eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańKompleksowe utrzymanie czystości wraz z obsługą wewnętrznej centrali telefonicznej w budynku biurowym zlokalizowanym przy ul. Piekary 17 w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-29

Poznań: Kompleksowe utrzymanie czystości wraz z obsługą wewnętrznej centrali telefonicznej w budynku biurowym zlokalizowanym przy ul. Piekary 17 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 191197 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, ul. Piekary 17, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6475221, faks 061 8525561.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe utrzymanie czystości wraz z obsługą wewnętrznej centrali telefonicznej w budynku biurowym zlokalizowanym przy ul. Piekary 17 w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kompleksowe utrzymanie czystości wraz z obsługą wewnętrznej centrali telefonicznej w budynku biurowym zlokalizowanym przy ul. Piekary 17 w Poznaniu. Obiekt stanowi własność Województwa Wielkopolskiego w administrowaniu przez Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu. Wykonawca obowiązany jest do kompleksowego i stałego utrzymania czystości w całym budynku biurowym zlokalizowanym przy ul. Piekary 17 w Poznaniu. Obiekt stanowi własność Województwa Wielkopolskiego w administrowaniu przez Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu. CODZIENNIE: We wszystkich pomieszczeniach biurowych, korytarzach klatkach schodowych i WC: zamiatanie i mycie posadzek z PCV. Zamiatanie i mycie posadzek z płytek granitowo - gresowych matowych i szkliwionych. Odkurzanie wykładzin dywanowych. Zamiatanie i konserwacja posadzek z paneli podłogowych. Odkurzanie biurek, szaf, stołów, krzeseł, foteli i innych mebli biurowych, parapetów / wycieranie na wilgotno /, telefonów, urządzeń komputerowych, telefaksowych, kserokopiarek, itp. Wynoszenie do pojemników do tego przeznaczonych nieczystości stałych. Mycie przyborów i urządzeń toaletowych w pomieszczeniach WC i szafkach korytarzowych oraz popielniczek i koszy na śmieci. Usuwanie pajęczyn z ścian i sufitów. Uzupełnianie papieru toaletowego, mydła w płynie, oraz ręczników higienicznych, powyższe środki higieniczne dostarcza Zamawiający. Sprawdzanie zamknięcia okien i drzwi oraz odłączenia urządzeń od zasilania elektrycznego. RAZ W MIESIĄCU: Mycie ścian korytarzy i klatki schodowej, szaf korytarzowych, drzwi wejściowych do pomieszczeń oraz przeszklonych na korytarzach, balustrad i poręczy klatek schodowych i itp. RAZ NA KWARTAŁ: Czyszczenie z konserwacją akrylową oraz polerowanie posadzek z PCV i granitowo / gresowych sposobem maszynowym z zabezpieczeniem antypoślizgowym. Czyszczenie za pomocą maszyn typu kombajn wykładzin dywanowych i obić tapicerskich. Konserwację mebli biurowych. Podejmowanie prac interwencyjnych w zakresie sprzątania zgłoszonych przez Zamawiającego ustnie lub telefonicznie. WEWNĘTRZNA USŁUGA TELEKOMUNIKACYJNA - OBSŁUGA WEWNĘTRZNEJ CENTRALI TELEFONICZNEJ DLA CAŁEGO BUDYNKU: 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku po 8 rob. / godz. w godzinach : poniedziałek - piątek 7,30 do 15,30 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin realizacji usługi telekomunikacyjnej: Od dnia 3 listopada 2009 r. do dnia 31 grudnia 2010 r., łącznie ca: - 296 dni robocze (14 miesięcy) oraz ca: - 2.368 Roboczo /godziny ( 8 rob/ h - 1 dzień.) - 14 miesięcy. w tym : 2009 r. - ( 20+21) = 41 dni rob., co stanowi 328 rob./ h ( od 3 XI do 31 XII 2009 r.) 2010 r. - (20+20+23+21+20+21+22+22+22+21+20+23) = 255 dni rob., co stanowi 2.040 rob. / h ( od 4 I do 31 XII 2010 r.) Uwaga: ilość dni wolnych od pracy w danym roku kalendarzowym może ulec zmianie na podstawie decyzji Marszałka Województwa Wielkopolskiego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 64.22.10.00 - Wewnętrzne usługi telekomunikacyjne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 277529.68 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Połysk II Sp. z o.o., ul. Czwartaków 25, 61-495 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 258600.28
  • Oferta z najniższą ceną: 258600.28 oferta z najwyższą ceną: 312346.78
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.