNA BEZ MANKIETU 4 10,000 SZT 6 RURKA INTUBACYJNA BEZ MANKIETU 4.5 10,000 SZT 7 RURKA INTUBACYJNA Z MANKIETEM NISKO. 5 50,000 SZT 8 RURKA INTUBACYJNA Z MANKIETEM NISKO. 5,5 50,000 SZT 9 RURKA INTUBACYJNA Z MANKIETEM NISKO. 6 50,000 SZT 10 RURKA INTUBACYJNA Z MANKIETEM NISKO. 6,5 50,000 SZT 11 RURKA INTUBACYJNA Z MANKIETEM NISKO. 7.0 400,000 SZT 12 RURKA INTUBACYJNA Z MANKIETEM NISKO. 7.5 500,000 SZT 13 RURKA INTUBACYJNA Z MANKIETEM NISKO. 8,0 500,000 SZT 14 RURKA INTUBACYJNA Z MANKIETEM NISKO. 8,5 500,000 SZT 15 RURKA INTUBACYJNA Z MANKIETEM NISKO. 9,0 400,000 SZT 16 RURKA INTUBACYJNA Z MANKIETEM NISKO. 9,5 100,000 SZT 17 RURKA INTUBACYJNA Z MANKIETEM NISKO. 10 50,000 SZT 18 RURKA USTNO-GARDŁOWA OOO 10,000 SZT 19 RURKA USTNO-GARDŁOWA 00 10,000 SZT 20 RURKA USTNO-GARDŁOWA 0 10,000 SZT 21 RURKA USTNO-GARDŁOWA 1 30,000 SZT 22 RURKA USTNO-GARDŁOWA 2 200,000 SZT 23 RURKA USTNO-GARDŁOWA 3 200,000 SZT 24 RURKA USTNO-GARDŁOWA 4 200,000 SZT 25 RURKA USTNO-GARDŁOWA 5 200,000 SZT 26 RURKA DO TRACHEOSTOMII Z MAN. 7,0 20,000 SZT 27 RURKA DO TRACHEOSTOMII Z MAN. 7,5 20,000 SZT 28 RURKA DO TRACHEOSTOMII Z MAN. 8,0 20,000 SZT 29 RURKA DO TRACHEOSTOMII Z MAN. 8,5 20,000 SZT 30 RURKA DO TRACHEOSTOMII Z MAN. 9,0 20,000 SZT 31 RURKA DO TRACHEOSTOMII Z MAN. 10,0 20,000 SZT 32 TAŚMA MOCUJĄCA RURKĘ TRACHEOSTOMIJNĄ 100,000 SZT 33 WYMIENNIK CIEPŁA I WILGOCI DO RUREK TRACHEO. 200,000 SZT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zestawy do dializy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Synonim Ilość JM 1 ZESTAW DIALIZACYJNY 150SET KOMPATYBILNY Z APARATEM PRISMAFLEX 30,000 SZT 2 ZESTAW DIALIZACYJNY 100SET KOMPATYBILNY Z APARATEM PRISMAFLEX 5,000 SZT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: szczoteczki cytologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Synonim Ilość JM 1 SZCZOTECZKI CYTOLOGICZNE J.U. 2 000,000 SZT 2 utrwalacz cytologiczny 10,000 SZT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: koszyczki dormia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Synonim Ilość JM 1 KOSZYCZKI DORMIA NR 4 DŁ 90 CM Z UKOŚNĄ PĘTLĄ 20,000 SZT 2 KOSZYCZKI DORMIA NR 5 DŁ 90 CM Z UKOŚNĄ PĘTLĄ 20,000 SZT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: elektrody do diatermii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Synonim Ilość JM 1 JEDNORAZOWY UCHWYT Z NOŻEM 2 PRZYCISKI ( sterowane ręcznie )Z WTYKIEM 3-BOLCOWYM 900,000 SZT 2 Elektroda bierna jednorazowa, dzielona, owalna, nie wymagająca orientacji. Wykonana z włókniny zapobiegającej powstawaniu odpażeń z niezależnym pierścieniem potencjału o wymiarze 85cm2 i powierzchni pierścienia 23cm2 5,000 OPAK. 3 Elektroda neutralna silikonowa z kablem 4m, do aparatów EMED 400 i ERBE VIO 300. Wymiary 500cm2 9,000 SZT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.71.