Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Juchnowiec Kościelny: utwardzenie ulic: Bukowa, Dębowa i część Podleśnej w Śródlesiu Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny, do kontaktów: Zbigniew Szymczyk, ul. Lipowa 10, 16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie, tel. 085 7132892, fax 085 7132881, e-mail: g.komunalna@juchnowiec.gmina.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utwardzenie ulic: Bukowa, Dębowa i część Podleśnej w Śródlesiu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Śródlesie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie przebudowy ulic Bukowa, Dębowa i część Podleśnej w Śródlesiu: nawierzchnia jezdni (polbruk) - 3377,5 (m kw.), chodniki (polbruk) - 2049,5 (m kw.), wjazdy (polbruk) - 265,9 (m kw.). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z projektem technicznym i szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przebudowa ulic: nawierzchnia (polbruk) - 3377,5 (m kw.), chodniki (polbruk) - 2049,5 (m kw.), wjazdy (polbruk) - 265,4 (m kw.). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 30.06.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Należy wpłacić wadium w wysokości 15 000 (zł). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. Nr. 19 poz. 177 z późn. zm.) i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy. Złożą ofertę wraz z niezbędnymi dokumentami wymienionymi w SIWZ. Wyrażą zgodę na termin płatności 30 dni. Udzielą gwarancji na wykonane roboty min. 3 lata. Naprawią usterki występujące w okresie gwarancji w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w oparciu o wymagane dokumenty dołączone do oferty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; oświadczenie lub aktualne zaświadczenie o niezaleganiu z płaceniem podatków i składek ZUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem upływu składania wniosku; oświadczenie lub aktualne dokumenty KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześnie i niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Należy dostarczyć dokumenty wymienione powyżej oraz: oświadczenie, że wykonawca posiada środki finansowe zapewniające wykonanie zadania oraz na wpłacenie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; oświadczenie o ilości wykonanych tożsamych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości i miejsc wykonania. Należy wykazać się min. 2 robotami o wartości brutto 500 000 zł (i więcej) każda; oświadczenie o czasie obecności na rynku (w latach); dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia w wykonywanym zakresie przedmiotu zamówienia i są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. 1. cena (%) 90 2. 2. gwarancja (%) 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchowiec.gmina.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką lub przelewem. SIWZ można otrzymać osobiście w Urzędzie Gminy Juchowiec Kościelny, ul. Lipowa 10 16-061Juchowiec Kościelny, pokój nr 1, pocztą lub na stronie internetowej. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.05.2007, godzina 12:05, Urząd Gminy Juchowiec Kościelny, ul. Lipowa 10, 16-061 Juchowiec Kościelny, pokój nr 3.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.03.2007.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Odnowa przestrzeni miejskiej - zagospodarowanie podwórek oraz montaż monitoringu w Żmigrodzie - etap I
- Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie Gminy Sławków w 2025 roku
- Budowa drogi gminnej nr 112299L (ul. Wolności i Szkolna) w miejscowości Krasnobród
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Secemin
- Budowa drogi powiatowej Nr 4419W w m. Deskurów.
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.