eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław ŚląskiBudowa wentylacji mechanicznej sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego w Wodzisławiu Śląskim przy ulicy Szkolnej 1.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-01

Wodzisław Śląski: Budowa wentylacji mechanicznej sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego w Wodzisławiu Śląskim przy ulicy Szkolnej 1.
Numer ogłoszenia: 191160 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego w Wodzisławiu Śl. , ul. Szkolna 1, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 32 4554056, faks 32 455 4056.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wentylacji mechanicznej sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego w Wodzisławiu Śląskim przy ulicy Szkolnej 1..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego w Wodzisławiu Śląskim przy ulicy Szkolnej 1, obsługiwanej przez centralę wentylacyjną nawiewno-wywiewną. 2. Zakres robót obejmuje: 1) Instalacja wentylacyjna: a) montaż przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej ocynkowanej, prostokątnych, przy ścianach wewnętrznych i ścianie zewnętrznej budynku wraz z uzbrojeniem (tłumiki hałasu, dysze nawiewne, kratki wywiewne, klapy pożarowe, czerpnia i wyrzutnia powietrza), b) wykonanie otworów rewizyjnych w przewodach c) montaż centrali nawiewno-wywiewnej z wymiennikiem obrotowym odzysku ciepła, nagrzewnicą wodną, rozdzielnicą zasilająco - sterującą i automatyką; centrala stojąca usytuowana w pomieszczeniu technicznym zlokalizowanym w piwnicy budynku d) czyszczenie i malowanie antykorozyjne podpór i podwieszeń przewodów e) roboty izolacyjne: montaż izolacji cieplnej z wełny mineralnej na folii na przewodach nawiewnych w sali oraz na przewodach zewnętrznych, montaż izolacji cieplnej z maty kauczukowej na przewodach od czerpni do centrali i w obrębie pomieszczenia technicznego, zabezpieczenie wykonanej izolacji cieplnej na przewodach zewnętrznych płaszczem z blachy stalowej ocynkowanej f) przebicia otworów w ścianach dla przejść instalacyjnych, g) ustawienie rusztowań rurowych dla montażu przewodów w sali, h) obudowa ochronna przewodów w sali z siatki ocynkowanej na kątownikach, ,2) instalacja ciepła technologicznego - zasilanie nagrzewnicy wodnej centrali wentylacyjnej z istniejących rozdzielaczy w węźle cieplnym zlokalizowanym w piwnicy budynku: a) montaż przewodów z rur stalowych czarnych ze szwem, b) montaż urządzeń: pompy obiegowej, zaworu trójdrogowego z siłownikiem i filtra siatkowego c) zabudowa armatury i osprzętu na przewodach: zaworu równoważącego, zaworów zwrotnych i odcinających, zaworu spustowego, separatorów powietrza, manometrów i termometrów, d) czyszczenie i malowanie antykorozyjne rurociągów stalowych, e) wykonanie izolacji cieplnej przewodów otulinami z pianki polietylenowej f) próba szczelności instalacji na zimno i na gorąco, g) przebicia otworów w ścianach dla przejść instalacyjnych 3) roboty remontowe ogólnobudowlane w pomieszczeniu technicznym: a) demontaż starej stolarki drzwiowej i powiększenie otworu drzwiowego przez rozbiórkę konstrukcji betonowej, b) zerwanie posadzki cementowej, c) wykonanie fundamentu betonowego pod centralę, d) ułożenie posadzki z płytek, e) montaż drzwi stalowych EI 30 dwustronnych, e) malowanie ścian farbami emulsyjnymi, 4) roboty kanalizacyjne w remontowanym pomieszczeniu technicznym: a) montaż studzienki odwadniającej w wykonanym wykopie, b) instalacja pompy zatapialnej w studzience odwadniającej, b) montaż przewodów z rur PVC prowadzonych pod sufitem od studzienki odwadniającej do istniejącego pionu kanalizacji sanitarnej, c) montaż wpustu podłogowego, d) wykonanie wykopu pod posadzką i ułożenie przewodu rur PVC na podsypce piaskowej z zasypką, włączenie przewodu do studzienki odwadniającej, 5) Instalacja elektryczna zasilania centrali wentylacyjnej z istniejącej rozdzielni elektrycznej RG: montaż rozdzielni RW, układanie przewodów YDY w korytkach, 6) Instalacje elektryczne w obrębie pomieszczenia technicznego: a) montaż oświetlenia ogólnego: opraw świetlówkowych i modułu oświetlenia awaryjnego, b) instalacja gniazd wtyczkowych, c) instalacja zasilania obwodów siłowych, d) instalacja przeciwporażeniowa, e) demontaż starej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, f) wykucie bruzd i przebijanie otworów w ścianach z betonu, g) badania i pomiary instalacji elektrycznej, 7) Wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych i powstałych odpadów (gruz, materiały elektroinstalacyjne) 8) Uruchomienie i próbny ruch 72. godzinny wentylacji mechanicznej wraz z regulacją jej działania. 3. Inne obowiązki Wykonawcy: 1) opracowanie planu BIOZ, 2) opracowanie harmonogramu rzeczowo - finansowego wg wzoru wykonanego przez zamawiającego, 3) sporządzenie we własnym zakresie projektu automatycznej regulacji instalacji wentylacyjnej, 4) wyposażenie pomieszczenia technicznego w podręczny sprzęt gaśniczy oraz instrukcję p.poż. i bhp, 5) opracowanie instrukcji obsługi całej instalacji, 6) przeszkolenie zgłoszonych przez zamawiającego pracowników w zakresie obsługi instalacji 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, a także przedmiar robót, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia - Dział II SIWZ. 5. