Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-11
Głuchołazy: Sukcesywna dostawa warzyw i owoców II
Numer ogłoszenia: 191250 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA, ul. Karłowicza 40, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4080159, fax 077 4393861.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmsw-glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa warzyw i owoców II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa WARZYW i OWOCÓW dla SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach. Przedmiot zamówienia podzielony został na 9 części ( pakiety ). Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załącznikach od nr 1.1. do nr 1.9., które stanowią integralną część SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.10.00 - 01.12.10.00 01.12.12.00 - 01.12.12.00 01.12.12.60 - 01.12.12.60 Oryginalny kod CPV: 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone Oryginalny kod CPV: 15.33.24.10 - Owoce suszone Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.24.10 - Owoce suszone 01.13.13.21 - 01.13.13.21 01.11.21.00 - 01.11.21.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie przewidziano wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1. ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. posiadają wpis do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej a w przypadku Wykonawców - gospodarstw rolnych - przedstawić powinni dokument ze stosownego urzędu stwierdzający fakt prowadzenia przez nich deklarowanej działalności. Dokument ten wystawiony być musi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Ocena tych warunków przeprowadzona zostanie na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 2. Oświadczenie o niezaleganiu w podatkach w stosunku do właściwego urzędu skarbowego - załącznik nr 3 3. Oświadczenie o niezaleganiu w składkach na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w stosunku do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - załącznik nr 4 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku Wykonawców - gospodarstw rolnych - przedstawić powinni dokument ze stosownego urzędu stwierdzający fakt prowadzenia przez nich deklarowanej działalności. Wystawiony być on musi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmsw-glucholazy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJSZPITAL SPECJALISTYCZNY MSWiA 48-340 GŁUCHOŁAZY, ul. Mieczysława Karłowicza 40, POKÓJ NR 21 - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 11:45, miejsce: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJSZPITAL SPECJALISTYCZNY MSWiA 48-340 GŁUCHOŁAZY, ul. Mieczysława Karłowicza 40, SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kompletna oferta winna zawierać: a) Formularz ofertowy - załącznik nr 1, b) Arkusze asortymentowo-cenowe - załączniki: od nr 1.1. do nr 1.9., c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2, d) Oświadczenie o niezaleganiu w podatkach w stosunku do właściwego urzędu skarbowego - załącznik nr 3, e) Oświadczenie o niezaleganiu w składkach na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w stosunku do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - załącznik nr 4, f) Oświadczenie o akceptacji treści umowy - załącznik nr 5, g) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku Wykonawców - gospodarstw rolnych - przedstawić powinni dokument ze stosownego urzędu stwierdzający fakt prowadzenia przez nich deklarowanej działalności. Wystawiony być on musi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, h) Pełnomocnictwa dla osób nie będących właścicielami firmy lub członkami zarządu - w przypadku upoważnienia ich do reprezentowania Wykonawcy oraz podpisania oferty.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Buraki, marchew, seler, por.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buraki, marchew, seler, por. Szczegółowy wykaz ilości w załączniku nr 1.1..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kapusty, natka pietruszki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapusta biała, kapusta włoska, kapusta czerwona, natka pietruszki. Szczegółowy wykaz ilości w załączniku nr 1.2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ogórki, pomidory.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogórki, pomidory. Szczegółowy wykaz ilości w załączniku nr 1.3..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.12.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sałata zielona, szczypiorek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sałata zielona, masłowa kraj., szczypiorek. Szczegółowy wykaz ilości w załączbiku nr 1.4..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kapusta pekińska i koper.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapusta pekińska i koper. Szczegółowy wykaz ilości w załączniku nr 1.5..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pieczarki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieczarki. Szczegołowy wykaz ilości w załączniku nr 1.6..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.12.60-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Grzyby i owoce suszone.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grzyby i owoce suszone. Szczegółowy wykaz ilości w załączniku nr 1.7..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.10.00-7, 15.33.24.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Jabłka typu Sampion.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jabłka typu Sampion. Szczegółowy wykaz ilości w załączniku nr 1.8..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.13.13.21-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Ziemniaki jadalne typu Vineta lub Rozalinda..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ziemniaki jadalne typu Vineta lub Rozalinda. Szczegółowy wykaz ilości w załączniku nr 1.9..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.11.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu.
- Sukcesywne dostawy konserw i kiszonek (2 części) do Aresztu Śledczego w Częstochowie.
- Dostawa przetworów owocowo-warzywnych oraz artykułów spożywczych sypkich dla Domu Pomocy Społecznej w Jarominie
- Dostawy warzyw, owoców, ziemniaków jadalnych oraz kiszonek dla Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu.
- Dostawy warzyw, owoców i warzyw kiszonych do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Olszanicy
- Dostawa produktów kiszonych do Zakładu Karnego w Nowogardzie
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.