eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StegnaOpracowanie kompletnego projektu budowlano - wykonawczego dotyczącego budowy sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Stegnie, sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania oraz przeniesienia autorskich praw majątkowych do przedmiotu umowy

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-09-08

Stegna: Opracowanie kompletnego projektu budowlano - wykonawczego dotyczącego budowy sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Stegnie, sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania oraz przeniesienia autorskich praw majątkowych do przedmiotu umowy
Numer ogłoszenia: 191177 - 2014; data zamieszczenia: 08.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Stegnie , ul. Gdańska 34/6, 82-103 Stegna, woj. pomorskie, tel. 055 2478171, faks 055 2478395.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: stegna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie kompletnego projektu budowlano - wykonawczego dotyczącego budowy sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Stegnie, sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania oraz przeniesienia autorskich praw majątkowych do przedmiotu umowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnego projektu budowlano - wykonawczego dotyczącego budowy sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Stegnie, sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania oraz przeniesienia autorskich praw majątkowych do przedmiotu umowy. Wykonawca sprawować będzie nadzór autorski, stosownie do art. 20 ust. 1 pkt. 4 Prawa budowlanego, w sposób zgodny z umową zawartą przez Zamawiającego z wykonawcą robót budowlanych oraz wynikający z zaistniałych potrzeb rozwiązywania problemów wynikłych na tle realizacji zadania. Nadzór autorski sprawowany będzie począwszy od dnia rozpoczęcia robót budowlanych i trwał będzie nieprzerwanie do uzyskania zgody na użytkowanie obiektu budowlanego. 2. Zamiar inwestycyjny obejmuje budowę sali gimnastycznej w zakresie: - Boisko wielofunkcyjne, służące do gry w koszykówkę , siatkówkę, piłkę ręczną i mini piłkę nożną wraz z pełnym wyposażeniem ( kosze, bramki, słupki, piłkochwyty itp. ), ponadto 2 boiska treningowe do piłki siatkowej i koszykowej przedzielone kotarą grodzącą. - 2 zespoły sanitarne z natryskami i wc dla dziewcząt i chłopców. - Szatnię na około 100 osób. - Pokój nauczycieli. - WC dla niepełnosprawnych. - Drogi i dojścia dla niepełnosprawnych. - Niezbędne pomieszczenia: techniczne, pomocnicze (gospodarcze), siłownia, odnowy biologicznej. - W sali należy przewidzieć trybuny składane na około 100 miejsc. - Łącznik z istniejącym obiektem. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać: - Architektoniczną koncepcję programowo - przestrzenną zgodną z zapisami MPZP (rzuty, elewacje, wizualizacja obiektu) w celu uzyskania akceptacji Zamawiającego - 2 egz. ( wersja papierowa i elektroniczna). Koncepcja, o której mowa wyżej powinna zostać opracowana w terminie do 4 tygodni od daty zawarcia umowy. Koncepcję należy przedłożyć Zamawiającemu celem jej akceptacji. Zamawiający w terminie do 14 dni dokona akceptacji przedłożonej koncepcji, która będzie podstawą do dalszych prac projektowanych. - Mapę do celów projektowych w skali 1:500 dla obszaru objętego opracowaniem oraz wykaz właścicieli działek sporządzony na podstawie wypisów z ewidencji gruntów wraz z użytkami i klasą gruntów. - Kompleksowe uzgodnienia wraz z ZUDP. - Uzyskanie pozwolenia na budowę, - Wykonanie badań geologicznych (w tym odwiertów geologicznych w ilości zapewniającej pełne rozeznanie uwarunkowań geologicznych dla prawidłowego fundamentowania obiektu). - Inwentaryzację budynku szkoły w zakresie niezbędnym do opracowania projektu. - Projekt budowlany obejmujący wszystkie projekty branżowe oraz informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. - Projekt zagospodarowania terenu w tym miejsca parkingowe, dojazdy, droga p. poż., oświetlenie, odwodnienie terenu, zieleń itp. - Media (projekt instalacji wewnętrznych wraz z wentylacją). - Projekt ogrzewania z możliwością wykorzystania istniejącej kotłowni uwzględniający nadbudowę szkoły. - Projekt wykonawczy - obejmujący: wszystkie branże i informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w tym: - Obliczenia konstrukcyjne (szczegółowe wymiarowanie elementów konstrukcyjnych), - Detale architektoniczne i konstrukcyjne szczegóły - Projekt aranżacji wnętrz uwzględniający sposób wykończenia pomieszczeń (materiały, wzory, kolory, itp.), - Projekt wyposażenia sali gimnastycznej w sprzęt i oznaczenia p. poż., - Projekt systemu nagłośnienia wraz z tablicą punktową, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż. - Kosztorys inwestorski - 2 egz. - Przedmiar robót - 2 egz. - Projekt