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: maski tlenowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Synonim Ilość JM 1 MASKA TLENOWA DLA DZIECI 150,000 SZT 2 MASKA TLENOWA DLA DZIECI Z NEBULIZATOREM 400,000 SZT 3 MASKA TLENOWA DLA DOROSŁYCH 1 000,000 SZT 4 MASKA TLENOWA DLA DOROSŁYCH Z NEBULIZATOREM 1 000,000 SZT 5 MASKA TLENOWA DLA NOWORODKÓW j.u. 20,000 SZT 6 OKULARY TLENOWE 6 000,000 SZT 7 OKULARY DO FOTOTERAPII DLA NOWORODKA 400,000 SZT 8 DREN TLENOWY 1 000,000 SZT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: pojemniki na odpady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Synonim Ilość JM 1 Pojemnik na odpady 0,7l płaski 1 500,000 SZT 2 Pojemnik na odpady 1l 1 000,000 SZT 3 Pojemnik na odpady 2l 600,000 SZT 4 Pojemnik na odpady 5l. 2 000,000 SZT 5 Pojemnik na odpady 10l 2 000,000 SZT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: zestawy do lewatywy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Synonim Ilość JM 1 ZESTAW DO LEWATYWY 800,000 SZT 2 ZGŁĘBNIK ŻOŁĄDKOWO-DWUNASTNICZY-DWUKANAŁOWY TYPU DREN W DRENIE -SALEM- 10,000 SZT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: pozostałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Synonim Ilość JM 1 SZPATUŁKI 40 000,000 SZT 2 OPASKA DO IDENT. NIEM. 4 000,000 SZT 3 OPASKA DO IDENT. DLA DOROSŁYCH 6 000,000 SZT 4 OSŁONKA NA GŁOWICĘ 3 000,000 SZT 5 PENSETA J.U. 500,000 SZT 6 ZACISKACZ DO PĘPOWINY 500,000 SZT 7 ZESTAW DO ASCEPTYCZNEGO TRANSFERU JAŁ.PŁYNÓW 300,000 SZT 8 OPATRUNEK HYDROŻELOWY 100,000 SZT 9 PIELUCHOMAJTKI 40 000,000 SZT 10 POJEMNIK NA KAŁ Z ŁOPATKĄ 500,000 SZT 11 PRZEWÓD DO CYSTOSKOPII I RETROSKOPII-PODWÓJNY 200,000 SZT 12 KACZKA J.UŻYTKU. 500,000 SZT 13 Nerka j.u. 200,000 SZT 14 WORECZEK DO PRÓBEK MOCZU/DZIECI 1 000,000 SZT 15 Worek do zbiórki moczu z odp.2l. 3 000,000 SZT 16 CHUSTA TRÓJKĄTNA 200,000 SZT 17 WZIERNIK GIN. 5 000,000 SZT 18 KOSZYKI DO WORKÓW (WIESZAKI) 600,000 SZT 19 Kubek na mocz 20 000,000 SZT 20 kubek na mocz ster. 2 000,000 SZT 21 ŁĄCZNIK DO REGULOWANEJ SIŁY SSANIA 500,000 SZT 22 OPASKA UCISKOWA DO POBIERANIA KRWI-automatyczna 150,000 SZT 23 ŻEL DO EKG 0,25L 100,000 SZT 24 ŻEL DO USG 0,5 200,000 SZT 25 ŻEL DO USG 5L 100,000 L 26 ŻEL DO ZNIECZULEŃ 30,000 SZT 27 ŻEL ŚCIERNY 10,000 SZT 28 KOC IZOTERMICZNY 700,000 SZT 29 POJEMNIK REDONA JAŁOWY 200ML 600,000 SZT 30 RURKA SIGMOIDOSKOPOWA DO REKTOSKOPU 25CM 200,000 SZT 31 KIELISZKI DO LEKÓW PLASTIKOWE 50 000,000 SZT 32 SZCZOTKI DO RĄK JEDNORAZOWE, JAŁOWE, NASĄCZONE CHLORHEKSYDYNĄ LUB MANUSANEM 2 500,000 SZT 33 KOŃCÓWKA DO ODSYSANIA POLA OPERACYJNEGO Z PRZEWODEM SSĄCYM (ŚR.7MM) YANKAUER Z DRENEM 150,000 SZT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: produkty do odsysania i zbiórki