To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-05
Rybnik: Zakup sprzętu multimedialnego na potrzeby projektów: Lekcja nieograniczonych możliwości oraz Wdrażanie programu opieki dziennej nad dziećmi do lat 3 na terenie Miasta Rybnik.
Numer ogłoszenia: 191078 - 2014; data zamieszczenia: 05.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117918 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu multimedialnego na potrzeby projektów: Lekcja nieograniczonych możliwości oraz Wdrażanie programu opieki dziennej nad dziećmi do lat 3 na terenie Miasta Rybnik..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu multimedialnego na potrzeby projektów: Lekcja nieograniczonych możliwości oraz Wdrażanie programu opieki dziennej nad dziećmi do lat 3 na terenie Miasta Rybnik: Zadanie 1. Zakup tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem na potrzeby zajęć w ramach projektu Lekcja nieograniczonych możliwości oraz laptopa z oprogramowaniem systemowym na potrzeby administrowania projektem: Lekcja nieograniczonych możliwości. Zadanie 2. Zakup komputera stacjonarnego z oprogramowaniem systemowym i monitorem na potrzeby administrowania projektem: Wdrażanie programu opieki dziennej nad dziećmi do lat 3 na terenie Miasta Rybnik. Uwagi ogólne: Wykonawca zobowiązuje się do: 1) dostawy przedmiotu zamówienia do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, na własny koszt, 2) montażu tablic interaktywnych w placówkach we wskazanych pomieszczeniach oraz do instalacji i skonfigurowania oprogramowania służącego do obsługi tablicy interaktywnej, 3) działań gwarancyjnych i serwisowych w okresie gwarancji wykonywanych środkami i na koszt Wykonawcy, łącznie z kosztami transportu, dojazdu, delegacji, części i usług itp., 4) dokonywania napraw gwarancyjnych dostarczonych urządzeń w siedzibie Zamawiającego lub w placówkach, do których sprzęt został przekazany, a w przypadku konieczności naprawy poza siedzibą, podstawienia urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż urządzenie naprawiane. W przypadku transportu urządzeń, Wykonawca zapewni opakowania - Zamawiający nie przechowuje kartonów po sprzęcie, 5) zapewnienia możliwości samodzielnej rozbudowy - brak plomb gwarancyjnych, 6) dostawy sprzętu fabrycznie nowego, 7) dostarczenia wraz z protokołem przekazania-odbioru sprzętu, pliku w formacie MS Excel (.xls) zawierającego wszystkie nazwy i numery seryjne dostarczanego sprzętu, 8) zapewnienia Zamawiającego o możliwości dostawy przedmiotu zamówienia partiami, udzielenia minimalnej gwarancji: a) tablice interaktywne - 3 lata, b) laptop i komputer stacjonarny - 2 lata, c) monitor - 3 lata, bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty przekazania Zamawiającemu całego przedmiotu zamówienia, 9) reakcji na zgłoszenie w okresie gwarancyjnym (przekazanie informacji, jakie działania zostaną podjęte w celu usunięcia wady) do 24 godzin. Czas usunięcia wady wynosi nie więcej niż 3 dni robocze od zgłoszenia - przy dłuższym okresie Wykonawca ma dostarczyć urządzenie zastępcze, o równoważnych parametrach. W przypadku wystąpienia trzykrotnej awarii oprogramowania, części składowych danego urządzenia lub samego urządzenia, Wykonawca wymieni całe urządzenie na nowe, jeśli dotychczasowe naprawy/usunięcia awarii nie pozwoliły na dalsze bezawaryjne działanie i użytkowanie oprogramowania, urządzenia i/lub jego części składowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie podlega dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem na potrzeby zajęć w ramach projektu Lekcja nieograniczonych możliwości oraz laptopa z oprogramowaniem systemowym na potrzeby administrowania projektem: Lekcja nieograniczonych możliwości.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dreamtec Sp. z o.o., pl. Strzelecki 20, 50-224 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83333,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43997,10
Oferta z najniższą ceną: 43997,10 / Oferta z najwyższą ceną: 66406,47
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Pełnienie funkcji wielobranżowego Inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pod nazwą: "OZE w budynkach mieszkalnych na terenie subregionu zachodniego województwa śląskiego"
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą żywności dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku z podziałem na 11 części.
- Renowacja kolektora na cieku "Młynówka", dzielnica Paruszowiec - Piaski
- Roboty ogólnobudow. w Miejskim Domu Pomocy Społecznej w Rybniku w trybie projektuj i wybuduj zad.1: Kolejny krok w dostępności MDPS (...). Zad.2: Modernizacja podestu i schodów wejścia głównego (...)
- Czyszczenie rurociągu wody surowej oe 225PE z ujęcia ,,Kłokocin" oraz oe 160PE z ujęcia ,,Judasz" do SUW dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Jankowice
- Uzupełnienie stanu teczek, papieru firmowego
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- "Rozbudowa środowiska backupowego w PWM"
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.