Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-11
Łódź: przetarg nieograniczony na dostawę pojemników z tworzywa sztucznego na odpady komunalne.
Numer ogłoszenia: 191181 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź Sp. z o.o., ul. Tokarzewskiego 2, 91-842 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6160209, fax 042 6160751.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpolodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawę pojemników z tworzywa sztucznego na odpady komunalne..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników z tworzywa sztucznego na odpady komunalne w okresie jednego roku od daty podpisania umowy: 1pojemniki o pojemności 0,08 m3 - z polietylenu niskociśnieniowego, 2pojemniki o pojemności 0,11 m3 - z polietylenu niskociśnieniowego, 3pojemniki o pojemności 0,12 m3 - z polietylenu niskociśnieniowego 4pojemniki o pojemności 0,24 m3 - z polietylenu niskociśnieniowego, 5pojemniki o pojemności 1,1 m3 - z polietylenu niskociśnieniowego. Materiał: polietylen niskociśnieniowy wysokiej gęstości (PEHD) Pojemniki winny być wykonane zgodnie z normami PN-EN-840-1 (poj. 0,08 - 0,24 m3) i PN-EN-840-3 (poj. 1,1 m3) i posiadać atest PZH. Pojemniki mają być wyposażone w kółka umożliwiające przemieszczanie pojemników na podłożu nieutwardzonym, pokrywę na zawiasach, trwałe oznaczenie Zamawiającego (projekt logo rys. 1) oraz w numer ewidencyjny podany przez Zamawiającego. Sposób naniesienia logo i numeru jest dowolny - jedynym warunkiem jest odpowiednia trwałość naniesienia. Zakres numeracji będzie podawany każdorazowo przy składaniu zamówienia. Miejsce naniesienia logo: front pojemnika. Pojemniki winny być przystosowane do oczyszczania mechanicznego przez specjalistyczne samochody. Pojemniki powinny być odporne na pęknięcia i zarysowania. Pojemniki powinny zawierać wyciszenia. Pojemniki mają posiadać przekrój kwadratowy oraz płaską klapę. Pojemniki mają być w różnych kolorach, w zależności od pojemności - odpowiednio: 0,08 m3 i 0,11 m3 w kolorze niebieskim, 0,12 m3 i 0,24 m3 i 1,1 m3 w kolorze zielonym. Zamówienia będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy. Minimalna jednorazowa wielkość zamówienia wyniesie 50 szt. pojemników. Każdorazowe zamówienie ma być zrealizowane w ciągu 2 tygodni od daty złożenia zamówienia. Dostawa ma być zrealizowana do siedziby Zamawiającego na koszt wykonawcy. Płatność będzie dokonana po zrealizowanym zamówieniu i otrzymaniu faktury VAT przelewem w terminie 14 dni. Maksymalne ilości zamawianych pojemników w okresie obowiązywania umowy: 0,08 m3 - 400 szt. 0,11 m3 - 1200 szt. 0,12 m3 - 400 szt. 0,24 m3 - 200 szt. 1,1 m3 - 400 szt
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.22.33.00 - Pojemniki na odpady z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.38.00 - Pojemniki na tworzywa odpadowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie obowiązuje.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: Formularz oferty, wg załączonego do specyfikacji wzoru (zał. nr 1). Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w związku z art. 22 i 24 prawa zamówień publicznych, wg załączonego do specyfikacji wzoru nr 2. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum lub spółka cywilna) pełnomocnictwo dla wykonawcy wiodącego (lidera konsorcjum). Atest Państwowego Zakładu Higieny na oferowane pojemniki Deklaracja zgodności producenta pojemników na zgodność produktów z normami PN-EN-840-1 (poj. 0,08 - 0,24 m3) i PN-EN-840-3 (poj. 1,1 m3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10A ppkt 3 specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty przedstawione zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10A ppkt 3 specyfikacji, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. AJeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10B specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. BDokumenty wymienione w pkt 10A ppkt 2, 3 specyfikacji musi złożyć każdy z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum, natomiast pozostałe wymagane dokumenty mogą być składane łącznie przez konsorcjum. CWymienione w niniejszej SIWZ dokumenty powinny być oryginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. W przypadku dokumentów wielostronicowych poświadczona za zgodność z oryginałem musi być każda strona dokumentu. DOferta ma byś sporządzona w języku polskim. Jeżeli do oferty załączone są dokumenty w innych językach, to wraz z nimi musi być ich tłumaczenie na język polski, poświadczone przez wykonawcę. EOferta powinna być spięta w sposób trwały, posiadać ponumerowane kartki i dokumenty oraz winna być ułożona wg kolejności określonej w pkt 10A.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpolodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź spółka z o.o. 91 - 842 Łódź, ul. Tokarzewskiego 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź spółka z o.o. 91 - 842 Łódź, ul. Tokarzewskiego 2 w sekretariacie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont pomieszczeń biurowych w siedzibie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Łowiczu - II etap
- Wykonanie wymiany, regulacji, czyszczenia i udrażniania układów odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi z podziałem na zadania.
- Dostawa urządzeń do biopsji mammotomicznej w ramach realizacji projektu: Drugi etap budowy CKD UM w Łodzi wraz z Akademickim Ośrodkiem Onkologicznym
- "Przygotowanie zabudowy i wyposażenie stoiska wystawienniczo - promocyjnego Łodzi Akademickiej"
- Usługa codziennego sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Łodzi.
- Dostawa środków czystości do obiektów administrowanych przez Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 29.11.2024 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.