wy-dzielin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Synonim Ilość JM 1 WKŁADY WORKOWE 2L J.U (SERRES) 500,000 SZT 2 WKŁADY WORKOWE 3L J.U (SERRES) 300,000 SZT 3 ZESTAWY 2-BUTL. DO ODSYS.WYDZIELIN Z OPŁUCNEJ 20,000 SZT 4 DREN Z TROKAREM DO DRENAŻU JAMY OPŁUCNEJ JAŁOWY CH 20 15,000 SZT 5 DREN Z TROKAREM DO DRENAŻU JAMY OPŁUCNEJ JAŁOWY CH 24 15,000 SZT 6 DREN Z TROKAREM DO DRENAŻU JAMY OPŁUCNEJ JAŁOWY CH 28 15,000 SZT 7 SYSTEM DO DRENAŻU PIERSIOWEGO Z DWOMA BUTEL.- THORAFLOW 10,000 SZT 8 DRENY ŁĄCZĄCE STERYLNE 2-3 M, ŚR. WEW. 6-7MM DO WKŁADÓW WORKOWYCH 50,000 SZT 9 JAŁOWY ZESTAW DO ODSYSANIA POLA OPERACYJNEGO(YANKAUER) 500,000 SZT 10 ZESTAW DO PUNKCJI 3-IGŁOWY Z KRANIKIEM TRÓJDROŻNYM Z WORKIEM 2L 10,000 SZT 11 ZESTAW DO PUNKCJI JAMY OPŁUCNEJ Z KANIULĄ 1,8MM/80MM 10,000 SZT 12 KANKA YANKAUER BEZ KONT. Z DRENEM 400,000 SZT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: igły do biopsji stercza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Synonim Ilość JM 1 IGŁY DO BIOPSJI STERCZA KOMPATYBILNE Z APARATEM PRO-MAG, 20CM 300,000 SZT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: materiały chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Synonim Ilość JM 1 KLIPSY TYTANOWE M/L - HEMOCLIP 1 300,000 SZT 2 SIATKI PRZEPUKLINOWE JAŁOWE 30X30 15,000 SZT 3 Siatka przpuklinowa7,5x15 25,000 SZT 4 Siatka przepuklinowa 5x10 20,000 SZT 5 siatka niewch. bardzo lekka elast. polipropylenowa do zaopatrywania przepuklin pach gr,0,39mm waga 36gr/m2 i pory o wielkości do1mm wym.7,5x15mm 40,000 SZT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: materiały operacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Synonim Ilość JM 1 ZESTAW SERWET DO PROCEDUR OPERACYJNYCH JEDNORAZOWY, UNIWERSALNY/PODSTAWOWY 500,000 KPL 2 ZESTAW SERWET DO PROCEDUR UROLOGICZNYCH (TUR). 250,000 SZT 3 STERYLNY ZESTAW DO CIĘCIA CESARSKIEGO 250,000 KPL 4 ZESTAW DO ZABIEGÓW GINEKOLOGICZNYCH DOLNYCH 260,000 SZT 5 Zestaw do operacji kończyn-serweta 200-245-320 elastyczna przesłona 7cm z łatą chłonną i uczhwytem na przewody 80,000 SZT 6 Zestaw do operacji żylaków 80,000 SZT 7 Zestaw do przyjęcia porodu 250,000 SZT 8 JEDNORAZOWY JAŁOWY FARTUCH CHIRURGICZNY PEŁNOBARIEROWY ZGODNY Z EN 13795 1-3, ROZM L 400,000 SZT 9 STERYLNA FOLIA OSŁONA NA STOLIK MAYO, NIEPRZEMAKALNA Z WARSTWĄ CHŁONNĄ W KOLORZE CZERW.ROZM 80X145CM 1 000,000 SZT 10 Sterylna osłona na przewody 13-15x230cm 1 000,000 SZT 11 SAMOPRZYLEPNA TAŚMA TYPU RZEP, ROZM. 2CM X 23CM 100,000 SZT 12 Sterylna pełnobarierowa serweta wykonana z minimum dwuwarstwowego chłonnego nieprzemakalnego laminatu PE+PP be zprzylepca 50x60 100,000 SZT 13 Sterylna pełnobarierowa serweta z minimum dwuwarstwowego chłonnego nieprzemakalnego laminatu PE+PP z przylepcem 50x60 200,000 SZT 14 sterylna