Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-28
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego,serwerów i oprogramowania do SPZZLO Warszawa-Żoliborz
Numer ogłoszenia: 19113 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Żoliborz , ul. Szajnochy 8, 01-637 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8335888, faks 022 8335882.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzlo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego,serwerów i oprogramowania do SPZZLO Warszawa-Żoliborz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Serwer do oprogramowania Kamsoft - 1 szt. CPV 48820000-2 2. Serwer do oprogramowania - 1 szt. CPV 48820000-2 3. Drukarki dla Przychodni Kochowskiego - 2 szt. CPV 30232110-8 4. Drukarka laserowa kolorowa z dupleksem - 1 szt. CPV 30232110-8 5. FAX Laserowy - 1 szt. CPV 32581200-1 6. Zestaw komputerowy - 17 szt. CPV 3 7. Monitory LCD 19 - 22 szt. CPV 33195100-4 0211400-5 8. Drukarki laserowe czarno-białe - 8 szt. CPV 30232110-8 9. Notebook - 1 szt. CPV 30213100-6 10. Pamięć RAM - SDRAM - 10 szt. CPV 30236110-6 11. Pamięć RAM - DDR - 10 szt. CPV 30236110-6 12. Dyski twarde przenośne o pojemności 500 GB - 3 szt. CPV 37453300-1 13. Napędy optyczne zewnętrzne na USB w obudowie slim - 2 szt. CPV 30233153-8 14. Czytnik kart pamięci 24 w 1 - 3 szt. CPV 30237000-9 15. Czytnik kart pamięci 52 w 1 - 1 szt. CPV 30237000-9 16. PENDRIVE 16 GB - 5 szt. CPV30234600-4 17. Adapter IDE - compact flash - 1 szt. CPV 30237000-9 18. Adapter USB 2.0 do IDE SATA Combo 2,5 i 3,5 z zasilaczem - 2 szt. CPV 30237000-9 19. Płyty DVD +R - 300 szt. CPV 30234400-2 20. Płyty DVD -R - 300 szt. CPV 30234400-2 21. Płyty DVD + R DL - 50 szt. CPV 30234400-2 22. Płyty DVD -R DL- 50 szt. CPV 30234400-2 23. Płyty DVD LS - 50 szt. CPV 30234400-2 24. Płyty CD LS - 50 szt. CPV 30234300-1 25. Patch panel ISDN 50 portowy - montowany w szafie 19 - 5 szt. CPV 32424000-1 26. Przejściówki z PS-2USB - 15 szt. CPV 32331100-3 27. Listwy zasilające z zabezpieczeniem -przepięciowo-impulsowe i prądowe, przewód o długości minimalnej 5 metrów - 10 szt. CPV 31681000-3 28. Pamięć RAM - DDR2 - 5 szt. CPV 30236110-6 29. Pamięć RAM - DDR2 - 5 szt. CPV 30236110-6 30. Pudełka plastikowe na płyty CD DVD - normalne : 200 szt. CPV 30199500-5 31. Pudełka plastikowe na płyty CD DVD - slim : 200 szt. CPV 30199500-5 32. Sprzętowy manager pasma - 1szt. CPV 32420000-3 33. Aplikacja do przekształcania zeskanowanych dokumentów w tym PDF na postać edytowalną - 1 szt. CPV 48700000-5 34. Zestaw komputerowy all-in-one - 18 szt. CPV 30213300-8 35. Oprogramowanie antywirusowe CPV 48761000-0 36. Ramka matrycy i klawiatura do Asus A6500U (A6U-5029) CPV 30237100-0 37. Oprogramowanie do wykonywania kopii bezpieczeństwa 38. Skanery kodów kreskowych - 10 szt. CPV 30216130-6 39. Kontroler RAID do serwera HP ProLiant DL320 G5p (470064-654) - 1 szt. CPV 30236000-2 40. Kontroler RAID do płyty głównej Intel DG965WH - 1 szt. CPV 30236000-2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 4000 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy: 1.1 Spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp 1.2 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz.1655 ze zm.) 2. Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach i dokumentach..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 W celu potwierdzenia, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych należy złożyć : 1.1 Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zgodnie z formularzem oferty) 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, pzp należy złożyć : 2.1 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, 2.2 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 4. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzlo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZZLO Warszawa-Żoliborz, ul. Szajnochy 8, 01-637 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych pokój 225.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2010 godzina 11:00, miejsce: SPZZLO Warszawa-Żoliborz, ul. Szajnochy 8, 01-637 Warszawa, Kancelaria pokój 102.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż systemu zdalnego odczytu zużycia wody wraz z wymianą istniejącego opomiarowania na przyłączach wodociągowych zlokalizowanych w miejscowościach na terenie gminy Filipów.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Słupia Konecka w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Zakup licencji na oprogramowanie antywirusowe i subskrypcji na urządzenie UTM w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Jakubów
- Dostawa systemu do znakowania i kontroli obiegu pościeli
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
- USŁUGA WSPARCIA SYSTEMU FINANSOWO - KSIĘGOWEGO: SYMFONIA ERP WRAZ Z DOSTARCZENIEM LICENCJI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.