eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JastkówDostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. T. Kościuszki w Jastkowie w roku szkolnym 2008/2009



Ogłoszenie z dnia 2008-08-14

Jastków: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. T. Kościuszki w Jastkowie w roku szkolnym 2008/2009
Numer ogłoszenia: 191114 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jastków, Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3, 21-002 Jastków, woj. lubelskie, tel. 081 5020143, fax 081 5020144.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. T. Kościuszki w Jastkowie w roku szkolnym 2008/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. T. Kościuszki w Jastkowie w roku szkolnym 2008/2009. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Jastkowie w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie przez przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w na podstawie art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Szczegółowy zakres dostaw z podziałem na części (od 1 do 11) wyszczególniony został w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach. UWAGA: Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych. Części zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Oryginalny kod CPV: 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych Kod CPV wg słownika 2008: 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych Oryginalny kod CPV: 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Kod CPV wg słownika 2008: 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Oryginalny kod CPV: 15.41.21.00 - Tłuszcze zwierzęce Kod CPV wg słownika 2008: 15.41.21.00 - Tłuszcze zwierzęce Oryginalny kod CPV: 15.11.20.00 - Drób Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.20.00 - Drób Oryginalny kod CPV: 15.81.10.00 - Pieczywo Kod CPV wg słownika 2008: 15.81.10.00 - Pieczywo Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 01.10.00.00 - 01.10.00.00 Oryginalny kod CPV: 15.33.11.70 - Warzywa mrożone Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.11.70 - Warzywa mrożone Oryginalny kod CPV: 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb Kod CPV wg słownika 2008: 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb Oryginalny kod CPV: 15.33.14.00 - Warzywa konserwowane i/ lub puszkowane Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.14.00 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane 01.24.10.00 - 01.24.10.00 Oryginalny kod CPV: 15.89.42.00 - Posiłki gotowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.89.42.00 - Posiłki gotowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca uprawniony jest do ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Formularz oferty przetargowej (załącznik nr 1) oraz kosztorys ofertowy (załącznik nr 2). 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). 6. Parafowany wzór umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jastkow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jastków, 21-002 Jastków, Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3, pok. 4a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jastków, 21-002 Jastków, Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3, pok. nr 18 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Różne produkty spożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Różne produkty spożywcze- 2. Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 3. Oleje i tłuszcze zwierzęce i roślinne Szczegółowy zakres podano w załączniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4, 15.40.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mięsa wieprzowego i wędliny..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa wieprzowego i wędliny. Szczegółowy zakres dostaw wyszczególniony został w załączniku nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.41.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy drobiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy drobiu. Szczegółowy zakres dostaw wyszczególniony został w załączniku nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawy pieczywa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy pieczywa. Szczegółowy zakres dostaw wyszczególniony został w załączniku nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa produktów mleczarskich..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów mleczarskich. Szczegółowy zakres dostaw wyszczególniony został w załączniku nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa warzyw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw. Szczegółowy zakres dostaw wyszczególniony został w załączniku nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa warzyw mrożonych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw mrożonych. Szczegółowy zakres dostaw wyszczególniony został w załączniku nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa ryb mrożonych, filetów rybnych i pozostałego mięsa ryb..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ryb mrożonych, filetów rybnych i pozostałego mięsa ryb. Szczegółowy zakres dostaw wyszczególniony został w załączniku nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa warzyw konserwowych i/lub puszkowanych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw konserwowych i/lub puszkowanych. Szczegółowy zakres dostaw wyszczególniony został w załączniku nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.14.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa jaj..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jaj. Szczegółowy zakres dostaw wyszczególniony został w załączniku nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.24.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa posiłków gotowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa posiłków gotowych. Szczegółowy zakres dostaw wyszczególniony został w załączniku nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.