pełnobarierowa serweta wykonana z minimum dwuwarstwowego chłonnego nieprzemakalnego laminatu PE+PP w częci chłonnej 500,000 SZT 15 Sterylna, pełnobarierowa serwetw wykonana z minimum dwuwarstwowego chłonnego nieprzemakalnego laminatu PE+PP ot.6x8cm, 50cmx60cm 100,000 SZT 16 Sterylna, pełnobarierowa serweta wykonana minimum dwuwarstwowego chłonnego nieprzemakalnegolaminatu PE+PP otczony taśmą przylepną 50cmx 60cm 300,000 SZT 17 Ste., pełnobarierowa serweta wykonana z nimimum dwuwarstwowego chłonnego nieprz. laminatu PE+PP w części chłonnej polipropylen ot.6x8, taśmą 75cmx90cm 300,000 SZT 18 Sterylna ściereczka chłonna o wymiarach minimum 30x40cm wykonana z bardzo chłonnej celulozy, służąca do wycierania rąk po umyciu 1 000,000 SZT 19 Zestaw podstawowy skład zestawu 1serweta na stolik 150x100cm 2serweta samoprzylepna 170x175cm 3seweta samoprzylepna 75x90cm 4fartuch chirurgiczny 12,000 SZT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: zestawy do szynowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Synonim Ilość JM 1 ZESTAW DO SZYNOWANIA WEW. MOCZOWODÓW 5/26/2 20,000 SZT 2 ZESTAW DO SZYNOWANIA WEW. MOCZOWODÓW 6/28/4 20,000 SZT 3 ZESTAW DO SZYNOWANIA WEW. MOCZOWODÓW 8/30/4 15,000 SZT 4 ZESTAW DO SZYNOWANIA WEW.MOCZOWODÓW 6/26/4 15,000 SZT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: materiały ginekologiczne do leczenia nietrzymania moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Synonim Ilość JM 1 Zestaw do leczenia statyki dna miednicy mniejszej- Plastyka przednia pochwy I 24,000 SZT 2 Zestaw do leczenia zaburzeń statyki dna miadnicy mniejszej. Plastyka przednia pochwy II 24,000 SZT 3 Zestaw do lezcenia zaburzeń statyki dna miednicy-Plastyka tylna pochwy 24,000 SZT 4 Taśma do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet 18,000 SZT 5 Taśma do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet II ( współistniejącego z cystocele ) 18,000 SZT 6 Taśma do leczenia wysiłkowego nietrzymania mioczu u kobiet III ( współistniejącego z cystocele ) 18,000 SZT 7 Siatka lekka, miękka polipropylen monofilamentowy, dwukierunkowa elastyczność roz.6x30 18,000 SZT 8 Siatka lekka, miękka polipropylen monofilamentowy, dwukierunkowa elastyczność roz.30x30 18,000 SZT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: prześcieradła chłonne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Synonim Ilość JM 1 Jednorazowy, wysokochłonny, nie uczulający podkład higieniczny na stół operacyjny wykonany z 2 calowych powłok 400,000 SZT 2 Jednorazowy wysokochłonny nie uczulający podkład higieniczy na stół operacyjny 200,000 SZT 3 Mata na podłogę, o dużej wchłanialności płynów, z możliwością przytwierdzania do [podłogi. o wymiarach 81cmX121cm 200,000 SZT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.