Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-05
Łódź:
ZP/92/2014 - Usługa polegająca na wykonywaniu przeglądów technicznych aparatów do krążenia pozaustrojowego, aparatów do znieczulania oraz aparatury sterylizacyjno-dezynfekcyjnej wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych i części zużywalnych dla Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 191198 - 2014; data zamieszczenia: 05.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/92/2014 - Usługa polegająca na wykonywaniu przeglądów technicznych aparatów do krążenia pozaustrojowego, aparatów do znieczulania oraz aparatury sterylizacyjno-dezynfekcyjnej wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych i części zużywalnych dla Instytutu CZMP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZP/92/2014 - Usługa polegająca na wykonywaniu przeglądów technicznych aparatów do krążenia pozaustrojowego, aparatów do znieczulania oraz aparatury sterylizacyjno-dezynfekcyjnej wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych i części zużywalnych dla Instytutu CZMP
Aparaty do krążenia pozaustrojowego
Pakiet 1
Aparat do krążenia pozaustrojowego Stockert SII wraz z wymiennikiem ciepła Heater-cooler (firma Stockert)- 1 sztuka - 2 przeglądy
Aparaty do znieczulania
Pakiet 2
1.Aparat do znieczulenia Excel 210SE 7000 (firmy Datex Ohmeda)- 2 sztuki - 2 cykle przeglądów na okres 24 miesięcy (1 przegląd co 12 miesięcy)
2.Monitor RGM5250 (firmy Datex Ohmeda)- 2 sztuki - 4 przeglądy
Pakiet nr 3
Aparat do znieczulenia Aliseo (firmy Datex Ohmeda) - 1 sztuka - 1 przegląd
Pakiet nr 4
1.Aparat do znieczulenia Excel 210SE 7800 (firmy Datex Ohmeda) - 1 sztuka - 1 cykl przeglądów na okres 24 miesięcy (1 przegląd co 12 miesięcy)
2.Respirator Centiva (firmy Datex Ohmeda) - 1 sztuka - 1 cykl przeglądów na okres 24 miesięcy (1 przegląd co 12miesięcy)
Pakiet nr 5
1.Aparat do znieczulenia Primus (ASAA 0045) (firmy Dräger) - 1 sztuka - 1 cykl przeglądów na okres 24 miesięcy (1 przegląd co 6 miesięcy)
2.Monitor Delta (800789365) od aparatu do znieczulenia Primus (firmy Dräger) - 1 sztuka - 1 cykl przeglądów na okres 24 miesięcy
(1 przegląd co 6 miesięcy)
Pakiet nr 6
1.Aparat do znieczulenia Primus (ARXA-0199) (firmy Dräger) - 1 sztuka - 1 cykl przeglądów na okres 24 miesięcy (1 przegląd co 6 miesięcy)
2.Monitor Kappa (5493597746) do aparatu do znieczulenia Primus (firmy Dräger) - 1 sztuka - 1 cykl przeglądów na okres 24 miesięcy (1 przegląd co 6 miesięcy)
Pakiet nr 7
1.Aparat do znieczulenia Primus (ASDB-0311) (firmy Dräger) - 1 sztuka - 1 cykl przeglądów na okres 24 miesięcy (1 przegląd co 6 miesięcy)
2.Monitor Delta (60045902698) od aparatu do znieczulenia Primus (firmy Dräger) - 1 sztuka - 1 cykl przeglądów na okres 24 miesięcy (1 przegląd co 6 miesięcy)
Pakiet nr 8
Aparat do znieczulenia Julian (firmy Dräger) - 1 sztuka - 1cykl przeglądów na okres 24 miesięcy (1 przegląd co 6 miesięcy)
Pakiet nr 9
Aparat do znieczulenia Aestiva 7100 z monitorem (firmy Datex Ohmeda) - 1 sztuka - 1 cykl przeglądów na okres 24 miesięcy (1 przegląd co 12miesięcy)
Pakiet nr 10
Aparat do znieczulenia Lamtec 990 - 1 sztuka - 1 przegląd
Pakiet nr 11
