Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-06
Elbląg: Świadczenie usług telefonicznych wraz z dzierżawą cyfrowej centrali telefonicznej dla potrzeb Urzędu Skarbowego w Elblągu w okresie 48 miesięcy.
Numer ogłoszenia: 191090 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Elblągu , ul. Adama Mickiewicza 43, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 611 56 00, faks 55 611 57 43.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uselblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telefonicznych wraz z dzierżawą cyfrowej centrali telefonicznej dla potrzeb Urzędu Skarbowego w Elblągu w okresie 48 miesięcy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług telefonicznych wraz z dzierżawą cyfrowej centrali telefonicznej dla potrzeb Urzędu Skarbowego w Elblągu w okresie 48 miesięcy. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonicznych oraz dzierżawa dostarczonej, zainstalowanej, uruchomionej, administrowanej, serwisowanej i konserwowanej przez Wykonawcę cyfrowej centrali telefonicznej oraz innych urządzeń zapewniających właściwą realizację przedmiotowych usług, w tym urządzeń końcowych ( w szczególności aparatów telefonicznych, faksów). 2.Centrala oraz całe towarzyszące wyposażenie pozostaną własnością Wykonawcy przez cały okres obowiązywania umowy. 3.Wszystkie prace i nakłady związane z dostawą oraz instalacją centrali i urządzeń zapewniających właściwą realizację umowy będą kosztem Wykonawcy. 4.Wykonawca winien zapewnić następujące minimalne rozwiązania telekomunikacyjne: automatyczne uzyskiwanie połączeń z numerami wewnętrznymi dla dzwoniących z zewnątrz automatyczne uzyskiwanie połączeń z numerami wewnętrznymi i zewnętrznymi dla dzwoniących z wewnątrz stworzenie wewnętrznej, centralnej książki telefonicznej dla 250 abonentów (książka wpisana do pamięci centrali tylko dla numerów wewnętrznych i dostępna dla wszystkich numerów wewnętrznych centrali) funkcja centrali umożliwiająca prezentację numerów przychodzących na aparatach cyfrowych i analogowych doprowadzenie 30 linii zewnętrznych usługi pozwalające na kształtowanie uprawnień dla poszczególnych stacji na zlecenie Zamawiającego w fazie uruchamiania usługi oraz w trakcie jej trwania naliczanie sekundowe, zdalny nadzór , administrację i włączanie awaryjne zasilanie podstawowe i awaryjne (przynajmniej 8 godzin) system łączności bezprzewodowej zachowanie dotychczas używanej numeracji miejskiej (55 611 56 00 - 55 611 57 99 - dwie pierwsze cyfry prefiksu, następne 4 cyfry numeru podstawowego do Urzędu Skarbowego, ostatnie 3 cyfry to odpowiedni numer wewnętrzny) z opcją wykorzystania numerów przy bezpośrednich połączeniach z zewnątrz 5.Wykonawca zapewni wyposażenie Urzędu Skarbowy w Elblągu w: centralę abonencką cyfrową (nie starszą niż 5 lat) PRA 30 B + D zarządzaną przez operatora sieci obsługującej min. 200 abonentów,zamawiający wymaga, aby centrala posiadała następującą ilość portów wewnętrznych: - min. 120 portów analogowych - min. 40 portów cyfrowych - min. 27 stacji końcowych DECT Pozostałą ilość portów należy podzielić na porty analogowe i cyfrowe zgodnie z możliwościami centrali jaką zaoferuje Wykonawca. baterie do zasilania awaryjnego, stanowisko telefonistki stanowisko sekretarki terminal taryfikacyjno- administracyjny umożliwiający pełną taryfikację abonentów oraz zarządzanie (minimalne wymagania dotyczące urządzeń do obsługi systemu: komputer, drukarka laserowa, monitor LCD, zasilacz, klawiatura, mysz, odpowiednie oprogramowanie), aparaty telefoniczne (fabrycznie nowe): 1)aparaty bezprzewodowe o zasięgu wg wartości katalogowych min. 300 m (wewnątrz obiektu i na terenie przyległym) - 29 szt + odpowiednia ilość stacji bazowych , wyposażone w: funkcję identyfikacji osoby dzwoniącej przed przyjęciem rozmowy wewnętrznej, czyli na wyświetlaczu musi pojawiać się nazwisko osoby dzwoniącej pobierane z książki telefonicznej centrali, a nie numer wewnętrzny telefonu, z którego ta osoba dzwoni, ( w przypadku rozmów zewnętrznych na wyświetlaczu musi pojawiać się numer telefonu dzwoniącego z zewnątrz - nie dotyczy numerów zastrzeżonych przez abonentów), funkcję przejmowania rozmowy po określonej ilości dzwonków ze zintegrowanego z nim aparatu stacjonarnego cyfrowego pracującego w danym pomieszczeniu, ładowarkę baterię będącej w stanie gotowości przez ok. 50 godzin 