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na wykonane roboty (materiały i robociznę, z wyłączeniem centrali wentylacyjnej) na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Dla centrali wentylacyjnej obowiązuje okres gwarancji udzielany przez producenta w karcie gwarancyjnej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 złotych) w terminie składania ofert, tj. do dnia 15.07.2010r. do godz. 11:00.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Mając na uwadze przedmiot zamówienia warunek ten nie znajduje zastosowania w niniejszym postępowaniu (nie dotyczy).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwóch zamówień, których przedmiotem było wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy wentylacji mechanicznej o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł (brutto) każda, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazana robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona (np. referencje, protokół odbioru). W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełnić jeden z podmiotów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych i wentylacyjnych (co najmniej 1 osobą), która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy, b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (co najmniej 1 osobą), która będzie pełniła obowiązki kierownika robót. Wskazane osoby muszą posiadać aktualną przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek mogą spełnić łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji finansowej i ekonomicznej, jeżeli posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000,00 zł. W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełnić jeden z podmiotów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. wykaz podstawowych wyrobów budowlanych (urządzeń) równoważnych - zał. nr 5A do oferty oraz dokumenty, określające parametry techniczne materiałów zamiennych (jeżeli Wykonawca nie oferuje materiałów zamiennych nie jest wymagane dołączenie niniejszego załącznika), 2. informacja o oferowanej przez wykonawcę centrali wentylacyjnej - zał. nr 5B., z dołączeniem dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych przez to urządzenie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć : 1) wykaz dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - zał. nr 6 do oferty (jeżeli Wykonawca nie zastrzega w ofercie tajemnicy przedsiębiorstwa nie jest wymagane dołączenie niniejszego załącznika); 2) kosztorys ofertowy w formie kalkulacji uproszczonej z dołączonym zestawieniem materiałów; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; 4) kserokopię dokumentu potwierdzającego wadium wniesione w formie określonej w pkt 4 rozdziału XI SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: a) terminu zakończenia realizacji umowy, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z konieczności przedłużenia terminu realizacji umowy z przyczyn niezależnych od zamawiającego i wykonawcy lub wystąpienia konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego zgodnie z art. 67. ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, b) ustawowej stawki podatku VAT zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia brutto wykonawcy. Kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki podatku VAT, c) osób wyznaczonych przez wykonawcę do pełnienia funkcji kierowniczych przy wykonywaniu zamówienia (kierownika budowy, kierownika robót elektrycznych) z tym, że mogą dotyczyć jedynie osób posiadających wymagane uprawnienia określone przez zamawiającego w SIWZ, a wykonawca ze względu na okoliczności, których nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty, będzie zmuszony do zmiany tych osób, d) podwykonawcy, któremu wykonawca powierzył realizację części zamówienia, pod warunkiem, że wykonawca będzie zmuszony do zmiany podwykonawcy ze względu na okoliczności, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, e) podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia, na zasobach których wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podmiot, a wykonawca ze względu na okoliczności, których nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty, będzie zmuszony do zmiany, f) wyrobów budowlanych/urządzeń w stosunku do wskazanych przez wykonawcę w treści oferty, na materiały/urządzenia o parametrach nie gorszych niż określone w SIWZ, a wykonawca ze względu na okoliczności, których nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty, będzie zmuszony do ich zmiany, g) formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy pod warunkiem zachowania ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszania jego wysokości, przy zachowaniu przepisu art. 148 ustawy Pzp 2. Zmiany określone w pkt. 1 lit. a) wprowadzone będą przez zamawiającego w na pisemny wniosek jednej ze stron poparty uzasadnieniem zmiany - zmiany wymagają akceptacji obydwu stron umowy, 3. Zmiany określone w pkt. 1 lit. b) do g) wprowadzone będą przez zamawiającego na pisemny wniosek wykonawcy poparty uzasadnieniem zmiany - wymagają akceptacji zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwodzislawski.bip.info.pl, zakładka/powiatowe jednostki oświatowe, Zespół Szkół Ekonomiczny
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego, ul. Szkolna 1, 44-300 Wodzisław Śl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2010 godzina 11:00, miejsce: sekretariat Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Szkolnej 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.