eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa robota pirotechnicznego wraz z kamerą i manipulatorem w ramach projektuMobilne Centrum Monitoringu - bezpieczeństwo we właściwym miejscu i czasie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WD 2007-2013; numer sprawy PU-2380-195-032-140/2013/AB

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-19

Wrocław: Dostawa robota pirotechnicznego wraz z kamerą i manipulatorem w ramach projektu: Mobilne Centrum Monitoringu - bezpieczeństwo we właściwym miejscu i czasie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WD 2007-2013; numer sprawy PU-2380-195-032-140/2013/AB
Numer ogłoszenia: 191255 - 2013; data zamieszczenia: 19.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 329660 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa robota pirotechnicznego wraz z kamerą i manipulatorem w ramach projektu: Mobilne Centrum Monitoringu - bezpieczeństwo we właściwym miejscu i czasie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WD 2007-2013; numer sprawy PU-2380-195-032-140/2013/AB.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa robota pirotechnicznego wraz z kamerą i manipulatorem w ramach projektu: Mobilne Centrum Monitoringu - bezpieczeństwo we właściwym miejscu i czasie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WD 2007-2013. Minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne robota: Specyfikacja robota pirotechnicznego: Maksymalne wymiary robota (baza mobilna długość/ szerokość/wysokość w cm) 63/56/18. Czas pracy stacji minimum 1,5 h oraz system umożliwiający szybka wymianę akumulatora. Cztery kamery. Dwie kamery na bazie z możliwością pracy przy braku oświetlenia. W tym jedna kamera ruchoma umożliwiająca inspekcję podwozi. Jedna kamera przy chwytaku z możliwością łatwego demontażu z możliwością pracy przy braku oświetlenia. Kamera główna obrotowa w płaszczyźnie pionowej minimum 320 stopni, poziomej minimum 150 stopni oraz z zoomem minimum 16x z możliwością pracy przy braku oświetlenia. Podwójny system jezdny (koła, gąsienice). Możliwość szybkiej zmiany możliwości poruszania się robota z jednego systemu na drugi. Maksymalna waga robota uzbrojonego w manipulator i wszystkie kamery maksymalnie 35 kg. Zasięg pracy robota przy transmisji radiowej minimum 400m. Zasięg pracy robota na światłowodzie minimum 200m. Zdolność pokonywania pochyłości minimum 40 stopni. Zdolność jazdy w przechyle bocznym minimum 30 stopni. Minimalna prędkość robota 5 km/h. Ukompletowanie robota: Udźwig manipulatora maksymalnie rozłożonego minimum 2 kg, a maksymalnie złożonego minimum 4 kg. Zasięg manipulatora od krawędzi robota minimum 1 metr. Możliwość wymiany akumulatorów pomiędzy bazą mobilną robota i panelem sterowania. Możliwość nagrywania obrazu z kamer oraz przesyłania dźwięku między robotem a konsolą oraz jego nagrywania. Możliwość rozbudowy w przyszłości robota o uchwyt do bezodrzutowego działka pirotechnicznego WP20Y oraz o manipulator z minimum dwoma stopniami sterowania i obrotowym chwytakiem. Czas uzyskania przez robota pełnej gotowości do działania (od momentu włączenia panelu sterowania i robota) nie może być dłuższy niż 15 sekund. Warunki dodatkowe: Wykonawca w terminie określonym w § 4 ust. 1 Istotnych Postanowień Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) przeprowadzi bezpłatną instalację oraz szkolenie dla ośmiu pracowników Zamawiającego w zakresie: budowy i wyposażenia urządzenia; obsługi sprzętu i oprogramowania. Szkolenie składać się będzie z części teoretycznej i praktycznej z uwzględnieniem merytorycznych pytań, kierowanych do prowadzącego zajęcia. Szkolenie odbędzie się w miejscu wyznaczonym przez zamawiającego. Koszt dojazdu do i z miejsca szkolenia oraz pobytu osoby szkolącej pracowników Zamawiającego pokrywa Wykonawca. Szkolenie przeprowadzi osoba wyznaczona przez Wykonawcę. W sytuacji, gdy poziom merytoryczny szkolenia nie będzie satysfakcjonował Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek wyznaczyć innego trenera. Zamawiający przed rozpoczęciem szkolenia przedstawi imienną listę osób, objętych szkoleniem i zobowiąże swoich pracowników do uczestnictwa w szkoleniu. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania ewentualnych materiałów szkoleniowych na koszt własny. Zakończenie szkolenia potwierdzone będzie wydaniem imiennych certyfikatów dla uczestników szkolenia. zgodnie z § 8 Istotnych Postanowień Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Gwarancja. Podstawowe warunki dotyczące gwarancji zostały określone przez zamawiającego w § 10 Istotnych Postanowień Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Minimalny termin gwarancji na dostawę wynosi 24 miesiące od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego, zgodnie z § 10 ust. 1 Istotnych Postanowień Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Kod Wspólnego Słownika Zamówień: 35000000-4 (Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny). Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i innych załącznikach przedmiot zamówienia - ze względu na specyfikę (cechy) zamawianego przedmiotu - został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją zamawiającego jest przedstawienie typu (cech) materiału lub technologii oraz efektywniejsza i bardziej adekwatna charakterystyka przedmiotu zamówienia poprzez odesłanie do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia. Zamawiający wskazuje na produkt referencyjny jako na szablon, którego cechy i parametry są istotne dla zamawiającego i w pełni oddają potrzeby zamawiającego uzasadnione specyfiką zamówienia. W tym przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką ofertę, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych bądź zbliżonych do tych, które zostały zamieszczone w SIWZ, ale oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub innego pochodzenia. Produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia (określonych prac bądź czynności) podwykonawcom, jednakże w takim przypadku Zamawiający wymaga wskazania w ofercie tych prac lub czynności.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.00.00.00-4. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.00.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn Mobilne Centrum Monitoringu - bezpieczeństwo we właściwym miejscu i czasie współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WD 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP, Al. Jerozolimskie 202, 02-486 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243902,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 298890,00

  • Oferta z najniższą ceną: 298890,00 / Oferta z najwyższą ceną: 298890,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.