2)aparaty stacjonarne cyfrowe -25 szt., wyposażone w : duży ekran wyświetlacza (minimum jeden wiersz po 20 znaków) funkcję prowadzenia rozmów w trybie głośnomówiącym funkcję umożliwiającą równoczesną obsługę kilku linii oraz nadzór i filtrowanie rozmów funkcję połączenia poprzez wybranie nazwiska na klawiaturze połączona z dostępem do centralnej książki telefonicznej funkcję identyfikacji osoby dzwoniącej przed odebraniem telefonu regulację głośności funkcję umożliwiającą przekierowywanie rozmów na numery wewnętrzne, funkcję automatycznego przekierowywania połączeń na wskazany przez abonenta numer wewnętrzny, funkcję rejestrującą połączenia nieodebrane (minimum 10 połączeń), 3)aparaty stacjonarne cyfrowe - 8 szt., wyposażone w: wyświetlacz regulację głośności funkcję identyfikacji osoby dzwoniącej przed odebraniem telefonu funkcję umożliwiającą przekierowywanie rozmów na numery wewnętrzne, funkcję automatycznego przekierowywania połączeń na wskazany przez abonenta numer wewnętrzny, funkcję powrotu przekierowanych rozmów, funkcję rejestrującą połączenia nieodebrane (minimum 10 połączeń), 4)aparaty stacjonarne analogowe - 110 szt., wyposażone w: wyświetlacz (funkcjonujący bez użycia baterii lub w przypadku konieczności stosowania baterii wykonawca jest zobowiązany zapewnić odpowiednią ilość baterii w okresie trwania umowy) regulację głośności funkcję prezentacji numeru funkcję umożliwiającą przekierowywanie rozmów na numery wewnętrzne, 5)aparaty bezprzewodowe analogowe - 10 szt., wyposażone w: wyświetlacz funkcję prezentacji numeru, funkcję umożliwiającą przekierowywanie rozmów na numery wewnętrzne, ładowarkę, akumulatorki, 6)telefaksy na papier ze słuchawką z bezpośrednim numerem - 3 szt., wyposażone w: laserową technologię wydruku funkcję głośnomówiącą funkcję umożliwiającą przełączanie z numeru wewnętrznego. 7)aparat telefoniczny cyfrowy dla stanowiska telefonistki, wyposażony w: duży ekran wyświetlacza (minimum 2 wiersze po 40 znaków) funkcję prowadzenia rozmów w trybie głośnomówiącym funkcję umożliwiającą równoczesną obsługę kilku linii oraz nadzór i filtrowanie rozmów funkcję połączenia poprzez wybranie nazwiska na klawiaturze połączona z dostępem do centralnej książki telefonicznej funkcję identyfikacji osoby dzwoniącej przed odebraniem telefonu regulację głośności funkcję umożliwiającą przekierowywanie rozmów na numery wewnętrzne, funkcję automatycznego przekierowywania połączeń na wskazany przez abonenta numer wewnętrzny, funkcję powrotu przekierowanych rozmów, funkcję rejestrującą połączenia nieodebrane, 8)zestaw sekretarsko-dyrektorski - cyfrowy, wyposażony w: funkcję pracy w układzie szef-sekretarka, duży ekran wyświetlacza (minimum 2 wiersze po 40 znaków), funkcję podglądu zajętości dla minimum 3 linii, funkcję prowadzenia rozmów w trybie głośnomówiącym funkcję umożliwiającą równoczesną obsługę kilku linii oraz nadzór i filtrowanie rozmów funkcję połączenia poprzez wybranie nazwiska na klawiaturze połączona z dostępem do centralnej książki telefonicznej funkcję identyfikacji osoby dzwoniącej przed odebraniem telefonu regulację głośności funkcję rejestrującą połączenia nieodebrane, funkcję umożliwiającą przekierowywanie rozmów na numery wewnętrzne, funkcję automatycznego przekierowywania połączeń na wskazany przez abonenta numer wewnętrzny, funkcję powrotu przekierowanych rozmów. 6.Wykonawca jest zobowiązany dołączyć szczególnie do urządzeń końcowych instrukcje w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej. 7.Wykonawca zapewni na wszystkich łączach telefonicznych naliczanie sekundowe rozmów bez opłaty za nawiązanie połączenia. 8.Ze względu na zapewnienie wysokiego poziomu stabilności i niezawodności centrala nie może być urządzeniem typu Softswitch. 9.Zamawiający dopuszcza następujące technologie doprowadzenia łączy telekomunikacyjnych: światłowodową, kablową. 10.Zamawiający nie dopuszcza świadczenia usług w technologii radiowej oraz VOIP. 11.Wykonawca zobowiązuje się bezpłatnie przeszkolić i nadać uprawnienia wyznaczonym przez Naczelnika Urzędu Skarbowego dwóm pracownikom do konfiguracji systemu na poziomie administrowania usługami i numerami wewnętrznymi systemu oraz wykonywania taryfikacji (bilingów). 12.W trakcie realizacji zamówienia konieczne jest zaoferowanie indywidualnego opiekuna zajmującego się bieżącą obsługą zamawiającego. 