Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-11
Trzebnica: Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Trzebnickiego w sezonie zimowym 2007/2008
Numer ogłoszenia: 191190 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Św. Jadwigi 25/2, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3873090, fax 071 3873090.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.drogi.trzebnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Trzebnickiego w sezonie zimowym 2007/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest wykonanie usług przy zimowym utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Trzebnickiego w sezonie zimowym 2007/2008 z podziałem na zadania. Ze względu na rozległy obszar objęty zamówieniem, duże odległości pomiędzy peryferyjnymi miejscowościami powiatu, całe zamówienie podzielono na 4 zadania: Zadanie nr I - teren gminy Wisznia Mała, Zadanie nr II - teren gminy Oborniki Śląskie, Zadanie nr III - teren gminy Trzebnica i gminy Zawonia, Zadanie nr IV - teren gminy Prusice. Zadanie nr V - teren gminy Żmigród
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., nr 82, poz. 560, ze zmianami), którzy: - zaakceptują 30-dniowy termin płatności za dostarczone faktury, - nie zalegają w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca dany warunek /poparty odpowiednim dokumentem/ otrzyma ocenę /spełnia/, natomiast oferta nie spełniająca danego warunku otrzyma ocenę /nie spełnia/ i zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy prawo zamówień publicznych zostanie odrzucona. Oferta zostanie również odrzucona w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 89 w/w ustawy. Oferta zostanie unieważniona w przypadkach określonych w art. 93 ust. 1 w/w ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie, potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa zamówień publicznych (zał. nr 2), 2) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualnej informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) formularz oferty (zał. nr 1), zawierający 30-dniowego terminu płatności za dostarczane faktury; 6) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty (np. odpisu z KRS, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Pełnomocnictwo powinno być dołączone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, 7) zaparafowany projekt umowy (zał. nr 7), 8) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wymagane jest przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: a) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy przedłożyć: 1) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Wymagane minimum: zadanie nr I - teren gminy Wisznia Mała jednym samochodem do zwalczania śliskości zimowej z zamontowaną piaskarką i pługiem odśnieżnym lub dwoma ciągnikami z zamontowaną piaskarką (rozrzutnikami rolniczymi) oraz pługiem klinowym lub lemieszowym, z napędem na obie osie o mocy min. 80 KM każdy zadanie nr II - teren gminy Oborniki Śląskie jednym samochodem do zwalczania śliskości zimowej z zamontowaną piaskarką i pługiem odśnieżnym lub dwoma ciągnikami z zamontowaną piaskarką (rozrzutnikami rolniczymi) oraz pługiem klinowym lub lemieszowym, z napędem na obie osie o mocy min. 80 KM każdy zadanie nr III - teren gminy Trzebnica i gminy Zawonia jednym samochodem jako nośnikiem do obsługi piaskarki o pojemności skrzyni 6m3 i pługa średniego z dociskiem hydraulicznym, (piaskarka i pług stanowi własność ZDP w Trzebnicy). zadanie nr IV- teren gminy Prusice jednym samochodem do zwalczania śliskości zimowej z zamontowaną piaskarką i pługiem odśnieżnym lub dwoma ciągnikami z zamontowaną piaskarką (rozrzutnikami rolniczymi) oraz pługiem klinowym lub lemieszowym, z napędem na obie osie o mocy min. 80 KM każdy Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Pkt 7 ppkt 1 i 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.drogi.trzebnica.pl/download/siwz-zud.2007/2008.dr.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, 55-100 Trzebnica, ul. Św. Jadwigi 25.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2007 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, 55-100 Trzebnica, ul. Św. Jadwigi 25 /pok. 1/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr I - teren gminy Wisznia Mała.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr I - teren gminy Wisznia Mała jednym samochodem do zwalczania śliskości zimowej z zamontowaną piaskarką i pługiem odśnieżnym lub dwoma ciągnikami z zamontowaną piaskarką (rozrzutnikami rolniczymi) oraz pługiem klinowym lub lemieszowym, z napędem na obie osie o mocy min. 80 KM każdy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr II - teren gminy Oborniki Śląskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr II - teren gminy Oborniki Śląskie jednym samochodem do zwalczania śliskości zimowej z zamontowaną piaskarką i pługiem odśnieżnym lub dwoma ciągnikami z zamontowaną piaskarką (rozrzutnikami rolniczymi) oraz pługiem klinowym lub lemieszowym, z napędem na obie osie o mocy min. 80 KM każdy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr III - teren gminy Trzebnica i gminy Zawonia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr III - teren gminy Trzebnica i gminy Zawonia jednym samochodem jako nośnikiem do obsługi piaskarki o pojemności skrzyni 6m3 i pługa średniego z dociskiem hydraulicznym, (piaskarka i pług stanowi własność ZDP w Trzebnicy)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr IV- teren gminy Prusice.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr IV- teren gminy Prusice jednym samochodem do zwalczania śliskości zimowej z zamontowaną piaskarką i pługiem odśnieżnym lub dwoma ciągnikami z zamontowaną piaskarką (rozrzutnikami rolniczymi) oraz pługiem klinowym lub lemieszowym, z napędem na obie osie o mocy min. 80 KM każdy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie nr V - teren gminy Żmigród.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr V - teren gminy Żmigród jednym samochodem jako nośnikiem do obsługi piaskarki typu P1 i pługa średniego z dociskiem hydraulicznym, (piaskarka i pług stanowi własność ZDP w Trzebnicy)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- Dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Trzebnicy
- Trzebnica, kompleks pensjonatowo - parkowy (XIX w.) przeprowadzenie prac budowlanych i restauratorskich: odbudowa Źródła Marii Karoliny
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO w OŁAWIE
- Zamówienie w trybie podstawowym usługę mycia okien, elewacji, sprzątania i odśnieżania dachów oraz mycia paneli fotowoltaicznych w PPNT Gdynia
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.