Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-05
Warszawa: świadczenie usług porządkowych i sanitarnych w zakresie: sprzątania powierzchni biurowej, sprzątania terenu wokół budynku, utrzymania terenów zielonych, mycia otworów okiennych
Numer ogłoszenia: 19118 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 623 23 15, faks 022 623 27 50, 6231274.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.minrol.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług porządkowych i sanitarnych w zakresie: sprzątania powierzchni biurowej, sprzątania terenu wokół budynku, utrzymania terenów zielonych, mycia otworów okiennych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług porządkowych w zakresie: 1) sprzątania powierzchni wewnątrz budynku biurowej i innych 17.357,30 m2, 2) sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku i parkingu 5.000 m2, 3) utrzymania terenów zielonych na dziedzińcu i pielęgnacja zieleni w budynku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, o powierzchni 3.800 m2, 4) mycia otworów okiennych o powierzchni 1.900 m2 dwukrotnie w ciągu 10 miesięcy w budynku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ oraz Informacji o budynku oraz zakresie i częstotliwości wykonywania prac stanowiącej załącznik nr 1 do projektu umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane wadia i gwarancje: wadium 5 000,00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) - załącznik nr 2, że: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuję/my potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) nie zalegają z opłatami w stosunku do urzędu skarbowego i zakładu ubezpieczeń społecznych; 3) wniosą wadium w wysokości 5 tys. zł (słownie: pięć tysięcy złotych); 4) załączą do oferty dokument o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 200.000 zł na okres wykonania zamówienia; 5) wykażą, że przez okres ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, Wykonawca zrealizował a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizuje należycie usługę sprzątania powierzchni wewnętrznych w budynkach biurowych sklasyfikowanych według Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych jako budynki biurowe (klasa 1220) o łącznej powierzchni conajmniej 10.000 m2 w ciągu jednego roku; 6) zobowiążą się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5 % ceny ofertowej brutto. Główne warunki finansowania i płatności i/lub odwołanie od odpowiednich przepisów: określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nr ZOzp-2910A-5/09 Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. W takim przypadku, wraz z ofertą należy złożyć stosowne pełnomocnictwo określające sposób współdziałania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zażąda umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Przepisy ustawy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (zał. nr 2 do SIWZ); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 6) wykaz wykonanych/nywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ), zawierający informacje niezbędne do stwierdzenia, czy Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w Rozdziale IV SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 7) polisa ubezpieczenia potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200.000,00 zł; Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę promesy polisy OC. Wybrany Wykonawca powinien przed dniem podpisania umowy dostarczyć polisę ubezpieczeniową na kwotę minimum 200.000,00 zł..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.minrol.gov.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie, ul. Wspólna 30, pokój 124..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 09:30, miejsce: Zakład Obsługi Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie, ul. Wspólna 30, pokój 124. Biuro podawcze - wejście od ul. Żurawiej..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych, prac porządkowych oraz utrzymania zimowego ciągów komunikacyjnych.
- "Zielona przestrzeń w Pilicy."
- Zagospodarowanie części terenu wnętrza podwórzowego we Wrocławiu, w kwartale ulic Wapienna, Gajowa, Kamienna, Przestrzenna.
- Rozbudowa budynku przedszkola samorządowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania w części na żłobek przy ul. Bukowskiej w Skawinie
- Świadczenie usługi koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2025 roku.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.