13.Zamawiający na życzenie Wykonawcy udostępni rzut budynku w siedzibie Zamawiającego. 14.Instalacja telefoniczne w obiekcie Urzędu jest wydzielona, została wykonana w 2003 r. do podłączenia urządzeń telefonicznych do centrali cyfrowej. W obiekcie funkcjonuje łączność bezprzewodowa typu DECT (instalacja jest własnością Urzędu, urządzenia są własnością operatora świadczącego usługi telefoniczne). Jeżeli przyjęte przez Wykonawcę rozwiązania będą wymagały zainstalowania urządzeń dla których nie będzie możliwe wykorzystanie istniejącej instalacji, wykonanie instalacji będzie kosztem Wykonawcy. Zamawiający nie przewiduje wykorzystania wewnętrznej własnej sieci komputerowej dla usług telefonicznych będących przedmiotem niniejszego postępowania. 15.Budynek Urzędu posiada 5 kondygnacji użytkowych: piwnica, parter, dwa piętra i poddasze. 16.Wymiary zewnętrzne budynku: wysokość - 18,98 m (plus kondygnacja podziemna - piwnica), długość - 57,52 m, szerokość - 13,79 m. 17.Pozostałe informacje o budynku: ściany murowane, zewnętrzne z cegły ceramicznej pełnej, wewnętrzne z cegły ceramicznej pełnej i gazobetonu, stropy międzykondygnacyjne gęstożebrowe, stalowo-ceramiczne, dwie klatki schodowe wewnętrzne, żelbetowe, więźba dachowa drewniana o ustroju kleszczowo-płatwiowym. 18.Działka, na której położony jest budynek nie przekracza wymiarów 50m x 100m..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych 64.21.42.00 - Usługi centrali telefonicznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu dokonania oceny spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności wymaga się od wykonawcy: a)załączenia podpisanego oświadczenia, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), b)posiadania aktualnego (na czas trwania umowy) wpisu do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE), zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. Z 2004 r., Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu dokonania oceny spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wymaga się od wykonawcy: a)załączenia podpisanego oświadczenia, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), b)wykonania lub wykonywania usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej 3 odpowiadających swoim przedmiotem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia oraz posiadania dokumentów potwierdzających należyte wykonanie lub wykonywanie tych usług (referencje),
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu dokonania oceny spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia wymaga się od wykonawcy: a)załączenia podpisanego oświadczenia, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu dokonania oceny spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymaga się od wykonawcy: a)załączenia podpisanego oświadczenia, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu dokonania oceny spełniania warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wymaga się od wykonawcy: a)załączenia podpisanego oświadczenia, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, czyli oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2.Pełnomocnictwo lub pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 3.Informacja dotycząca wskazania części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - nie dotyczy wykonawców, którzy sami zrealizują przedmiot zamówienia,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku korzystnych dla Zamawiającego zmian cen usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uselblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Elblągu
ul. Mickiewicza 43
82-300 Elbląg, pok. 121
tel. 55 611 57 37, faks 55 611 57 43.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2012 godzina 11:15, miejsce: Urząd Skarbowy w Elblągu ul. Mickiewicza 43 82-300 Elbląg, pok. 119.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Pełna, autoryzowana obsługa serwisowa i utrzymanie w ruchu: mammografu MAMMOMAT Revelation wraz z wyposażeniem w okresie 36 miesięcy w Zakładzie Radiologii WSZ w Elblągu
- ZP/36/2024 Dostawy produktów leczniczych
- ZP/34/2024 BUDOWA SYSTEMU PŁATNEGO PARKOWANIA W SZPITALU MIEJSKIM ŚW. JANA PAWŁA II W ELBLĄGU
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Elbląskiego na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Elblągu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.