Aparat do znieczulenia Lamtec 330 - 2 sztuki - 2 przeglądy
Aparatura sterylizacyjno-dezynfekcyjna
Pakiet nr 12
1.Sterylizator parowy Selectomat PL 96-12-2HR - 1 szt - 4 przeglądy
2.Sterylizator parowy Selectomat PL 96-1R - 1 szt - 4 przeglądy
3.Sterylizator parowy Selectomat PL 6612-2 - 1 szt - 6 przeglądów
4.Sterylizator parowy Securex HP 6612-2VR - 1 szt - 4 przeglądy
5.Sterylizator parowy UNISTERI typ 336-1ED - 1 szt - 6 przeglądów
6.Myjnie BHT Innova M4 - 1 szt - 4 przeglądy
7.Innova M5 ISO - 1 szt - 3 przeglądy
8.Innova M5 ISO - 1 szt - 3 przeglądy
9.Innova M5 ISO - 1 szt - 3 przeglądy
10.Myjnia UNICLEAN SL TS 4200-2 - 1 szt - 3 przeglądy
11.Aerator - 1 szt - 2 przeglądy
12.Zgrzewarka rotacyjna do opakowań medycznych STERIPACK 301 - 1 szt - 2 przeglądy
13.Myjnia ultradźwiękowa ULTRAMATIC 550 - 1 szt - 2 przeglądy
14.Myjnia ultradźwiękowa ULTRAMATIC 550 - 1 szt - 2 Przeglądy
Pakiet nr 13
Sterylizator gazowy Amsco Eagle 3017 - 1 szt - 2 przeglądy
Pakiet nr 14
Myjnie ultradźwiękowe SONIC - 33 - 1 szt - 2 przeglądy
Pakiet nr 15
Myjnie ultradźwiękowe. SONIC-13 - 1 szt - 2 przeglądy
Pakiet nr 16
Sterylizator kasetowy Statim 5000 (firmy 3M) - 1 szt - 2 przeglądy
Pakiet nr 17
Sterylizator kasetowy Statim 5000 (firmy 3M) - 1 szt - 2 przeglądy
Pakiet nr 18
Autoklaw ASMa 651 (firmy SMS Warszawa) - 1 szt - 2 przeglądy
Pakiet nr 19
Myjnia-termodezynfektor typu : DTD-2 PLUS(firmy Olympus) - 1 szt - 2 przeglądy.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 - tekst jednolity, z późn. zm.) - do 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi polegające na wykonywaniu przeglądów technicznych: a. aparatów do krążenia pozaustrojowego - Pakiety nr 1, b. aparatów do znieczulania - Pakiety nr 2-11, c. aparatury sterylizacyjno-dezynfekcyjnej - Pakiety nr 12-19, i udokumentuje, że usługi te zostały wykonane należycie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o podwykonawstwie - w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1. zmiany terminu obowiązywania umowy;
2. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
3. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
4. zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielna Sekcja
Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy),
poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi na utrzymywanie właściwego porządku oraz stanu higieniczno-sanitarnego i czystości w pomieszczeniach Biblioteki Politechniki Łódzkiej w okresie 01.01.2025r. - 31.12.2025 r.
- "Dostawa cyfrowego mikroskopu z oprogramowaniem do analizy i przetwarzania obrazów 2D/3D"
- Dostawa, instalacja, nadzór i serwis serwera bazodanowego na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- ZP 46/24 Dostawa leku - TENOFOVIR
- Całodobowa kompleksowa obsługa portierska i ochrona mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi przy ul. Dubois 118.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji i napraw sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Przeglądy aparatury medycznej w Szpitalu Wolskim
- Usługa wzorcowania sprzętu medycznego.
- Przeglądy, konserwacje i wzorcowanie urządzeń laboratoryjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.