Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-29
Koszalin: Dostawa produktów leczniczych (różnych).
Numer ogłoszenia: 19116 - 2008; data zamieszczenia: 29.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 3488103, fax (094) 3488103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swk.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów leczniczych (różnych)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Acidum borici 3% 500ml -600szt; 2. Aminosteril N-hepa 8% 500 ml - 20szt; 3. Amoxicilinum 0,5 g x 16 kaps - 30opak; 4. Bleomecyna 15 mg x 1 fiol - 50szt; 5. Boric Acid 1 g x 6 tabl - 500opak; 6. Bromocoriptini Mysylas 2,5 mg x 30 tabl - 15opak; 7. Budesonidum 0,25 mg/ml x 20 - 30szt; 8. Cefotaximum 1g x10 fiolek - 400opak; 9. Ciprofloxacin 250mg x 10 tabl - 200opak; 10. Cladribini 10 mg/10 ml x 1 fiol - 20szt; 11. Epirubicini hydrochloridum 0,05g x 1 fiol - 25szt; 12. Epirubicini hydrochloridum 0,1g/5ml x 1 fiol - 50szt; 13. Etanercept 25 mg x 4 amp - 12 opak; 14. Etanercept 50 mg x 4 amp - 20 opak; 15. Etoposidum 200mg/10/ml x 1 fiol - 130szt; 16. Fluconazol 50ml - 170szt; 17. Hymecromonum 0,2 g x 50 tabl - 20opak; 18. Inosine Pranobex 0,5g x 50 tabl - 10opak; 19. Interferon - Pegylowany interferon alfa 2a 180mcg ampułkostrzykawka - 288szt.; 20. Interferon - Ribavirinum 0,2g x 168 tabl. (do poz. Interferon alfa 2a) - 72opak; 21 Interferon - Pegylowany interferon alfa 2b w dawkach 50, 80, 100, 120, 150mcg, ; automatyczne wstrzykiwacze - 19 200mcg; 22. Interferon - Ribavirinum 0,2g x 140 kaps. (do poz. Interferon alfa 2b) - 48opak.; 23. Iohexol 350 100ml - 200szt; 24. Iohexol 350 50ml - 100szt; 25. Iomeprolum 300 100ml - 220szt; 26. Iomeprolum 300 50ml - 80 szt; 27. Iomeprolum 400 100ml - 120 szt; 28. Iomeprolum 400 50ml - 60 szt; 29. Iopromid 300 100ml - 150 szt; 30. Iopromid 300 50ml - 40 szt; 31. Kabiven Peripheral 1140 ml - 160 szt; 32. Lanilinnum - 80 kg; 33. Lornithin-aspartat 10 ml x10 amp - 20 opak; 34. Metoprololi tartas 1mg/ml x 5 amp - 20 opak; 35. Morphini Sulfas 0,02g x 10 amp - 150 opak; 36. Nadroparinum calcicum 3800/0.4 x 10 amp - 80 opak; 37. Nadroparinum calcicum 7600/0.8 x 10 amp - 60 opak; 38. Natamycin 30 g - 40 szt; 39. Nutrison standard 500ml - 300 szt; 40. Omeprazol 20 mg, kaps. - 23 000 szt.; 41. Omeprazol 40 mg x 1 fiol. - 3 000 szt.; 42. Ornithine Aspartate 0,5g x 10 fiol - 160 opak; 43. Oxytocin 5j.m./1ml, amp. - 1 500 szt.; 44. Pentaglobin 0,5 g/10 ml - 80 szt; 45. Pentaglobin 2,5 g/50 ml - 40 szt; 46. Paracetamol 0,01g/ml 50ml - 240 szt.; 47. Piperacilin Natricum 2,25g x 1amp - 300 szt; 48. Piperacilin Natricum 4,5g x 1amp - 1 400 szt; 49. Sulfasalazinum EN 0,5g x 50 tabl - 20 opak; 50. Tuberkulina x1fiol - 20 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem; - posiadają koncesję lub zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; b) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub mają wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu; c) nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w następujący sposób: 1) Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, 2) w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcą, warunek zostanie uznany za spełniony; 3) w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) koncesja lub zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) aktualna informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 5 do SIWZ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swk.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki, ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin - Dział Zamówień Publicznych..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki, ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin - Dział Zamówień Publicznych..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Bieżąca obsługa nadzoru budowlanego na terenie działania i na potrzeby KOWR OT w Koszalinie (na 2025).
- Zakup i dostawa mebli biurowych i krzeseł dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
- Opracowanie dokumentacji projektowej
- 38/TP1/SZP-3/2024 Rozbudowa systemu monitorowania Osiedla akademickiego Politechniki Koszalińskiej o kamery zewnętrzne
- Dostawa ryb
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych z PSZOKÓW i akcji gabaryty Powiatu koszalińskiego o kodach 15 01 10*, 15 01 11*, 20 01 27*, 20 01 28 w 2025 roku ".
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy leków i płynów infuzyjnych w czterech Pakietach na rok 2024/25
- Dostawa leków
- Dostawa leków cz. 2
- Dostawa preparatów stosowanych w leczeniu WZW
- (DFP.271.217.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych, produktów biobójczych oraz wyrobów medycznych.
- Dostawa leku Afliberceptum (Eylea) na potrzeby Oddziału Okulistycznego dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.