Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-05
Ząbkowice Śląskie: Przebudowa drogi powiatowej nr 3189D w m.Dębowiec, Powiat Ząbkowicki, Gmina Ziębice.
Numer ogłoszenia: 19108 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ząbkowicki , ul. Sienkiewicza 11, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162800, faks 074 8162850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3189D w m.Dębowiec, Powiat Ząbkowicki, Gmina Ziębice..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 3189D w m.Dębowiec, Powiat Ząbkowicki, Gmina Ziębice. Zakres przebudowy obejmuje odcinek drogi nr 3189 o długości 2,967 km - początek w m.Dębowiec km 2+869 do km. 5+836 granica województwa Zakres robót obejmuje: - wzmocnienie istniejącej nawierzchni na pow.15.200m2 , - wykonanie w części drogi chodników o pow.857,9 m2 , - zatoki autobusowej, - kanalizacji deszczowej na odcinku 586,6 mb. - udrożnienie istniejących rowów i wykonanie nowych, - budowę nowych i wymianę starych przepustów pod drogami 21,0mb oraz zjazdami 116,0mb. - karczowanie krzaków. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa: - projekt budowlano-wykonawczy - zał. nr 8 do SIWZ - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 9 do SIWZ, - przedmiar robót - zał. nr 10 do SIWZ, 2. Udział podwykonawców w realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. 3. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji i rękojmi objęte przedmiotem zamówienia na okres minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 80.000 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj, 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - wykonali, co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy dróg min. kategorii L o długości min.3 km o podobnym charakterze i złożoności i wartości nie mniejszej niż 3.000.000 zł. - dysponują kierownikiem budowy, kierownikiem robót drogowych i sieci sanitarnych posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane, legitymującym się minimum 3 letnim doświadczeniem przy realizacji zadań obejmujących przebudowę lub budowę dróg, klasy co najmniej L i są wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 2. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie. W przypadku złożenia oferty wspólnej warunek pkt.4 muszą spełniać wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną, warunek pkt.2 dowolny Wykonawca. 3. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań 5. W przypadku dokonania wyboru oferty wykonawcy występującego wspólnie przed przystąpieniem do zawarcia umowy o zamówienie publiczne przedłożona zostanie umowa regulującą współpracę wykonawców występujących wspólnie. Termin, na jaki została zawarta umowa wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia. 6. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: Zamawiający dokonana oceny na podstawie analizy dokumentów dołączonych do oferty, które zostały określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 1 do SIWZ, 2. Kosztorys ofertowy - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 2 do SIWZ 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22. ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 3 do SIWZ. 9.Wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy dróg kategorii min.L w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie o długości min.3 km (w ramach jednego zadania lub dwóch zadań łącznie) i wartości nie mniejszej niż 3.000.000 zł - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 4 do SIWZ. 10.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 5 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z narzędzi i urządzeń innych podmiotów niezbędnych do wykonania zamówienia, należy dołączyć do załącznika nr 5 pisemne zobowiązanie tych podmiotów o ich udostępnieniu. 11.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 6 do SIWZ. Do niniejszego wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, posiadane uprawnienia budowlane, oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z osób innych podmiotów należy do załącznika nr 7 dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia. 12.Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca lub uczestnicy Konsorcjum wspólnie są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł. na okres wykonania zamówienia. 14.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 15.Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 16.Dowód wniesienia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zabkowicki.powiat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe 57-200 Zabkowice Śl. ul.Sienkiewicza 11 pok.110.Koszt specyfikacji w wersji papierowej 100zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiat Ząbkowicki ul. Sienkiewicza 11 , 57-200 Ząbkowice Śląskie Sekretariat pok.202.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011.
INNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi ul. Ks. I. Gałczyńskiego, części ul. Iwaszkiewicza i W. Szymborskiej w Barczewie
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 117025N w miejscowości Markajmy i Marków, gmina Lidzbark Warmiński"
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Mienia gmina Cegłów
- "Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Rykach"
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wielka Wieś w miejscowościach Bębło, Biały Kościół, Czajowice, Wielka Wieś
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biskupice Oławskie - etap 2" w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.