budowlany oraz projekt wykonawczy należy wykonać w 5 egz. w formie papierowej. Całość dokumentacji projektowej wraz z częścią przedmiarowo - kosztorysową wykonać również w wersji elektronicznej na nośniku CD, umożliwiającą opublikowanie przez Inwestora zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm. ) - po 2 szt., 4. Wykonawca przy opracowywaniu dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które następnie służyć będą jako opis przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do stosowania się do zapisów art.29 i 30 ustawy Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.). Zamawiający nie dopuszcza opisywania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką robót budowlanych i nie można opisać ich za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. W tym przypadku, Wykonawca jest zobowiązany do określenia min. parametrów albo oczekiwań technologicznych czy funkcjonalnych, które mają być zapewnione przez te materiały i urządzenia. 5. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy zgodnie z warunkami i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów i norm. 6. Dokumentacje projektowe stanowiące umowny przedmiot odbioru powinny być zaopatrzone w wykaz opracowań oraz w pisemne oświadczenie Wykonawcy, że są wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi oraz normami i że zostają wydane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć. 7. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6, stanowią integralną część przedmiotu odbioru. 8. W trakcie postępowania przetargowego na wykonanie zadania realizowanego na podstawie projektu Projektanta, Projektant zobowiązany jest do udzielenia odpowiedzi na pytania Wykonawców dotyczące projektu oraz do uzupełnienia braków w tymże projekcie i w przedmiarach robót, bez dodatkowego wynagrodzenia. 9. W ramach rękojmi i gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do: a - dwukrotnej aktualizacji kosztorysów inwestorskich w okresie rękojmi, b - udzielenie Zamawiającemu odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących dokumentacji projektowej w przypadku zapytań, wniesienia odwołań przez uczestników postępowania o zamówienie publiczne na roboty budowlane. Stosowne wyjaśnienia należy przekazać niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania zapytania drogą faksową, elektroniczną lub w formie pisemnej do Zamawiającego. c - uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej, wyjaśniania Wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót, 10. Przed złożeniem oferty na wykonanie usługi zaleca się oferentowi dokonanie wizji terenowej. Przekazanie dokumentacji projektowo kosztorysowej Zamawiającemu przez Wykonawcę nastąpi wraz z pozwoleniem na budowę przedmiotowej Sali..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat prze upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , wykonywał min. dwie usługi polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej na budowę lub przebudowę budynku w rozumieniu stawy prawo budowlane o kubaturze min. 5 000 m3 każda realizacja.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony poprzez dysponowanie min. osobami: Osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń projektów architektoniczno-budowlanych. Osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjnej. Osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych. Osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do sprawdzenia projektu w wyżej wymienionych branżach

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez posiadanie polisy lub innego dowodu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż. 100 000,00 zł ( słownie: sto tysięcy złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) Termin wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz pozwoleniu na budowę, określony w § 4 ust. 1 umowy może ulec zmianie z powodu opóźnień wynikających z: a) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego: np. wprowadzenie zmian w zaakceptowanej dokumentacji projektowej, b) zmian będących następstwem opóźnień lub zaniechań innych podmiotów lub organów np. eksploatatorów infrastruktury, c) innych niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego okoliczności, wskutek których niemożliwe będzie ukończenie zamówienia w terminie umownym. 2) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego, w zakresie stawki podatku VAT powodującej zmianę stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy, co będzie miało wpływ na wysokość wynagrodzenia brutto, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stegna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Stegnie, ul. Gdańsk a34, 82-103 Stegna, pok. nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat pok. nr 16 Urzędu Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.