Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-16
Malbork: II przetarg nieograniczony - Usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych z wszystkich nieruchomości w granicach administracyjnych gminy Malbork
Numer ogłoszenia: 191212 - 2013; data zamieszczenia: 16.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Malbork , ul. Ceglana 7, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 6472807 w. 23, faks 055 6472807 w. 10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugmalbork.mojbip.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II przetarg nieograniczony - Usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych z wszystkich nieruchomości w granicach administracyjnych gminy Malbork.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa: 1. Odbieranie odpadów komunalnych z wszystkich nieruchomości w graniach administracyjnych gminy Malbork. 2. Wyposażenie, na czas realizacji zamówienia, wszystkich nieruchomości w urządzenia do selektywnego zbierania odpadów (pojemniki i worki) takich jak: papier; szkło; tworzywa, metale, opakowania wielomateriałowe; popioły, oraz utrzymanie pojemników do zbierania tych odpadów. 3. Wyposażenie, na czas realizacji zamówienia, wszystkich nieruchomości oraz utrzymanie pojemników do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych. Szczegółowy opis zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ -(Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). Wykonawca odbierze odpady komunalne zmieszane i selektywnie zebrane z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, gdzie szacuje się, że przebywa ok. 4000 osób (ok 1200 gospodarstw domowych). Wielkość ta jest szacunkowa i zostanie uszczegółowiono po złożeniu przez mieszkańców deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami. Wykonawca odbierze odpady komunalne zmieszane i selektywnie zebrane z nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, których liczbę szacuje się na 100-135 podmiotów. Wykonawca otrzyma najpóźniej do dnia 24 czerwca 2013 r. wykaz nieruchomości przewidzianych do obsługi oraz deklarowaną ilością pojemników do odbioru z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, nie zamieszkują mieszkańcy i mieszanych..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających w wysokości do 15% wartości zamówienia podstawowego polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 15 000 zł, (słownie: piętnaście tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na załączniku do SIWZ (SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA) 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA) 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA) 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA) 5) Lista podmiotów, należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 uPzp , albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej 6) Wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Malbork na okoliczność posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności (SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie lub wykonuje usługi polegające na odbieraniu odpadów komunalnych w ilości nie mniejszej niż 700 Mg/rok. (Konieczność przedstawienia dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia potencjałem technicznym tj: - dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania odpadów komunalnych, Jeden pojazd o pojemności skrzyni min 16m3 i funkcji kompaktującej min x3 (trzykrotne zagęszczenie), Jeden o pojemności skrzyni min 20 m3 i funkcji kompaktującej min x5 (pięciokrotne zagęszczenie). Oba pojazdy winny spełniać co najmniej wymagania Euro IV oraz poziom emisji hałasu poniżej 102 dB (A) przy pomiarze zgodnie z dyrektywą 2000/14/WE - dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych Jeden pojazd o pojemności skrzyni min 16 m3 i funkcji kompaktującej min x5 (pięciokrotne zagęszczenie), Jeden pojazd bez funkcji kompaktującej. Jeden pojazd do zbierania selektywnego odpadów winien spełniać co najmniej wymagania Euro V oraz poziom emisji poniżej 102 dB (A) przy pomiarze zgodnie z dyrektywą 2000)14)WE, a drugi pojazd winien spełniać co najmniej wymagania Euro IV. (Konieczność przedstawienia dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej: 1. Wykonawca osiągnął średnioroczny przychód ze sprzedaży netto w wysokości nie mniejszej niż 0,3 mln zł (trzysta tysięcy złotych), za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2. Wykonawca dysponuje środkami finansowymi w wysokości, co najmniej 0,1 mln zł (sto tysięcy złotych) lub posiada zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 0,1 mln zł (sto tysięcy złotych). 3. Wykonawca posiada ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 0,2 mln zł (dwieście tysięcy złotych). (Konieczność przedstawienia dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
- sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Malbork na okoliczność posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugmalbork.mojbip.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na stronie internetowej: http://ugmalbork.mojbip.pl/ lub w Urzędzie Gminy Malbork ul. Ceglana 7, 82-200 Malbork pok. Nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Malbork ul. Ceglana 7, 82-200 Malbork pok. Nr 1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dodatkowych informacji można uzyskać: Dorota Cielasińska tel.: (0-55)647-28-07 w. 16, e-mail: grunty@gmina.malbork.pl.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie miejscowości Nowa Wieś Malborska, ul. Kasztanowa
- Usługa wywozu nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych z obiektów administrowanych przez 22. BLT w Malborku
- Dostawa produktów garmażeryjnych chłodzonych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego
- Wykonanie przeglądu centralnego Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych Pomiarowych Onyks FT/MIL zgodnie z umową licencyjną AIT/A/024/08
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE MALBORSKIM W SEZONIE ZIMOWYM W 2025 ROKU ZADANIE nr 1, 2, 4, 5, 9, 12, 13, 14, 15
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Abramów
- Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Gminy Pawłowice w roku 2025
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wierzbno w 2025 r.
- ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I W CZĘŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY ZALESIE
więcej: Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.