eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraPrzebudowa drogi powiatowej nr 2774D przez Rybnicę, Starą Kamienicę w km 0+471 - 4+550, Etap III [intensywne opady deszczu lipiec 2012 r.]

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-30

Jelenia Góra: Przebudowa drogi powiatowej nr 2774D przez Rybnicę, Starą Kamienicę w km 0+471 - 4+550, Etap III [intensywne opady deszczu lipiec 2012 r.]
Numer ogłoszenia: 191093 - 2016; data zamieszczenia: 30.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165739 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze, ul. Jana Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 6473103, faks 75 7526419.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 2774D przez Rybnicę, Starą Kamienicę w km 0+471 - 4+550, Etap III [intensywne opady deszczu lipiec 2012 r.].

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2774D relacji Rybnica-Stara Kamienica (gmina Stara Kamienica, powiat jeleniogórski) w zakresie naprawy i odbudowy odwodnienia, konstrukcji i nawierzchni drogi oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu: 1) długość odcinka drogi objętego przebudową - 4550,0 m, 2) długość odcinka jezdni remontowanej w etapie III - 4079,0 m, 3) szerokość jezdni - 4,5 ÷ 5,5 m, 4) wyrównanie naw. jezdni z mieszanki min.-bit. asfaltowej - 1056,15 t, 5) nawierzchnia jezdni z mieszanki min.-bit. asfaltowej - 21123,00 m2, 6) spadki podłużne - do 8,8 %, 7) spadki poprzeczne - 2 ÷ 4 %, 8) szerokość poboczy - 0,5 ÷ 0,75 m, 9) spadek poprzeczny poboczy - 5 ÷ 6 %, 10) pochylenie skarp nasypów i rowów - 1:1, 11) wykaszanie rowów i skarp - 16316,0 m2, 12) ścieki, pobocza z kostki kamiennej - 159,00 m2, 13) pobocza z kruszywa kamiennego - 4788,00 m2, 14) bariery ochronne SP-06 - 16,00 m, 15) ruch - KR3. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ, Dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik Nr 7 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca Załącznik Nr 8 do SIWZ oraz Przedmiar robót + Kosztorys ofertowy, stanowiące Załączniki Nr 9 do SIWZ. Powyższa dokumentacja udostępniona jest do wglądu w Wydziale Dróg Powiatowych Starostwa Powiatowego przy ul. Kochanowskiego 10 w Jeleniej Górze w pokoju nr 17 (I piętro), w godzinach pracy Urzędu oraz na stronie internetowej: http://zp.powiat.jeleniogorski.pl. 3. Do realizacji robót budowlanych dopuszcza się użycie produktów równoważnych, co do ich parametrów, jakości i docelowego przeznaczenia, a także spełnianych funkcji i walorów użytkowych - pod warunkiem ich zgodności z produktami określonymi w dokumentacji technicznej, stanowiącej Załączniki Nr 7, 8 i 9 do SIWZ. 4. Informacje dodatkowe: 1) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi, w sposób nienaruszający interesy osób trzecich. 2) Przedmiar robót oraz Kosztorys ofertowy stanowią element pomocniczy do wyliczenia ceny ryczałtowej robót. Ewentualne błędy w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym nie będą stanowiły podstawy do roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego. Wykonawca we własnym zakresie weryfikuje czy ilości podane w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym są prawidłowe. 3) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizytacji miejsca realizacji inwestycji i jego otoczenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia. Zaniechanie przez Wykonawcę przeprowadzenia wizji lokalnej, o której mowa powyżej, następuje na jego ryzyko i odpowiedzialność. 4) Wykonawca odpowiada za teren budowy i bezpieczeństwo podczas realizacji zamówienia, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. 5) Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z przepisami opracować Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ) na budowie, który wymaga akceptacji inspektora nadzoru budowlanego. 6) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu zatwierdzony Projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót. 7) Przed przystąpieniem do realizacji zadania wybrany Wykonawca uzgodni z inspektorem nadzoru inwestorskiego harmonogram rzeczowo-finansowy robót, zawierający terminy wykonania poszczególnych rodzajów robót i ich koszt brutto. 8) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę: a) gwarancji na wykonane roboty przez okres minimum 48 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru robót; b) rękojmi za wady przedmiotu zamówienia przez okres minimum 48 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru robót (tożsamy z okresem gwarancji). 9) Okres gwarancji stanowi jedno z punktowanych kryteriów oceny ofert, stąd Wykonawca może wydłużyć oferowany termin gwarancji. W takiej sytuacji okres rękojmi za wady wydłuży się automatycznie o przedłużony okres gwarancji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKANSKA S.A., ul. Generała J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1053398,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 831305,68

  • Oferta z najniższą ceną: 831305,68 / Oferta z najwyższą ceną: 1294575,63

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.